AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ženeva 2016 - SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle)

Ženeva 2016 - SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle)

SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle) premium SUV koncept srednje klase na međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. Kao naslednik koncepta SIV-1 već prikazanog u Ženevi 2013 godine, on pravi iskorak u dizajnerskom stilu ‘Dynamic Motion’.

Ženeva 2016 - SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle)

Prateći razvojnu temu „čvrst, poseban, premium“, ovaj novi koncept lovi emocionalnu vezu između vozača i automobila i ima aspiracije da postane ključni strateški model u gami SsangYong-a.


Dizajn


Suština dizajna SIV-2 je asocijacija moći i dinamike kojih možemo videti u prirodi. Ona je predstavljena u formi dizajnerske filosofije SsangYong-a nazvane Nature Born 3 Motion, koja je klučna u dizajnerskom jeziku automobila ove marke još iz vremena kada su predstavljena koncept vozila pod radnim nazivom XIV. Finalni dizajn SIV-2, predstavljenog na sajmu u Ženevi 1-og Marta 2016, delo je veoma aktuelne dizajnerske kuće Torino Crea.

Eksterijer


Stil SIV-2 inspirisan je konstantnom evolucijom planina i kanjona i pretstavlja snagu prirode neophodnu za njihovo nastajanje tokom vremena. Moćne karakterne linije slivaju se sa prednjeg ka zadnjem delu, a uzvišenje u formi slova L ispred zadnjih točkova ovoj studiji daje dopunski elan i karakter.


Spreda, dizajn ispupčenih blatobrana - nešto koje smo već viđali u različitim prethodnim konceptualnim automobilima SsangYong-a, a od nedavno serijski uvedenim kod modela Tivoli, podvučeno je širokom maskom hladnjaka sa integrisanim prednjim farovima. Kao kontrapunkt elegantnom poklopcu motora i čiste maske hladnjaka, donji deo branika je masivan na izgled, element koji proizlazi iz dizajnerske teme SsangYong-a „čvrsta estetika“. Izražene bočne linije karoserije i obiman zadnji branik simbolišu dinamično kretanje – opet zajednička tema sa koncepcijom XIV i serijskim modelima koji su iz nje proizašli - Tivoli i XLV. Široki zadnji stub je elegantno odvojen od iskošenog krova u obliku koji sugeriše sportske kvalitete automobila.

Ženeva 2016 - SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle)

Unutrašnji dizajn


Interier SIV-2 je dinamičan i savremen, u kompletnoj relaciji sa eksterijerom. Sa velikom pažnjom prema detaljima, dizajnerska ekipa Paola Bertonea sazdala je priželjkivanu minimalističku viziju koja u potpunosti odgovara visokim očekivanjima modernog premier kupca.


Sveukupni dizajn oformljen je skupom elegantnih linija koje se slivaju od vrata ka centralnim delom i inspirisan je žičanim instrumentima kao što su violina, sitar ili gajageum – tradicionalni korejski muzički instrument sa puno žica. Materijali i paleta boja inspirisani su iz sveta visokokvalitetnih dizajnerski interijera i uključuju pod izrađen od javorovog drveta – direktno povlaćeči vezu sa elegancijom luksuznih jahti; meke tekstilne materijale i neverovatni osećaj prostornosti. Duh luksuza dopunjen je primenom alkantare i finog italijanskog somota na plafonu i stubovima, dok ambijentalno unutrašnje osvetljenje ističe drvo, metal i sedišta, naglašavajući pri tom osećaj prefinjenosti.

Ženeva 2016 - SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle)

Iskustvom prenešenim sa modernih operskih pozorišta, putnici mogu da se spoje u emocionalnoj vezi sa automobilom pomoću muzike i svetlosti. Zvučnici ugrađeni u sama sedišta emitiraju zvuk i vibracije direktno ka putnicima, time osiguravajući neponovljivi saraund doživljaj za kompletno naslađivanje omiljenom muzikom, dok svetleće grafike koje odgovaraju muzičkim ritmovima dolaze sa panela vrata i bočnih konzola. Mladalački, sportski i savremen izgled automobila dopunski je naglašen metalnom maskom centralne konzole, dinamičkim grafikama na instrument tabli I mogučnošću povzeivanja sa najnovijim tehnološkim uređajima.


SIV-2 donosi prostrani putnički salon koji izaziva ustaljena pravila iskustva u vožnji, a koji uklučuje duplu simetričnu instrument tablu i četiri individualna sedišta, kako bi osigurao dinamičan a istovremeno bezbedan duh vožnje – u skladu sa očekivanjima sa strane jednog sportskog kupea.


Tehnologija


SIV-2 jе t.z „meki hibrid“, pridvižavan 1,5 litrenim turbo benzincem sa direktnim ubrizgavanjem i u kombinaciji sa 10 kW elektromotorom i 500 vatnom litijum jonskom baterijom. Meki 48 voltni hibridni sistem omogućava tihu i ekonomičnu vožnju, smanjene emisije CO2 i tihi rad u praznom hodu ili niskim brzinama. Ova ekološka koncepcija ima laku karoseriju, nisko težište i sistem šasije i vešanja koji se može dalje razvijati, a u smislu njegove primene u različitim modelima sa visokoefektivnim pogonima kao što su HEV, PHEV i EV, planirani za blisku budućnost sa strane SsangYong-a.


PR

Foto: Geneva International Motor Show

SEAT akcijski modeli

SEAT akcijski modeli

Porsche SCG generalni uvoznikza vozila marke SEAT je pripremio specijalne uslove i cene za vozila iz svoje game...

Noviteti iz Nissana - Tehnologija ProPilot

Noviteti iz Nissana - Tehnologija ProPilot

Društvo Nissan Motor Co., Ltd. danas je objavilo da će nova Serena, čija prodaja u Japanu počinje krajem avgusta, biti opremljena Nissanovom tehnologijom za autonomnu vožnju ProPILOT koja će osigurati bezbrižnu i udobnu u vožnji autoputem...

Lada Niva protiv Nissana GT-R (VIDEO)

Lada Niva protiv Nissana GT-R (VIDEO)

Kada "na crtu" takmičenja u ubzranju na 400 metara stanu Nissan GT-R i Lada Niva, sigurno verujete da je rezultat apsolutno jasan. Međutim, ova Lada niva nije serijska, tako da ćete se iznenaditi rezultatom...

Prva generacija industrijskih mehaničara i Bosch potpisuju ugovor

Prva generacija industrijskih mehaničara i Bosch potpisuju ugovor

Prva generacija učenika obrazovnog profila industrijski mehaničar završila je školovanje u Tehničkoj školi „Milenko Verkić Neša“ u okviru projekta „Reforma srednjeg stručnog obrazovanja u Srbiji“ koji pod pokroviteljstvom nemačke Vlade sprovode Nemačka organizacija za međunarodnu saradnju GIZ i Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja RS.

Opel Vivaro: Multitalentovani ortak i moderan luksuzni transporter

Opel Vivaro: Multitalentovani ortak i moderan luksuzni transporter

Opel Vivaro je svestran, efikasan i veoma uspešan. Lansiran 2001., pre nekoliko sedmica je proizveden 750.000. primerak ovog modela. „Sedam stotina pedeset hiljada je impresivna brojka za Vivara, posebno u ovom segmentu u kojem vlada oštra konkurencija“, rekao je Štefen Rašig, direktor Opel /Vauxhall komercijalnih vozila.

Bosch planira da uzdrma tržište revolucionarnim idejama

Bosch planira da uzdrma tržište revolucionarnim idejama

Bosch ulazi na sasvim novo tržište ponudom tehnologije i usluga povezanih sa parkiranjem. Pritom dobavljač tehnologija i usluga primenjuje standardizovani pristup: Bosch pojednostavljuje traženje parking mesta i postupno automatizuje proces parkiranja...

Lakše do Toyota hibrida uz „Toyota eko subvenciju“

Lakše do Toyota hibrida uz „Toyota eko subvenciju“

Od 1. jula u mreži Toyota partnera u Srbiji, svi hibridni modeli su subvencionisani „Toyota eko subvencijom“ u iznosu do 3.000 evra.  Kao lider u hibridnoj tehnologiji, Toyota u ponudi ima već pet hibridnih modela, i to Yaris hibrid, Auris hibrid, Auris TS hibrid, RAV4 hibrid i Prius...

Škoda Kodiaq na novim fotografijama + VIDEO

Škoda Kodiaq na novim fotografijama + VIDEO

Škoda nastavlja da nam postepeno otkriva svoj veliki SUV model, koji nosi ime Kodiaq. Novi model pripada SUV segmentu, sa dužinom od 4,7 metara. Veliki magnet za kupce biće raspoloživost unutrašnjeg prostora...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje