AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Honda Motor Co., Ltd. je predstavila svoj drugi eksperimentalni uređaj za pomoć pri hodanju koji pruža podršku u prihvatanju težine tela sa ciljem smanjenja opterećenja nogu korisnika prilikom hoda, penjanja uz stepenice i u polučučećem položaju. Honda počinje sa ispitivanjem uređaja u stvarnim životnim uslovima, radi procene njegove efikasnosti.

Novi uređaj za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje težine tela smanjuje opterećenje mišića i zglobova nogu (na kukovima, kolenima i gležnjevima) preuzimajući deo telesne težine korisnika. Uređaj je jednostavne konstrukcije i sastoji se od sedišta, rama i cipela, i korisnik ga može navući jednostavno obuvanjem cipela i podizanjem sedišta u odgovarajući položaj. Što je još bitnije, usmeravanje sile, koja pomaže korisnuku, ka njegovom telesnom težištu i mogućnost usklađivanja te sile sa pokretima nogu, su jedinstvene Hondine inovacije koje omogićavaju ovom uređaju da pruži prirodnu podršku u najrazličitijim položajima i pokretima. Honda je počela sa istraživinjima na uređaju za pomoć pri hodu još 1999. sa ciljem da omogući što većem brolju ljudi zadovljstvo nesmetanog kretanja. Honda je stekla znanja potrebna za razvoj uređaja za pomoć pri hodanju na osnovu detaljne studije ljudskog hoda, tokom istraživanja i razvoja naprednog humanoidnog robota, ASIMA. Ovo istraživanje je obavio Centar za istraživanje fundamentalnih tehnologija Honda R&D Co., Ltd. u Veku, Saitama. Da bi procenila efikasnost eksperimentalnog modela uređaja za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje telesne težine, Honda će početi sa njegovim ispitivanjima u svojoj fabrici Saitama (u Sajami, Saitama), ovog meseca. * Ovaj uređaj je konstruisan za ljude koji su još uvek sposobni da samostalno hodaju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Ključne odlike: 1. Uređaj omogućava jednostavno korišćenje ・Korisnik treba samo da obuje cipele i postavi sedište na odgovarajuće mesto. ・Korisnik se služi uređajem bez potrebe za kaiševima kojim bi morao da ga vezuje za telo. ・Konstrukcija koja omogućava postavljanje uređaja između nogu korisnika svodi potrebnu širinu na minimum, olakšavajući korisniku manevrisanje prilikom korišćenja uređaja. 2. Metod prihvatanja telesne težine ・Uređaj prihvata deo telesne težine korisnika podizanjem sedišta i savijanjem i istezanjem ramovske konstrukcije koja se nalazi između cipela i sedišta, baš kao da ima kolena, uz pomoć sile koju stvara motor. Ovo ima za posledicu da je opterećenje na mišićima i zglobovima nogu (kukovima, kolenima i gležnjevima) umanjeno. ・Honda je razvila jedinstveni mehanizam koji omogućava da sedište i ramovska konstrukcija koja ga nosi prati kretanje nogu. Sila podrške će biti usmerena ka telesnom težištu korisnika, baš kao što to čine ljudske noge, što omogućava uređaju da pruža pomoć prilikom različitih pokreta i položaja, uključujući hodanje silazak niz stepenice, kao i polučučeći položaj. 3. Prirodna kontrola sile sile podrške ・Prirodno hodanje se postiže promenom pokretačke sile u levoj, odnosno desnoj nozi kontrolisanjem dva motora, na osnovu podataka dobijenih iz senzora u cipelama uređaja. ・Efikasnost uređaja je povećana u pokretima i položajima u kojima je povećano opterećenje kolena, kao što je penjanje i silaženje niz stepenice, kao i u polučučećem položaju. Ovo je postignuto usklađivanjem sile podrške sa savijanjem i ispravljanjem kolena. Delta Automoto PR

SEAT León Twin Drive Ecomotive - prvi SEAT elektromobil

SEAT León Twin Drive Ecomotive - prvi SEAT elektromobil

U Katalononiji je predstavljen prototip elektromobila SEAT, na bazi modela Leon. Španska kompanija ovim se pridružuje kompanijama, koje sve više ulažu u razvoj i serijsku proizvodnju takvog automobila. Prvi serijski SEAT elektromobil na tržište stiže već 2014. godine...
Alfa Romeo 149 - špijunske fotografije

Alfa Romeo 149 - špijunske fotografije

Naslednik Alfe 147, model Alfa Romeo 149, zvanično će biti predstavljen na martovskom sajmu automobila u Ženevi, a na tržištu će se pojaviti tokom leta. Očekuje se da će starosna struktura novih vlasnika Alfa Romea 149 biti između 27 i 40 godina...
U britanskom pogonu Honde obustava proizvodnje do juna

U britanskom pogonu Honde obustava proizvodnje do juna

Krajem prošle nedelje kompanija Honda objavila je da planira obustavljanje proizvodnje u britankom proizvodnom pogonu. Honda je potvrdila da, umesto do kraja marta, proizvodnja u britanskom proizvodnom pogonu neće funkcionisati do kraja maja 2009. godine...
Dodge Circuit EV predstavljen u Detroitu

Dodge Circuit EV predstavljen u Detroitu

Dodge Circuit EV je prototip koji u sebi kombinuje sportski automobil i čist električni pogon. Ubrzanje automobila može se uporediti sa najkvalitetnijim sportskim automobilima današnjice, a sa jednim punjenjem baterije može preći i do 300 kilometara...
Dva nova motora za Alfa Romeo MiTo

Dva nova motora za Alfa Romeo MiTo

Ovih dana na italijanskom tržištu startuje prodaja modela Alfa Romeo MiTo sa novim pogonskim agregatima. Slabija verzija motora 1.4 T-JET i manji turbodizel agregat proširiće ponudu dostupnih verzija...
Volvo SC90 - U klasi kupea sa četvoro vrata postaje vruće

Volvo SC90 - U klasi kupea sa četvoro vrata postaje vruće

U klasi sportskih luksuznih četvorovratnih kupea postaje veoma vruće. Dizajnerski studio kompanije Volvo u javnost je plasirao nekoliko zanimljivih "rendera". Na skicama je prikazan budući automobil, čija serijska proizvodnja se očekuje za nekoliko godina, i na tržištu će direktno konkurisati modelima Audi A7, Mercedes-Benz CLS...
Sergio Cravero je novi šef  Alfa Romea

Sergio Cravero je novi šef Alfa Romea

Nedugo posle odlaska Luce De Mea sa funkcije direktora kompanije Alfa Romeo, predsednik kompanije Fiat Auto, Sergio Marchionne, na tu poziciju imenovao je Sergia Cravera (48), koji je zaposlen u Fiatu od 1968. godine...
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje