AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Honda Motor Co., Ltd. je predstavila svoj drugi eksperimentalni uređaj za pomoć pri hodanju koji pruža podršku u prihvatanju težine tela sa ciljem smanjenja opterećenja nogu korisnika prilikom hoda, penjanja uz stepenice i u polučučećem položaju. Honda počinje sa ispitivanjem uređaja u stvarnim životnim uslovima, radi procene njegove efikasnosti.

Novi uređaj za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje težine tela smanjuje opterećenje mišića i zglobova nogu (na kukovima, kolenima i gležnjevima) preuzimajući deo telesne težine korisnika. Uređaj je jednostavne konstrukcije i sastoji se od sedišta, rama i cipela, i korisnik ga može navući jednostavno obuvanjem cipela i podizanjem sedišta u odgovarajući položaj. Što je još bitnije, usmeravanje sile, koja pomaže korisnuku, ka njegovom telesnom težištu i mogućnost usklađivanja te sile sa pokretima nogu, su jedinstvene Hondine inovacije koje omogićavaju ovom uređaju da pruži prirodnu podršku u najrazličitijim položajima i pokretima. Honda je počela sa istraživinjima na uređaju za pomoć pri hodu još 1999. sa ciljem da omogući što većem brolju ljudi zadovljstvo nesmetanog kretanja. Honda je stekla znanja potrebna za razvoj uređaja za pomoć pri hodanju na osnovu detaljne studije ljudskog hoda, tokom istraživanja i razvoja naprednog humanoidnog robota, ASIMA. Ovo istraživanje je obavio Centar za istraživanje fundamentalnih tehnologija Honda R&D Co., Ltd. u Veku, Saitama. Da bi procenila efikasnost eksperimentalnog modela uređaja za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje telesne težine, Honda će početi sa njegovim ispitivanjima u svojoj fabrici Saitama (u Sajami, Saitama), ovog meseca. * Ovaj uređaj je konstruisan za ljude koji su još uvek sposobni da samostalno hodaju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Ključne odlike: 1. Uređaj omogućava jednostavno korišćenje ・Korisnik treba samo da obuje cipele i postavi sedište na odgovarajuće mesto. ・Korisnik se služi uređajem bez potrebe za kaiševima kojim bi morao da ga vezuje za telo. ・Konstrukcija koja omogućava postavljanje uređaja između nogu korisnika svodi potrebnu širinu na minimum, olakšavajući korisniku manevrisanje prilikom korišćenja uređaja. 2. Metod prihvatanja telesne težine ・Uređaj prihvata deo telesne težine korisnika podizanjem sedišta i savijanjem i istezanjem ramovske konstrukcije koja se nalazi između cipela i sedišta, baš kao da ima kolena, uz pomoć sile koju stvara motor. Ovo ima za posledicu da je opterećenje na mišićima i zglobovima nogu (kukovima, kolenima i gležnjevima) umanjeno. ・Honda je razvila jedinstveni mehanizam koji omogućava da sedište i ramovska konstrukcija koja ga nosi prati kretanje nogu. Sila podrške će biti usmerena ka telesnom težištu korisnika, baš kao što to čine ljudske noge, što omogućava uređaju da pruža pomoć prilikom različitih pokreta i položaja, uključujući hodanje silazak niz stepenice, kao i polučučeći položaj. 3. Prirodna kontrola sile sile podrške ・Prirodno hodanje se postiže promenom pokretačke sile u levoj, odnosno desnoj nozi kontrolisanjem dva motora, na osnovu podataka dobijenih iz senzora u cipelama uređaja. ・Efikasnost uređaja je povećana u pokretima i položajima u kojima je povećano opterećenje kolena, kao što je penjanje i silaženje niz stepenice, kao i u polučučećem položaju. Ovo je postignuto usklađivanjem sile podrške sa savijanjem i ispravljanjem kolena. Delta Automoto PR

Brabus Tesla Roadster - elektrotuning

Brabus Tesla Roadster - elektrotuning

Tjunerska firma Brabus, koja je specijalizovana za dorade automobila Mercedes-Benz i Smart, ostvarila je saradnu sa kompanijom Tesla, kako bi zajednički razvila prvi tjuning električnog automobila. "Nabildovati" benzinski ili turbodizel motor danas nije problem. Ali, kako tjunirati elektromobil? Brabus zna kako...
Renault Laguna - facelift pre vremena

Renault Laguna - facelift pre vremena

Nova Renault Laguna nije se ni "zagrejala" na svetskom tržištu, a Renault već priprema modernizaciju izgleda. Slabi prodajni rezultati primorali su Renault da, posle samo godinu dana od početka prodaje, novu Lagunu podvrgnu faceliftu...
Seat Leon Linea R

Seat Leon Linea R

Kada neko porazi BMW u njegovom prirodnom okruženju, i to sa natpisom TDI na haubi, to je veliki razlog za slavlje. Seat je javnosti predstavio optički paket za svoj hatchback model Leon, kojim želi da podseti na uspehe takmičarskih Seata u šampionatu WTCC (World Touring Car Championship)...
Opel Zafira 1,6 CNG Turbo - Prvi Turbo CNG Van

Opel Zafira 1,6 CNG Turbo - Prvi Turbo CNG Van

Na manifestaciji Bologna motor show (od 5. do 14. decembra) kompanija Opel predstaviće jedan od najsnažnijih modela koji za pogon koriste zemni gas, CNG (Compressed Natural Gas). Opel Zafira 1.6 CNG Turbo beleži potrošnju id 5,3 kg zemnog gasa na 100 pređenih kilometara i emisiju 144 g CO2 na 1 km...
Mini Cooper S Cabrio - špijunske fotografije

Mini Cooper S Cabrio - špijunske fotografije

MINI je u poslednje vreme privukao veliku pažnju javnosti, predstavljanjem modela Clubman. Na drugu stranu, špijunski fotografi snimili su model Cooper S, u Cabrio verziji, koji će kombinovati atraktivan dizajn platnenog krova u različitim bojama...
Trend pada prodaje automobila u Evropi se nastavlja

Trend pada prodaje automobila u Evropi se nastavlja

Trend pada broja resgistrovnih automobila u Evropi se nastavlja. Najveći pad zabeležen je u avgustu mesecu, kada je broj registrovanih novih automobila smanjen za 15,6 %. Od početka godine u Evropi je prodato 12,85 miliona novih automobila, što predstavlja međugodišnji pad od 5,4 %...
Brabham se vraća kao tjuner BMW-a !

Brabham se vraća kao tjuner BMW-a !

Kompaniju Brabham Racing, koja je osnovana 1960. godine, mnogi pamte po svetskim uspesima u Formuli 1, gde je osvojila četiri vozačke šampionske titule i dve titule u konkurenciji konstruktora. Brabham se ponovo vraća na scenu, ovoga puta kao tjuner BMW-a...
Audi Q5 - Za aktivan životni stil

Audi Q5 - Za aktivan životni stil

Na jedinstvenom off-road parku, Beograđani koji vode aktivan i dinamičan život, vozili su novi Audi Q5 i uz nadzor stručnjaka, uživali u okretnosti ovog SUV-a. Predstavnici medija, među kojima je bio i Miroslav Lazanski i Borislav Miljanović, oprobali su se u vožnji Q5 na pesku, vodenim preprekama kroz više od 20 modula terena, dok su Vuk Brajović i Filip Maksimović uživali u dinamičnoj vožnji do Avale.
Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje