AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Honda Motor Co., Ltd. je predstavila svoj drugi eksperimentalni uređaj za pomoć pri hodanju koji pruža podršku u prihvatanju težine tela sa ciljem smanjenja opterećenja nogu korisnika prilikom hoda, penjanja uz stepenice i u polučučećem položaju. Honda počinje sa ispitivanjem uređaja u stvarnim životnim uslovima, radi procene njegove efikasnosti.

Novi uređaj za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje težine tela smanjuje opterećenje mišića i zglobova nogu (na kukovima, kolenima i gležnjevima) preuzimajući deo telesne težine korisnika. Uređaj je jednostavne konstrukcije i sastoji se od sedišta, rama i cipela, i korisnik ga može navući jednostavno obuvanjem cipela i podizanjem sedišta u odgovarajući položaj. Što je još bitnije, usmeravanje sile, koja pomaže korisnuku, ka njegovom telesnom težištu i mogućnost usklađivanja te sile sa pokretima nogu, su jedinstvene Hondine inovacije koje omogićavaju ovom uređaju da pruži prirodnu podršku u najrazličitijim položajima i pokretima. Honda je počela sa istraživinjima na uređaju za pomoć pri hodu još 1999. sa ciljem da omogući što većem brolju ljudi zadovljstvo nesmetanog kretanja. Honda je stekla znanja potrebna za razvoj uređaja za pomoć pri hodanju na osnovu detaljne studije ljudskog hoda, tokom istraživanja i razvoja naprednog humanoidnog robota, ASIMA. Ovo istraživanje je obavio Centar za istraživanje fundamentalnih tehnologija Honda R&D Co., Ltd. u Veku, Saitama. Da bi procenila efikasnost eksperimentalnog modela uređaja za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje telesne težine, Honda će početi sa njegovim ispitivanjima u svojoj fabrici Saitama (u Sajami, Saitama), ovog meseca. * Ovaj uređaj je konstruisan za ljude koji su još uvek sposobni da samostalno hodaju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Ključne odlike: 1. Uređaj omogućava jednostavno korišćenje ・Korisnik treba samo da obuje cipele i postavi sedište na odgovarajuće mesto. ・Korisnik se služi uređajem bez potrebe za kaiševima kojim bi morao da ga vezuje za telo. ・Konstrukcija koja omogućava postavljanje uređaja između nogu korisnika svodi potrebnu širinu na minimum, olakšavajući korisniku manevrisanje prilikom korišćenja uređaja. 2. Metod prihvatanja telesne težine ・Uređaj prihvata deo telesne težine korisnika podizanjem sedišta i savijanjem i istezanjem ramovske konstrukcije koja se nalazi između cipela i sedišta, baš kao da ima kolena, uz pomoć sile koju stvara motor. Ovo ima za posledicu da je opterećenje na mišićima i zglobovima nogu (kukovima, kolenima i gležnjevima) umanjeno. ・Honda je razvila jedinstveni mehanizam koji omogućava da sedište i ramovska konstrukcija koja ga nosi prati kretanje nogu. Sila podrške će biti usmerena ka telesnom težištu korisnika, baš kao što to čine ljudske noge, što omogućava uređaju da pruža pomoć prilikom različitih pokreta i položaja, uključujući hodanje silazak niz stepenice, kao i polučučeći položaj. 3. Prirodna kontrola sile sile podrške ・Prirodno hodanje se postiže promenom pokretačke sile u levoj, odnosno desnoj nozi kontrolisanjem dva motora, na osnovu podataka dobijenih iz senzora u cipelama uređaja. ・Efikasnost uređaja je povećana u pokretima i položajima u kojima je povećano opterećenje kolena, kao što je penjanje i silaženje niz stepenice, kao i u polučučećem položaju. Ovo je postignuto usklađivanjem sile podrške sa savijanjem i ispravljanjem kolena. Delta Automoto PR

Toyota Furia: Sportski sedan na prvom videu

Toyota Furia: Sportski sedan na prvom videu

Salon automobila u Detroitu se bliži, a Toyota je počela sa otkrivanjem novog koncepta, koji će nositi ime Furia. Juš uvek nije poznato da li se radi o prototipu serijskog automobila ili samo o studiji, koja će služiti za promociju novih tehnologija...

Fabrički bodykit za novu Mazdu6

Fabrički bodykit za novu Mazdu6

Japanska kompanija na domaćem tržištu će ponuditi nekoliko zanimljivih dizajnerskih paketaza novu generaciju modela Mazda6. Na međunarodnom sajmu automobila u Tokiju, biće predstavljeno nekoliko atraktivnih bodykit rešenja...

Planirajte put sa Opelovim ’’Suvozačem’’

Planirajte put sa Opelovim ’’Suvozačem’’

Opelova aplikacija ’’Suvozač’’ kompletirana je zahvaljujući još jednom proširenju koje će svim vozačima obezbediti najbolji način da isplaniraju svoje putovanje. Novi segment se zove Benzinske pumpe i omogućava korisnicima da brzo i lako pronađu najbližu pumpu u odnosu na svoju lokaciju, a uz to pruža i mnoštvo drugih korisnih informacija...

Pet zanimljivih snežnih vozila

Pet zanimljivih snežnih vozila

Beli nanosi komplijuju kretanje vozila id davnina, ali ljudi su pronalazili razne zanimljive načine da se probiju kroz sneg. Predstavljamo vam pet najinteresantnijih vozila, modifikovanih za što efikasnije kretanje u surovim zimskim uslovima...

Toyota isporučila 500,000-to hibridno vozilo u Evropi

Toyota isporučila 500,000-to hibridno vozilo u Evropi

20. decembra Toyota je u Evropi isporučila 500,000-to hibridno vozilo. Reč je o srebrnom Yaris hibridu proizvedenom u Valensijenu, Francuska, koji je isporučen g. Pierreu Schilderu tokom kratke ceremonije održane kod prodavca „GTA NOISY“ u mestu Noisy-le-Grand pored Pariza...

Infiniti: Potvrđena proizvodnja novog kompakta

Infiniti: Potvrđena proizvodnja novog kompakta

Luksuzna marka Nissana, Infiniti, iznenadila nas je prethodnih dana predstavljanjem nove koncepcije označavanja svojih modela. Vesti iz ove kompanije se nastavljaju. Japanci nas upoznaju sa finalnom verzijom svog prvog kompaktnog modela u istoriji, koji je najavljen konceptom Etherea...

Lexus prodao pola miliona hibridnih automobila

Lexus prodao pola miliona hibridnih automobila

Japanska kompanija Lexus, od 2005. godine do novembra tekuće, u celom svetu je prodala više od 506.000 automobila sa hibridnim pogonom. Pre sedam godina, Lexus je bio prva automobilska kompanija, koja je u ponudi imala hibridni SUV model u premium segmentu. Bio je to atraktivni model Lexus RX 400h...

Audi Q3 2026
Slika nedelje