AutoMAGAZIN

69. EKO Acropolis Rally 2025

Najnovije vesti iz auto industrije

Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO

Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO

Toyota je najavila da u svojoj ponudi neće imati dosadne automobile i da je budućnost rezervisana za sportski dizajn i zabavu u vožnju. Ako je suditi po novoj generaciji modela CH-R, Toyota ide pravim putem...

Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO

Automobil izgleda fantastično! Toyota je u dizajn nove generacije modela C-HR unela puno emocija.

 

 

Već prva generacija modela Toyota C-HR izgledala je vanvremenski, što je dizajerima druge generacija otežalo posao. Ali već prvi pogled na novi C-HR jasno je da je misija uspela - automobil izgleda više kao kupe nego kao crossover. Dizajneri zaslužuju palac nagore...

 

Pogledajte fotogaleriju: Toyota C-HR 2.0 PHEV-Test.


Prva generacija modela Toyota CH-R je predstavljena 2017. godine, kada je privukla veliku pažnju svetske automobilske javnosti. Toyota nikada do tada nije predstavila tako atraktivan i hrabro dizajniran automobil, koji kombinuje SUV elemente sa sportskim linijama. Automobil je prvenstveno bio namenjen evropskim kupcima i do danas je prodato preko 840.000 jedinica ovog atraktivnog automobila.

Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO

Paket opreme GR Sport nudi dvobojnu karoseriju i felne prečnika 20 inča već u standardu.

 

Nova generacija imala je ne tako lak zadatak, da nastavi put avantgarde, koji je prokrčio uvodni model. Već na prvi pogled možemo da kažemo da je Toyota u tome uspela. Nova Toyota C-HR je čak i odvažnija od svog prethodnika. Ono što je zanimljivo, dimenzije se međugeneracijski nisu mnogo promenile, automobil je čak kraći za 30 mm. Međutim, širina automobila je povećana na 35 milimetara, što novi C-HR čini još dinamičnijim i atraktivnijim.


Toyota nije štedela sa svom sportskom DNK. To nam spreda otkriva saćasta maska hladnjaka, futuristička svetla, brojne lajsne i izrazito klinasta profilna linija automobila. Krov automobila se završava bogato modeliranim spojlerom i širokom svetlosnom trakom sa svetlećim natpisom Toyota C-HR. Posebnu pažnju privlače ručke za otvaranje vrata, koje se uvlače u vrata, što odgovara futirističkom tonu automobila, ali utiče i na ukupnu aerodinmiku. Koeficijent aerodinamičkog otpora iznosi samo cx = 0,318.

Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO

Automobil iz svih uglova izgleda futuristički i privlači pažnju prolaznika.

 

Vozačevo sedište nas je udobno primilo na sebe i jasno pokazalo da je udobnost bila na vrhu liste prioriteta kod ovog automobila. Napred ima sasvim dovoljno prostora, iako je vizuelni utisak da nema puno prostora. Zapravo je to utisak koji imate kada sednete u bilo koji premium automobil. Vozačev kokpit ima centralnu konzolu blago nagnutu prema vozaču i jasno daje do znanje da je ovo još jedan automobil za vozača. I to automobil koji pruža emocije u vožnji. Baš kao što je Toyota i obećala.


Moderna instrument tabla je fizički povezana sa panelima na vratima, što u kombinaciji sa stilskim osvetljenjem rezultuje oblikom raširenih krila. Digitalna instrument tabla ima displej dijagonale 12,3 inča (u zavisnosti od opreme), informacije su jasno i pregledno prikazane, a i centralni displej osetljiv na dodir je zakrenut ka vozaču, kao i komande za kontrolu klima uređaja. Ovde moramo posebno da pohvalimo materijale i visokokvalitetne detalje. Posebnu pohvalu zaslužuje činjenica, da je Toyota zadržala poseban panel za kontrolu klima uređaja. Tu su i držači za čaše, dva USB-C porta i induktivni punjač za pametne telefone. U vrata se može staviti čak flaša od 1,5 litara, što verovatno niste očekivali od jednog ovakvog "kupeovskog" crossover-a.

Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO

Zadnje svetlosne grupe se protežu celom širinom vrata prtljažnika

 

Na zadnji sedištima mesta je dovoljno, ali isključivo ako na prednjim sedištima ne sede natprosečno visoke osobe. Ukoliko napred sede osobe više od 186 cm, sedište se mora pomeriti ka nazad i putnici na zadnjim sedištima imaće ograničenje u oblasti kolena. Dodatni osećaj ušuškanosti daju minijaturni prozori na zadnjim vratima. Njihova donja ivica je postavljena tako visoko, da mala deca ne mogu mnogo da vide kroz njih. To je cena lepote, stila i premium efekta.


Prtljažnik nudi puno više nego što smo od ovakvog automobila očekivali. Jer kada vidimo njegov stil i sportsku građu, pitamo se koga je briga za litre? Ali u Toyoti su mislili i na praktičnost automobila, pa tako prtljažnik nudi 364 litra zapremine (verzije sa pogonom na sve točkove imaju prtljažnik zapremine 348 litara. Prtljažnik je simetričan i dubok, što značajno povećava njegovu praktičnost.

 

Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO

Enterijer takođe izgleda futuristički i može se pohvaliti premium materijalima i završnom obradom.

 

Naš test automobil pokretao je Plug-in hibridni pogon, koji kombinuje benzinski motor 2.0 litra zapremine i elektromotor. Plug-in tehnologija mu obezbeđuje i mogućnost punjenja na punjačima za električne automobile. Čevorocilindarski motor ima zapeminu od 1987 cm³ i razvija maksimalnu snagu od 111 kW (152 KS) pri 6.000 o/min i maksimalni obrtni moment od 190 Nm u rasponu obrtaja od 4.400 do 5.200 o/min. Elektromotor ima maksimalnu snagu od 163 KS. Maksimalna snaga pogonskog sklopa iznosi 223 konjske snage, što je dovoljno za ubrzanje iz mesta do "stotke" za samo 7,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 180 km/h.

Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO

U paketu GR Sport nalaze se i sportska, anatomski oblikovana sedišta, koja zaslužuju čistu desetku.

 

Toyota C-HR je automobil za ljubitelje vožnje. To je automobil koji pruža vrhunski užitak u vožnji, bez obzira da li ga vozite u potpuno električnom režimu u gradu ili na nekim brdovitim magistralnim putevima na benzinski pogon. Automobil se može puniti maksimalnom snagom od 6,6 kW (AC), kapacitet baterije iznosi 13,6 kWh a potrošnja struje pri vožnji u beogradskim uslovima iznosila je oko 17 kWh na 100 pređenih kilometara. U svakom slučaju, u punim baterijama je dovoljno struje za potrebu dnevnog korišćenja automobila u gradu, odnosno oko 50 kilometara, čak i sa uključenim klima uređajem. 

Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO

Na zadnjim sedištima prostor za noge u oblasti kolena je ograničen i značajno zavisi od položaja prednjih sedišta. Prostor u oblasti stopala je više nego dovoljan, kako po širini, tako i po visini.

 

Dvolitarski benzinac ima dovoljno potencije za sve uslove vožnje. Potrošnja u gradskim uslovima iznosila je oko 5.0 litara na 100 pređenih kilometara, dok je u kombinovanim uslovima potrošnja iznosila oko 5,7 L/100 km. Na autoputu, pri brzini od 130 km/h automobil je beležio potrošnju od oko 7 L/100 km. Ono što posebno moramo pohvaliti, jeste reakcija pogonskog sklopa na pritisak na papučicu gasa. Automobil reaguje trenutno i snažno povlači napred, a dobra stvar je što ovaj efekat ne nestaje ni kada se baterija potpuno isprazni. U vožnji se jasno oseća da je konstrukcija automobila snažna, auto se čvrsto drži zadate putanje kretanja i uliva sigurnost u svakom trenutku. Auto odlično podnosi i nešto grublje puteve, a zadovoljni smo i kako je oslanjanje filtriralo poprečne neravnine na putu.

Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO

Toyota CH-R je specifičan, zanimljiv i automobil koji nudi emocije, kako dizajnerski, tako i u vožnji. Radi se o modernom automobilu prepunom tehnologije sa najnovijim hibridnim sistemom pete generacije.


Toyota u Srbiji trenutno nudi akcijsku cenu za bazni C-HR. Bazni model treba platiti 29.990 evra, što obezbeđuju uštedu od čak 4.000 evra, jer je regularna cena pre sniženja bila 33.900 evra. To je suma koju treba izdvojiti za hibridnu verziju opremljenu 1.8-litarskim benzinskim motorom i elektromotorom. Za vrhunski GR Sport Premiere paket opreme, kakvom se mogao pohvaliti naš testni automobil, i sa naprednijom Plug-in tehnologijom, potrebno je izdvojiti oko 50.000 evra.


Više o modelu Toyota C-HR, pogledajte klikom na LINK.

Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO

 

 

Toyota C-HR 2.0 PHEV  
 Tip motora:  Benzinski + elektromotor
 Broj cilindara / ventila:  4 / 16
 Zapremina motora (cm³):  1.987
 Maksimalna snaga (kW / o/min):  111 / 6.000
 Maksimalni obrtni moment (Nm / o/min):  205 / 1.750
Maksimalna snaga pogonskog sistema (kW)  163
Performanse  
 Maksimalna brzina (km/h):  180
 Ubrzanje 0-100 km/h (s):  7,3
 Potrošnja L/100 km (test prosek):  5,7
Dimenzije  
 Zapremina prtljažnika (L):  348 / 
 Zapremina rezervoara (L):  43
 Masa automobila / nosivost (kg):  1.645
 Dimenzije pneumatika:  245 / 40 R20
 Dužina automobila (mm):  4.362
 Širina automobila (mm):  1.832
 Visina automobila (mm):  1.564
 Međuosovinsko rastojanje (mm):  2.640
 Cena osnovne verzije (€):  29.990

 

Fotografije možete pogledati klikom na LINK.

Web: www.toyota.rs

 

 

Foto: Milomir Bošković
Automagazin.rs

123456. . .2655
Audi Q3 2026
Slika nedelje
Vladan Petrović
Testira za vas

Galerije

Najnovije vesti iz auto industrije po sekcijama

Testovi

Kamioni

WRC

Formula 1