AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Honda Motor Co., Ltd. je predstavila svoj drugi eksperimentalni uređaj za pomoć pri hodanju koji pruža podršku u prihvatanju težine tela sa ciljem smanjenja opterećenja nogu korisnika prilikom hoda, penjanja uz stepenice i u polučučećem položaju. Honda počinje sa ispitivanjem uređaja u stvarnim životnim uslovima, radi procene njegove efikasnosti.

Novi uređaj za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje težine tela smanjuje opterećenje mišića i zglobova nogu (na kukovima, kolenima i gležnjevima) preuzimajući deo telesne težine korisnika. Uređaj je jednostavne konstrukcije i sastoji se od sedišta, rama i cipela, i korisnik ga može navući jednostavno obuvanjem cipela i podizanjem sedišta u odgovarajući položaj. Što je još bitnije, usmeravanje sile, koja pomaže korisnuku, ka njegovom telesnom težištu i mogućnost usklađivanja te sile sa pokretima nogu, su jedinstvene Hondine inovacije koje omogićavaju ovom uređaju da pruži prirodnu podršku u najrazličitijim položajima i pokretima. Honda je počela sa istraživinjima na uređaju za pomoć pri hodu još 1999. sa ciljem da omogući što većem brolju ljudi zadovljstvo nesmetanog kretanja. Honda je stekla znanja potrebna za razvoj uređaja za pomoć pri hodanju na osnovu detaljne studije ljudskog hoda, tokom istraživanja i razvoja naprednog humanoidnog robota, ASIMA. Ovo istraživanje je obavio Centar za istraživanje fundamentalnih tehnologija Honda R&D Co., Ltd. u Veku, Saitama. Da bi procenila efikasnost eksperimentalnog modela uređaja za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje telesne težine, Honda će početi sa njegovim ispitivanjima u svojoj fabrici Saitama (u Sajami, Saitama), ovog meseca. * Ovaj uređaj je konstruisan za ljude koji su još uvek sposobni da samostalno hodaju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Ključne odlike: 1. Uređaj omogućava jednostavno korišćenje ・Korisnik treba samo da obuje cipele i postavi sedište na odgovarajuće mesto. ・Korisnik se služi uređajem bez potrebe za kaiševima kojim bi morao da ga vezuje za telo. ・Konstrukcija koja omogućava postavljanje uređaja između nogu korisnika svodi potrebnu širinu na minimum, olakšavajući korisniku manevrisanje prilikom korišćenja uređaja. 2. Metod prihvatanja telesne težine ・Uređaj prihvata deo telesne težine korisnika podizanjem sedišta i savijanjem i istezanjem ramovske konstrukcije koja se nalazi između cipela i sedišta, baš kao da ima kolena, uz pomoć sile koju stvara motor. Ovo ima za posledicu da je opterećenje na mišićima i zglobovima nogu (kukovima, kolenima i gležnjevima) umanjeno. ・Honda je razvila jedinstveni mehanizam koji omogućava da sedište i ramovska konstrukcija koja ga nosi prati kretanje nogu. Sila podrške će biti usmerena ka telesnom težištu korisnika, baš kao što to čine ljudske noge, što omogućava uređaju da pruža pomoć prilikom različitih pokreta i položaja, uključujući hodanje silazak niz stepenice, kao i polučučeći položaj. 3. Prirodna kontrola sile sile podrške ・Prirodno hodanje se postiže promenom pokretačke sile u levoj, odnosno desnoj nozi kontrolisanjem dva motora, na osnovu podataka dobijenih iz senzora u cipelama uređaja. ・Efikasnost uređaja je povećana u pokretima i položajima u kojima je povećano opterećenje kolena, kao što je penjanje i silaženje niz stepenice, kao i u polučučećem položaju. Ovo je postignuto usklađivanjem sile podrške sa savijanjem i ispravljanjem kolena. Delta Automoto PR

Mercedes priprema E klasu shooting brake

Mercedes priprema E klasu shooting brake

Kada je prošle godine, na sajmu automobila u Parizu, kompanija Mercedes-Benz predstavila svoj futuristički koncept pod nazivom Fascination, pomislili smo da je u pitanju najavni koncept nove E klase i kupe verzije E klase. Sada je jasno da je model Fascionation "kamen temeljac" novog segmenta Mercedesa...
Renault Megane Grandtour - nove informacije i fotografije

Renault Megane Grandtour - nove informacije i fotografije

Renault Megane Grandtour već smo Vam prikazali, a sada su dostupne i podrobnije zvanične informacije i fotografije. Novi Grandtour opet nam dolazi sa produženim međuosovinskim rastojanjem i povećanim prtljažnikom. Motori, ogibljenje i drugi detalji platforme ostali su isti kao kod modela Megane, a novina će biti i menjač sa duplim kvačilom...
Auto Pak - Krovne kutije-prtljažnici po izuzetnoj ceni

Auto Pak - Krovne kutije-prtljažnici po izuzetnoj ceni

Beogradska kompanija Auto Pak od nedavno u ponudi ima nekoliko tipova krovnih „boksova“ – zatvorenih dodatnih prtljažnika italijanskog proizvođača G3, po vrlo povoljnim cenama, od 15.700 do 28.400 dinara, odnosno za 60 do 120 odsto niže od sličnih proizvoda drugih marki koji se trenutno mogu pronaći na našem tržištu...
BMW X1 - bez maske

BMW X1 - bez maske

Kompanija BMW, kod modela X1 odlučila se na već proverenu taktiku. Najpre je na sajmu automobila u Parizu predstavljen koncept, koji je praktično identičan sa serijskim automobilom, a sada je na red došlo i postepeno otkrivanje...
Prodajni rezultati Mazde u maju 2009. u Srbiji i Crnoj Gori

Prodajni rezultati Mazde u maju 2009. u Srbiji i Crnoj Gori

Majski rezultati kompaniju Mazda Srbija i Crna Gora i dalje drže u zoni profitabilnosti: od početka godine, u Srbiji i Crnoj Gori prodato je ukupno 383 vozila, što je rast od 23% u odnosu na isti period prošle godine. Modeli Mazda5 i Mazda6, segmenti koji donose zaradu, u odnosu na prošlu godinu beleže veliki plus – prodaja Mazde5 porasla je u odnosu na isti period prošle godine za čak 108%, a Mazde6 za 83%...
Grand Motors - Uz dodatan popust i specijalni pokloni

Grand Motors - Uz dodatan popust i specijalni pokloni

Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila, u svom centru na Novom Beogradu i dilerskoj mreži u Subotici, Novom Sadu, Čačku i Nišu 6. i 10. juna, u danima kada se odigravaju kvalifikacione utakmice za odlazak na Svetsko prvenstvo u fudbalu, nudi ograničenu količinu vozila izloženih u prodajnim salonima sa dodatnim popustom..
Formula 1 - Istanbul Park je 362 dana u godini bez aktivnosti

Formula 1 - Istanbul Park je 362 dana u godini bez aktivnosti

Kada je Bernie Ecclestone 2003. godine potpisao ugovor za Formula 1 takmičenje u blizini Istanbula, očekivanja su bila velika. Prošlo je šest godina, i sve je drugačije. U stazu je investirano preko 175 miliona eura, a već za dve godine tamo se verovatno neće održavati trke. Špekuliše se o tome da ugovor sa Turskom, koji ističe 2011. godine, neće biti produžen.
Mercedes-Benz GLB (2026)
Slika nedelje