AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ženeva 2016 - SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle)

Ženeva 2016 - SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle)

SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle) premium SUV koncept srednje klase na međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. Kao naslednik koncepta SIV-1 već prikazanog u Ženevi 2013 godine, on pravi iskorak u dizajnerskom stilu ‘Dynamic Motion’.

Ženeva 2016 - SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle)

Prateći razvojnu temu „čvrst, poseban, premium“, ovaj novi koncept lovi emocionalnu vezu između vozača i automobila i ima aspiracije da postane ključni strateški model u gami SsangYong-a.


Dizajn


Suština dizajna SIV-2 je asocijacija moći i dinamike kojih možemo videti u prirodi. Ona je predstavljena u formi dizajnerske filosofije SsangYong-a nazvane Nature Born 3 Motion, koja je klučna u dizajnerskom jeziku automobila ove marke još iz vremena kada su predstavljena koncept vozila pod radnim nazivom XIV. Finalni dizajn SIV-2, predstavljenog na sajmu u Ženevi 1-og Marta 2016, delo je veoma aktuelne dizajnerske kuće Torino Crea.

Eksterijer


Stil SIV-2 inspirisan je konstantnom evolucijom planina i kanjona i pretstavlja snagu prirode neophodnu za njihovo nastajanje tokom vremena. Moćne karakterne linije slivaju se sa prednjeg ka zadnjem delu, a uzvišenje u formi slova L ispred zadnjih točkova ovoj studiji daje dopunski elan i karakter.


Spreda, dizajn ispupčenih blatobrana - nešto koje smo već viđali u različitim prethodnim konceptualnim automobilima SsangYong-a, a od nedavno serijski uvedenim kod modela Tivoli, podvučeno je širokom maskom hladnjaka sa integrisanim prednjim farovima. Kao kontrapunkt elegantnom poklopcu motora i čiste maske hladnjaka, donji deo branika je masivan na izgled, element koji proizlazi iz dizajnerske teme SsangYong-a „čvrsta estetika“. Izražene bočne linije karoserije i obiman zadnji branik simbolišu dinamično kretanje – opet zajednička tema sa koncepcijom XIV i serijskim modelima koji su iz nje proizašli - Tivoli i XLV. Široki zadnji stub je elegantno odvojen od iskošenog krova u obliku koji sugeriše sportske kvalitete automobila.

Ženeva 2016 - SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle)

Unutrašnji dizajn


Interier SIV-2 je dinamičan i savremen, u kompletnoj relaciji sa eksterijerom. Sa velikom pažnjom prema detaljima, dizajnerska ekipa Paola Bertonea sazdala je priželjkivanu minimalističku viziju koja u potpunosti odgovara visokim očekivanjima modernog premier kupca.


Sveukupni dizajn oformljen je skupom elegantnih linija koje se slivaju od vrata ka centralnim delom i inspirisan je žičanim instrumentima kao što su violina, sitar ili gajageum – tradicionalni korejski muzički instrument sa puno žica. Materijali i paleta boja inspirisani su iz sveta visokokvalitetnih dizajnerski interijera i uključuju pod izrađen od javorovog drveta – direktno povlaćeči vezu sa elegancijom luksuznih jahti; meke tekstilne materijale i neverovatni osećaj prostornosti. Duh luksuza dopunjen je primenom alkantare i finog italijanskog somota na plafonu i stubovima, dok ambijentalno unutrašnje osvetljenje ističe drvo, metal i sedišta, naglašavajući pri tom osećaj prefinjenosti.

Ženeva 2016 - SsangYong predstavlja svoj SIV-2 (Smart Interface Vehicle)

Iskustvom prenešenim sa modernih operskih pozorišta, putnici mogu da se spoje u emocionalnoj vezi sa automobilom pomoću muzike i svetlosti. Zvučnici ugrađeni u sama sedišta emitiraju zvuk i vibracije direktno ka putnicima, time osiguravajući neponovljivi saraund doživljaj za kompletno naslađivanje omiljenom muzikom, dok svetleće grafike koje odgovaraju muzičkim ritmovima dolaze sa panela vrata i bočnih konzola. Mladalački, sportski i savremen izgled automobila dopunski je naglašen metalnom maskom centralne konzole, dinamičkim grafikama na instrument tabli I mogučnošću povzeivanja sa najnovijim tehnološkim uređajima.


SIV-2 donosi prostrani putnički salon koji izaziva ustaljena pravila iskustva u vožnji, a koji uklučuje duplu simetričnu instrument tablu i četiri individualna sedišta, kako bi osigurao dinamičan a istovremeno bezbedan duh vožnje – u skladu sa očekivanjima sa strane jednog sportskog kupea.


Tehnologija


SIV-2 jе t.z „meki hibrid“, pridvižavan 1,5 litrenim turbo benzincem sa direktnim ubrizgavanjem i u kombinaciji sa 10 kW elektromotorom i 500 vatnom litijum jonskom baterijom. Meki 48 voltni hibridni sistem omogućava tihu i ekonomičnu vožnju, smanjene emisije CO2 i tihi rad u praznom hodu ili niskim brzinama. Ova ekološka koncepcija ima laku karoseriju, nisko težište i sistem šasije i vešanja koji se može dalje razvijati, a u smislu njegove primene u različitim modelima sa visokoefektivnim pogonima kao što su HEV, PHEV i EV, planirani za blisku budućnost sa strane SsangYong-a.


PR

Foto: Geneva International Motor Show

Najbolje ocene za Hankook EV i letnje gume

Najbolje ocene za Hankook EV i letnje gume

Dobro pozicionirani u odnosu na konkurenciju: Na brojnim najnovijim uporednim testovima, premium gume kompanije Hankook impresioniraju svojom udobnošću i sigurnošću, a prema pisanju specijalizovanih medija, pružaju i odličan odnos cene i performansi...

123456. . .1596
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje