Opel Adam - Kreiraj Adama u svom stilu
Početna
Vesti
Test
Saveti
Predstavljamo
Kamioni
Forum
Sport
Formula 1
WRC
Domaći reli
Kružne trke
Brdske trke
Galerije
Posteri
Formula 1
WRC
Evropski reli
Domaći reli
Kružne i brdske
Sajam
Auto show
Auto oglasi
Novi automobili
Intervju
Vaše fotografije
Marketing
Linkovi
RSS test
Kontakt
 
Ford Fiesta - Grand Motors
 
 
 
ma nemoj
 
 
Automobili
 
www.automagazin.rs
 
Auto magazin

Testirali smo: Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW) 19.10.2016

Testirali smo: Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW)

Pick-up modeli više neće biti samo grubi radni automobili, jer sve više kupaca ovakvih vozila traži da ima komfor i udobnost bude kao kod SUV modela. U Nissanu su ovo shvatili veoma ozbiljno, radili su naporno i stvorili jedan izuzetno kvalitetan pick-up, koji se može pohvaliti vrhunskim izgledom, elastičnim motorom sa umerenom potrošnjom i, za ovaj segment neuobičajeno visokog komfora i luksuza...


Testirali smo: Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW)

Nova Nissan Navara izgleda moćno i "mišićavo" sa svih strana. 

 

Nova Nissan Navara je automobil, koji proizilazi iz osamdesetogodišnje tradicije ove marke u proizvodnji pick-up modela. Prva Navara je predstavljena 1997. godine, druga generacija stigla je 2004-e, a treća generacija ovog kvalitetnog automobila predstavljena je prošle godine.

 

 Pogledajte fotogaleriju: Nissan Navara NP300 - test 2016.


Nova Nissan Navara NP300 sa kodnom oznakom D23 u sedment radnih pick-up modela tehnologije koje su poznate u crossover modelima. U evropskoj verziji, Navara obezbeđuje više komfora u vožnji i mnogobrojne detalje koji ovaj automobil čine luksuznijim nego ikada do sada, u isto vreme ne zapostavljajući terenske mogućnosti.



Testirali smo: Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW)

Prednji deo karakterišu atraktivne svetlosne grupe, koje mou biti izvedene u Full-LED tehnologiji.

 

Navara NP300 kod nas je dostupna sa dva tipa kabine - King Cab i Double Cab, i sa dve verzije novog dizelskog motora (118 kW i 140 kW) i sa dva menjača - manuelni šestostepeni i 7-stepeni automatizovani menjač. Na našem testu bila je najsnažnija i najbolje opremljena Navara Double Cab, koju pokreće 4-cilindarski twin-turbo dizel motor zapremine 2,3 litra (190 KS). 


Testirali smo: Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW)

Dužina prtljažnog prostora, odnosno utovarnog dela iznosi 1.578 mm, što je za 33 mm kraće nego kod prethodnika, a širina između lukova točkova iznosi 1.130 mm. 

 

Dizajn


Nova Navara već na prvi pogled odaje utisak modernog automobila, koji je svojim dizajnerskim elementima bliži SZV modelu nego nekakvom radnom automobilu za američke farmere. Dizajneri su je izgledom definitivno okrenuli razmaženom evropskom kupcu, kome će sigurno pažnju privući elegantno zaobljeni branici i blatobrani i izraženo hromirana maska hladnjaka.


Iako je prethodnik bio 66 mm duži, nova Navara je dobila i za 50 milimetara kraći međuosovinski razmak (3.150 mm), tako da su njegove vozne mogućnosti poboljšane. To važi kako za testiranu Double Cab verziju, tako i za verziju sa dvoja vrata King Kab, čija dužina iznosi 5.255 mm, što je za 75 mm kraće nego kod prethodnika.


Testirali smo: Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW)

U novoj Navari se putuje udobno i komforno kao u luksuznom SUV modelu. 

 

Enterijer


Nova Navara nam pokazuje, da pick-up modeli današnjice ne moraju biti "grubi radnici". Zato ovaj model svojim vlasnicima nudi vrhunski komfor i bogatu opremu, koja se može porediti sa konvencionalnim porodičnim automobilima. Navigacioni sistem, sistem monitoringa kamerama oko automobila, sistem pristupa u automobil bez ključa... su stvari koje neće svako očekivati u jednom ovakvom gorostasu. Naravno, uz kožom obložena sedišta i još nekoliko atraktivnih detalja u enterijeru i eksterijeru, cena veoma lako može da pređe i 40 000 evra. Početna cena za Navaru sa produženom kabinom i 2.3-litarskim dizel motorom maksimalne snage 163 KS, iznosi 29.000 evra, sa porezom.


Testirali smo: Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW)

I okruženje vozača odiše luksuzom i modernim sistemima. Iako je ovo pick-up, japanski proizvođač se nije odrekao i moćnog multimedijalnog sistema, preko kojeg se kontrolišu svi sistemi u vozilu.

 

Recimo i to, da se u Navari sedi dosta visoko, za šta zaslugu ima najviše oslanjanje. Sama kabina je niska, tako da putnici na zadnjim sedištima nemaju previše prostora u predelu glave. Sedišta vozača i suvozača su odlično dizajnirana i obezbeđuju vrhunski komfor u vožnji. Dužina prtljažnog prostora, odnosno utovarnog dela iznosi 1.578 mm, što je za 33 mm kraće nego kod prethodnika, a širina između lukova točkova iznosi 1.130 mm. Utovarna ivisa nalazi se prilično visoko - 815 mm iznad zemlje. 


Testirali smo: Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW)

Na terenu je nova Navara kao riba u vodi, a na asfaltnim površinama automobil je iznenađujuće precizan.

 

Terenske mogućnosti


Sada se verovatno pitate, kako je sve to uticalo na njegove terenske mogućnosti? U poređenju sa prethodnom generacijom, visina automobila od tla smanjena je za samo 2 milimetra, a zahvaljujući novom rešenju sa pet tačaka, oslanjanje zadnjih točkova je za 25 kilograma lakše nego kod prethodne generacije. Sve to znači, da je teren prirodno okruženje za ovaj automobil Naravno, tu je i napredna Nissanova tehnologija pogona na sve točkove. U svakodnevnim uslovima, pogon je preko zadnjih točkova, ali vozač može izabrati mod 4WD, kojim se aktivira mod pogona na sve točkove, u kojem se automobil može kretati brzinama do 100 km/h. Očekivano, tu je i sistem redukcije prenosnih odnosa, u kojem je moguće kretati se brzinom do 40 km/h. Ova mogućnost koristi se samo na teškom terenu, ako uopšte postoji težak teren za ovaj automobil.

 

Oslanjanje - konačno bez lisnatih opruga!


Vožnja po srpskim putevima (i van puteva) pokazala je jednu važnu karakteristiku nove Navare - komfornija je od konkurencija koja ima lisnate opruge na zadnjem oslanjanju. Navara je dobila potuno novo, multilink oslanjanje, po čemu se najviše razlikuje od svog prethodnika. Na poprečnim neravninama, automobil pruža odličnu udobnost, što se ne može reći za pick-up modele sa lisnatim oprugama. Vozač dobija dovoljno informacija sa podloge, što je prijatno iznenađenje za nas. Upravljanje je značajno preciznije nego kod prethodnika. Možemo slobodno reći, da se automobil na asfaltu "ponaša" više kao SUV nego kao


Testirali smo: Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW)

Motor je optimalno podešen - viče snažno, ali u isto vreme nije previše "žedan".

 

Motor


Dok je prethodna generacija Navare bila dostupna sa 2.5-litarskim četvorocilindarskim motorom i 3.0-litarskim šestocilindarskim aregatom, nova generacija ovog modela u ponudi je samo sa motorima sa četiri cilindra. Zapremina turbodizela iznosi 2.298 cm3. Slabija verzija sa jednim turbopunjačem razvija maksimalnu snagu od 120 kW, a snažniji bi-turbo dizel razvija maksimalnih 140 kW.


"Naš" test automobil pokreće snažniji motor, koji poreklom poznat iz modela Renault Master. Zahvaljujući maksimalnom obrtno momentu od čak 450 Nm, ovaj skoro 2 tone težak automobil ubrzava veoma dobro. Motor je elastičan i snažno povlači već od samog starta. Ono što nas je iznanadilo, jeste činjenica da Navara odlično ubrzava i pri brzini od 160 km/h.


Testirali smo: Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW)

U noćnim uslovima, instrument tabla izleda atraktivno i privlačno.

 

Kada na sve ovo dodamo i činjenicu da motor nije previše "žedan", utisak o novoj Navari je vrhunski. U radnim uslovima, Navara je trošila oko 9 litara "crnog zlata" na 100 pređenih kilometara, dok smo u otvorenom saobraćaju zabeležili potrošnju od samo 6,9L/100 km. Prosečna potrošnja na našem testu iznosila je 7.9 L/100 km. Ako nešto moramo zameriti, onda je to nešto veća buka motora u fazi mirovanja, ali kako reče jedan kolega novinar, pa takav zvuk dobro stoji moćnom pick-up modelu. Uostalom, možete li da zamislite sibirskog medveda da "šapuće"?


Testirali smo: Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW)

Moderni turbodizel motor standardno je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem, u testiranom automobilu bio je odlično podešen sedmostepeni automatski menjač. Kada kupujete automobil ovakve konstrukcije i ako često vozite u off-road uslovima, toplo preporučujemo automatik menjač, jer radi savršeno.


Nova Navara je najnoviji dokaz, da radni automobil ne mora biti grub, već da može pružiti odlične vozne osobine na putu, vrhunske off-road mogućnosti, ali u isto vreme i komfor na visokom nivou, koji se može porediti sa luksuznim SUV modelima.

 

Više o novoj Nissan Navari, možete poledati klikom na link: www.nissan.rs.

 

 

 Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW) - Tehnička specifikacija

 
 Tip motora:  Turbodizel Common-Rail
 Broj cilindara / ventila benzinskog motora:  4 / 4
 Zapremina motora (cm³):  2.298
 Maksimalna snaga motora (kW / o/min):  140 / 3.750
 Maksimalni obrtni moment (Nm / o/min):  450 / 1.500-2.500
 Performanse  
 Maksimalna brzina (km/h):  184
 Ubrzanje 0-100 km/h (s):  10,8
 Potrošnja (prosečna na testu):  7,9
 Dimenzije  
 Zapremina prtljažnika (L):  - / -
 Zapremina rezervoara (L):  80
 Masa automobila / nosivost (kg):  1963 / 1047
 Dimenzije pneumatika:  255/60 R 18
 Dužina automobila (mm):  5.330
 Širina automobila (mm):  1.850
 Visina automobila (mm):  1.810
 Međuosovinsko rastojanje (mm):  2.150
 Cena Nissan Navara osnovnog modela:  29.000 €

 

Fotografije možete pogledati klikom na LINK.

Generalni zastupnik Nissan vozila: Renault Nissan Srbija
Web: www.nissan.rs


Tekst: Goran Sarić

Foto: Milomir Bošković

Komentari (15)

Facebookdel.icio.usStumbleUponDiggGoogle+Twitter
Gravatar
Brrrrrr
Kako bih to rekao... pa Navara je definitivno i stvar prestiža...
Slike su stvarno da se smrzneš... PRO nema šta...
29th October 2016 9:25pm
Gravatar
renofan
Mislim da je 3.0 V6 dizel u Pathfinderu motor od Renaulta.
22nd October 2016 7:57pm
Gravatar
neca
Jeste
27th October 2016 7:19pm
Gravatar
gregor
Kada kažeš pick-up pomislim na Hilux. Ne vredi CoolWink
22nd October 2016 7:25pm
Gravatar
Eskopia
Najlepši pikap koji sam video stvarno prelep.
20th October 2016 5:32pm
Gravatar
Komentar CG
malo je čudno reći konačno bez lisnatih opruga...pa zar nije ovo kamionet a ne džip, ko hoće udobnost ima toliko nazovi terenaca da ne treba da kupuje kamionet. Ovo je auto koje treba da posluži i za teret i za pijacu...zaključak: za sada jedini nov kamionet sa amortizerima.
dokaz da to ne valja su testovi opterećenja sa konkurencijom na kojima poklekne kao loš dizač tegova
19th October 2016 5:36pm
Gravatar
hemi
Jesi siguran u to?
19th October 2016 7:00pm
Gravatar
japanfan
Da sve je to u redu, ali ako neko ne prevozi tako težak teret i recimo ne bavi se prevozom teškog građevinskog materijala, zašto bi morao da trpi da mu deca skakuću na zadnjim sedištima kao u kamionu. Wink
19th October 2016 8:03pm
Gravatar
Goran Sarić
Pozdrav, hvala vam što učestvujete u diskusiji. Hajde da razjasnimo ovo u vezi oslanjanja zadnjih točkova. Nissan je odlučio da u novoj Navari ponudi dva tipa zadnje oslanjanja - jedan je sa lisnatim oprugama, a drugi multilink. U ponudi je i nova Navara sa produženom kabinom, ali i duplom kabinom sa lisnatim oprugama - ova verzija dostupna je u kombinaciji sa 2.3 dCi motorom od 120 kW (163 KS). Tako da ima "za svakog po nešto". Ako neko prevozi teške predmete i materijale, Pročitajte više
19th October 2016 11:48pm
Gravatar
Komentar CG
Smile slažem se da treba imati u ponudi što više...ali ako se ne prevoze teški tereti, ako se ne prevoze kabasti i veliki paket...koja je svrha kupovine kamioneta (ne koristim izraz PickUp jer imamo naše riječi za engleske izrazre :) )
20th October 2016 5:43pm
Gravatar
miga
Konacno bez lisnatih opruga Laugh e toste lepo rekli. Imao sam tojotu hajlaks i mogu reci da bubrezi otpadaju putnicima nazad zbog tog vesanji piitao sam se jel mora tako grubo da bude pa ne vozim kucu u sanduku.putnici nazad kao tamic
19th October 2016 9:47am
Gravatar
miljan nbg
Sada čitam i ne verujem Tongue u voznom parku smo imali Renault Master sa ovim motorom (nisam siguran da je potpuno identičan, mislim da je za Navaru malo drugačije podešen) i mogu reći da je to po meni najbolji dizel motor na svetu. Vuče kao mazga, troši smešno i treba mu samo redovno održavanje Smile Pozdrav, Miljan
19th October 2016 6:55am
Gravatar
japanfan
Ovaj auto definitivno je najlepši kamionet na tržištu. Jednostavno prelep. A i potrošnja nije velika s obzirom na snagu i veličinu auta. Super su vam fotografije! pozzz
19th October 2016 6:43am
Gravatar
korit pet
Mozete li da mi objasnite sta znaci np300 ? Kakva je to oznaka?
19th October 2016 4:15pm
Gravatar
boki pt
Super slike i tekst! Pozdrav i samo tako nastavite. Cool
19th October 2016 1:59am

Dodajte komentar

* Potrebne informacije
(neće biti objavljeno)
 
Smile Sad Huh Laugh Mad Tongue Crying Grin Wink Scared Cool Sleep Blush Unsure Shocked
Od brojeva 56, 14 i 27, koji je najmanji?
 
Unesite odgovor:
 
 
 

Novi Renault Scenic i Grand Scenic - prvi naši utisci (FOTO) 05.12.2016

Novi Renault Scenic i Grand Scenic - prvi naši utisci (FOTO)

Na regionalnoj prezentaciji, održanoj u Hrvatskoj, upoznali smo se oči u oči sa novom generacijom modela Scenic. Posle prve vožnje, možemo reći da četvrta generacija Scenica poštuje svoje poreklo, ali se ne zadovoljava malim promenama. Naprotiv, već na prvi pogled privlači svojim dizajnom, kojim svog prethodnika gura u pozadinu...

Detaljnije...
 

Testirali smo: Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G160 31.10.2016

Testirali smo: Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G160

Dvosed Mazda MX-5, sa svojim sportskim duhom, otvorenim krovom i dostupnom cenom, postala je kult. Ona je božanstvo. Ali, kako opstati kada današnje mlade najviše zanima da li u automobilu imaju USB, Wi-fi i odličan multimedijalni sistem? Da li je u svojoj četvrtoj generaciji, popularna Miata uspela da spoji emocije u vožnji sa novotarijama modernoga doba? 

Detaljnije...
 

Leteli smo novim Mercedes-Benz modelima - Star Experience 2016 07.10.2016

Leteli smo novim Mercedes-Benz modelima - Star Experience 2016

Mercedes-Benz je za svoje klijente u Srbiji obezbedio atraktivne aktivnosti. Za vlasnike, potencijalne kupce u medije, na stazi NAVAK je organizovan jedinstven događaj Mercedes-Benz Star Experience, u kojem smo mogli da uživamo vozeći prava remek dela moderne auto-industrije...

Detaljnije...
 

Novi Renault Megane Grandtour i modernizovani Clio stigli u Srbiju - cene 22.09.2016

Novi Renault Megane Grandtour i modernizovani Clio stigli u Srbiju - cene

Na tržište Srbije stigla su dva veoma atraktivna automobila - modernizovani Renault Clio i nova generacija modela Megane Grandtour. Četiri godine posle premijere, Clio je dobio modernizaciju, a Megane nove generacije i u svojoj karavanskoj verziji nam stiže kao veoma atraktivan i privlačan porodičan automobil...

Detaljnije...
 

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO) 19.09.2016

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Osma generacija popularnog pick-up modela iz Toyote, stigla je u Srbiju. Već na prvi pogled je jasno, da je ovo potpuno nova generacija Hiluxa - automobil izgleda moderno i u isto vreme luksuzno iz svih uglova, iako je zadržao najbolje karakteristike "radnog" automobila. Bili smo u centru NAVAK, a ovo su naši prvi utisci...

Detaljnije...
 

Vozili smo Volkswagen Golf GTE - prvi utisci Vladana Petrovića 05.09.2016

Vozili smo Volkswagen Golf GTE - prvi utisci Vladana Petrovića

Hot-hatch sa hibridnih pogonom i sistemom punjenja na elektro-mreži? Kako vam to zvuči? Možda nije pravi sportista u srcu, ali ovaj Golf može nešto što GTI ili GTD nikada neće moći - zahvaljujući baterijama, sposoban je da pređe 50 kilometara na čistu električnu energiju. Ovo su naši utisci posle prve vožnje plug-in hibridnog Golfa na stazi NAVAK...

Detaljnije...
 

Novi Volkswagen Tiguan stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO) 03.06.2016

Novi Volkswagen Tiguan stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Nova generacija modela Volkswagen Tiguan je prvi SUV postavljen na platformu MQB, koja donosi seriju zanimljivih funkcija. Automobil smo prvi put isprobali juče, na relaciji Beograd - Zrenjanin, i uverili se u njegovu ozbiljnu tehniku, precizno upravljanje i strog izgled. Druga generacija Tiguana je na svim poljima značajno napredovala u odnosu na prethodnika...

Detaljnije...
 

Renault Talisman stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO) 31.05.2016

Renault Talisman stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Talisman, najnoviji član Renault porodice, zvanično je stigao na tržište Srbije. Mislim da sam se tokom jednodnevnog upoznavanja u Talisman zaljubio na prvi pogled, a sudeći po reakcijama kolega novinara iz naše zemlje i okruženja, mislim da nisam sam. Prema našim pvim utiscima, Škoda Superb ima puno razloga da bude zabrinuta...

Detaljnije...
 

Vozili smo BMW modele sa xDrive sistemom pogona (FOTO) 10.05.2016

Vozili smo BMW modele sa xDrive sistemom pogona (FOTO)

BMW opisuje svoj sistem pogona na sve točkove - xDrive, kao najinteligentniji na tržištu. Mogućnost isprobavanja ovog naprednog pogona u luksuznim i dinamičnim SUV modelima, i to na klizavoj podlozi, sigurno je želja svakog vozača. Kompanija Delta Motors, u saradnji sa BMW Group, pružila nam je priliku koju smo sa zadovoljstvom iskoristili...

Detaljnije...
 
12 3 4 5 6 7 8 . . . 26
 
BMW i Inside Future Concept (2017)
 
 
 
Opel Sajam BG Car Show 2016
 
 
Super Test
 
 
F1 bolid Ferrari 2014
Koju oznaku biste dali novom Ferrari bolidu za sezonu 2014?
F14 T
F14 Maranello
F14 Scuderia
F166 Turbo
F616