Opel Adam - Kreiraj Adama u svom stilu
Početna
Vesti
Test
Saveti
Predstavljamo
Kamioni
Forum
Sport
Formula 1
WRC
Domaći reli
Kružne trke
Brdske trke
Galerije
Posteri
Formula 1
WRC
Evropski reli
Domaći reli
Kružne i brdske
Sajam
Auto show
Auto oglasi
Novi automobili
Intervju
Vaše fotografije
Marketing
Linkovi
RSS WRC
Kontakt
 
Ford Fiesta - Grand Motors
 
 
 
ma nemoj
 
Rallye Monte Carlo 2017
 
 
Automobili
 
www.automagazin.rs
 
Poredak - WRC Vozači
1.S. Ogier25
2.J.M. Latvala18
3.O. Tanak15
4.D. Sordo13
5.C. Breen10
6.E. Evans10
7.A. Mikkelsen6
8.S. Lafebvre6
 
Auto magazin

Dakar 2017 - Dražen Ćurić, komentar 4. dan (aktuelizovano u 02:08)05.01.2017

Dakar 2017 - Dražen Ćurić, komentar 4. dan (aktuelizovano u 02:08)

Na žalost oprostili smo se od AL Attiyaha. Njegovo jučerašnja razbijanje je napravilo preveliku štetu i prateći tim nije uspio rekuperirati bolid da bi bio siguran za vožnju. To je službena informacija GAZOO TOYOTA tima. Iskreno malo mi je čudno da tvornički team nije u stanju osposobiti auto za nekih dvanaestak sati koliko su imali na raspolaganju...


S druge strane, poznavajuči Al Attiyaha, on ne bi odustao a da pritom za to ne postoji veliki razlog. Taman sam mislio napisati kako je Roma sada u dobroj poziciji jer će u De Villiersu i Al Attiyahu imati izvanredne vodonoše. Ustvari 2015. kad je Roma već na prvom brzincu zbog kvara izgubio puna 4 sata do kraja utrke se vozio da bi pomagao Al Attiyahu, Peterhanselu i Terranovi. Na žalost Roma će u pokušaju da se vrati u borbu za postolje biti oslabljen za jednog pomagaća.

 

Današnji 4 brzinac po redu će okarakterizirati velika nadmorska visina, jako zahtjevna navigacija zbog velikog broja promjene smjerova a i dine kojih će danas biti više nego jučer će mnogima zadati probleme.



I danas će brzinac biti podijeljen na dvije dionice zbog formalnosti oko prelaska granice sa Bolivijom. Mislim to se mora raditi ipak je carina carina!?!? Ne može se tolerirati šverc televizora, deterđenta, kave i drugih artikala koji su u Argentini jeftiniji nego u Boliviji. Znate li koliko bi se televizora moglo sakriti u trkačim bolidima a tek praška za pranje veša? De Villiers, Al Qasimi, Al Rajhi... sve su to milioneri ali im nikada nije dovoljno. S tim Afrikancima i Arapima nikad nisi siguran, iako imaju više nego što im treba uvijek će iskoristiti priliku i u nelagalnim švercerskim rabotama pokušati zaraditi ekstra đeparac. Pozdravljam sve carinike svijeta.


Brzinac je počeo iznenađujuće, najveće iznenađenje je što su već na prvoj vremenskoj kontroli razlike među favoritima bile u minutama. Poveo je Peterhansel, ništa čudno, pratili su ga Despres sa +2'01", Roma +3'57", Loeb +3'58" reći ćemo očekivani plasmani spomenute trojke. Ali pazi sad ova kašnjenja, Hirvonen 6'15", Sainz preko 10 minuta, Al Rajhi 15 minuta, Terranova skorom 20 minuta i sve to u svega tridesetak kilometara. Navigacijske greške ili ukopavanja, pojma nemam što im se desilo!?!?


Međutim na drugom WP-u još veći ŠOK, Roma vodi, Despres sa +4 sek. ga slijedi, Ćileanac Garafulich je treći sa +3'52" a Hirvonen četvrti sa +4'57", peti je Poljak Przygonski +6'52". Peterhansel kasni preko 15 minuta a Loeb više od 25 minuta. Ispada da je dio posada dograbio nekakav tornado i razbacao ih ko gnoj po vinogradu. Ne mogu se sjetiti kad sam svjedočio ovakvim turbulencijama u poretku. Na trećoj mjernoj točki Despres prelazi u vodstvo ispred Rome koji kasni 1'07", Hirvonen je treći +6'48" slijede Garafulich +8'21", Sainz 8'26" dok svi ostali kasne 10 ili više minuta. Peterhansel 15'26" a Loeb preko 26 i Terranova više od 30 minuta. Nastave li se ovakve promjene dešavati u nastavku brzinca i vremenski zaostaci rasti kao grčka inflacija, danas bi moglo biti uplakanih na cilju.

 

Ja ću i dalje pratiti vremena, redovno vas izvještavati a vi ostanite uz Automagazin.rs najbolji portal o automobilima i autosportu u regiji. Do slijedećeg javljanja pozdrav.


----------------------------------------

 

Aktuelizovano u 20:23

 

Turbulentni i veliki lomovi koji su obilježili prvu polovicu 4 brzinskog ispita u nastavku su se smirili i sve se nekako vratilo u normalo, ako išta na Dakru može biti normalno. dok ovo pišem još niko od automobilista nije došao do cilja. Uspio sam pronaći dobar izvor podataka i vremena uživo pa sam danas puno bolje upućen u dešavanja na trasi brzinca.


Uglavnom poredak se do desetog WP-a nije bitno mijenjao svi favoriti su držali svoje pozicije jedino je Despres počeo jako bježati Romi. Nešto slično sam očekivao jer kad krene spust prema cilju onda će buggy koncepcija vozila kao što je Peugeot doći na svoje. U situaciji kad je teren pjeskovit, neravan, mislim na mini dine koje nisu više od metra, onda veliki kotači, duži hod amortizera i širi trap dovode Peugeot i njegov zadnji pogon u prednost u odnosu na AWD vozila. Vozila s 2WD pogonom po pravilima mogu imati 20cm širi trap, 25 cm duži hod amortizera, neograničeno velike kotače koji su kod 4WD pogonjenih vozila limitirani na 81 cm visine. Kad tome dodamo i nekoliko stotina kilograma nižu težinu koja je dozvoljena 2WD bolidima onda se na ovakvom tipu terena ta prednost nameće kao logični postulat ili zakonitost.


Za očekivat je da će svi Peugeoti početi smanjivati zaostatak za Romom i Hirvonenom. Pravo stanje događanja na brzincu ću saznati tek kad vodeći favoriti prođu ciljnu vremensku ćeliju. Ono što sam do sada saznao je da smo ostali bez Al Rajhija koji je na granici sa Bolivijom obavijestio organizatora utrke da je odustao. Indikativno je da se to desilo baš na carini. Sječate se one priče o televizorima, švercerima i koja sam imena spomenuo:):):) Pa eto Al Rajhi ovaj puta nije prošao, čestitam službenicima Bolivijske carine na budnosti:):):) Jednostavno ne mogu vjerovati da se moja šala ovako okrutno prelomila preko saudijčijevih leđa(:(:(:. Ne znam iz kojeg je razloga brzi Al Rajhi šestoplasirani prije početka današnje etape odustao, Ali nadam se da ovaj pomor favorita u ovako ranom stadiju utrke neće postati pravilo. Al Attiyah i Al Rajhi su odustali, De Villiers, Terranova moguće i Loeb su već ispali iz kombinacija za pobjedu. Ako se ovako nastavi do dana odmora bi lista mogućih pobjednika mogla biti svedena na svega dvije tri posade.


Dobro ja sada malo dramatiziram jer još je daleko do cilja i puno se toga može promijeniti. Neki poput Loeba i Al Rajhija su stradali danas. To se isto može desiti nekome od vodećih već sutra. Ono što je u ovakvom razvoju događaja dobro što se Loeb sigurno neće zadovoljiti s ničim drugim osim s pobjedom. Što znači da nakon ovakvog dana njegova jedina opcija je napad sa svime s čim raspolaže. On, Petrhansel, Sainz, Roma su tu došli pobjediti i ništa ih drugo ne interesira. U ovako ranoj fazi utrke nema timskih naredbi i taktike, svima je pušteno na volju kako će se voziti. To je dobro za utrku jer se današnjim izvanrednim rezultatom i Roma vratio u igru i sad ozbiljno može računati na pobjedu. Despres je do danas nekako bio druga opcija neću reći autsajder u Peugeotovom čoporu ali sad je i on "namirišao krv" i sigurno će nastaviti jurišati.


Pričekat ću sada da izađu konačna vremena današnje etape pa ću onda prokomentirati trenutni generalni poredak i pokušati predvidjeti daljnji razvoj događaja u nastavku utrke. Iako predviđanja na Dakru baš i nisu zahvalna kategorija.

 

Peščana oluja u Tupiza bivaku - trebaju li reči?

 


 

----------------------------------------

 

Aktuelizovano u 01:42

 

Definitivno je današnja etapa bila jako teška, daleko teža nego sam očekivao. Znao sam da će naročito prvi dio biti navigacijski jako zahtjevan ali nisam znao da će ih ovoliko pijeska i dina dočekatiu drugom dijelu brzinca. Sve u svemu, ovo je pravi Dakar i ovakve etape su ono što utrku čini ekstremom. Šteta što smo ostali i bez Sainza, koji se razbio i napravio ogromnu štetu koja ga je koštala preko 2 sata zaostatka i u konačnici odustajanja.


Niko nije mogao predvidjeti ovako turbulentan početak utrke. Iz dana u dan sve se mijenja. Kad se pogleda generalni poredak nakon današnje etape i usporedi s onim od jučer, vidimo da nije ostao kamen na kamenu. Despres je nakon danas profesorski odveženog dana zasjeo na prvo mjesto. Iskreno niko ga nije uvrštavao među moguće pobjednike. I sam sam na njega gledao kao najmanje perspektivnu i najslabiju kariku u Peugeot lancu. Loeb, Sainz, Peterhansel = uz takva imena u timu, Despresa sam doživljavao kao malog od palube na razaraču. Ali kao što stalno naglašavam na Dakru je sve moguće. Vjerojatnost pogreške i loše sreće je ovdje daleko više moguća nego u drugim disciplinama auto-sporta. Ovdje se ne borite samo protiv protivnika i štoperice ovdje protiv sebe imate surovu prirodu i uvjete koji su u drugim oktanskim sportovima nezamislivi.

 

Ono što je jako dobro za nastavak utrke je sadašnja zbijenost u poretku, koja prvu petorku tjera da i sutra jure i daju svoj maksimum. Ni za koga nema opuštanja, sve su karte na stolu, i tko želi da dobije morat će da nabije i to iz sve snage.


Despres vodi, slijede ga: +4'08" Peterhansel, +5'04" Hirvonen, +6'48" Loeb, oporavljeni Roma kasni 10'30" što izgleda mnogo ali sve se to nadoknađuje između samo dva WP-a. Ostatak društva kasni preko pola sata i oni će se teško vratiti u borbu za pobjedu. Nije nemoguće ali je manje vjerojatno. Teško je povjerovati da će sva petorica prvoplasiranih doživjeti nekakav peh, ali, ni to nije isključeno.

 

Sutra je novi dan, novi izazov u vidu 692km vožnje među oblacima sa 447km brzinskog ispita. Imat će dvije dionice s dinama od toga je druga u zadnjem sektoru utrke. Prosječna brzina bi sutra trebala biti veća jer će biti vožnje po slanim ravnicama gdje će se voziti maksimalno brzo. Kako god i sutrašnji test će biti brutalan. Veseli me ovakav rasplet na utrci jer svi moraju gristi do daske.

 

Žurka se nastavlja sutra, dežurni DJ će opet biti moja malenkost a za popratne sadržaje pobrinut će se uredništvo Automagazin.rs .

 

Veliki Carlos na 4. etapi.

 


--------------------------------------


Aktuelizovano u 11:37

 

Jučer nisam ništa napisao o motociklistima i šta se dešava s našim Gaborom. 4. etapa nije bila samo u konkurenciji automobilista ekstremna. Motociklisti su također odradili jedan atipičan i težak dan sa puno promjena u plasmanu. Dramatične stvari su se nastavile događati i po završetku brzinca u bivaku.


Minuli dan 39. izdanja Dakra je bio pun akcije i drame. Ono po čemu će ostati zapamčen ili je bolje reći obilježen je prije svega težak pad prošlogodišnjeg pobjednika Amerikanca Toby Price. On je neposredno pred ciljem doživio havariju i ozbiljno se povrijedio, sva sreća povreda nije opasna po život ali je dovoljno teška da je nesretni Amerikanac hitno helikopterom prebaćen u bolnicu. Prilikom pada je slomio butnu kost lijeve noge, u izvještajima se ne spominje o kakvoj vrsti frakture se radi, nadam se da prijelom nije otvoren i da će se izvanredni Amerikanac brzo vratiti u sedlo svog KTM. Želim mu sreću i što brži oporavak.


Inaće u povijesti Dakra a i rally-raida kao discipline u konkurenciji motorista ima najviše smrtnih slučajeva i teških povređivanja. To je potpuno razumljivo jer su motoristi najizloženij prilikom razbijanja, oni osim kacige i nekoliko milimetara debelih karbonskih protektora ušivenih u opremu nemaju nikakvu drugu zaštitu. Kod padova sa velikom brzinom odaraju o zemlju ili prepreke poput stabala i stijena sa preko 100km na sat. Prilikom takvih srazova i strip junaci poput Hulka bi se našli u problemima.


Tko god to bio Dakar će ove godine dobiti novog pobjednika među motociklistima. Kao što sam rekao jučer je bilo dramatično na cilju. Pobjedio je Austrijanac Walkner na KTM, slijedili su ga vodeći Bareda, Francuz Soltreit, Svitko Quintanila itd. Međutim onda počinju pljuštati vremenske penaltizacije koje drastično mijenjaju poreda u generalci. Walkner dobiva 5 minuta kazne, vodeći u generalci Bareda dobiva sat vremena i tako Ćileanac Quintanila prelazi u vodstvo. Ne znam zbog čega je dosta njih jučer dobilo penaltizacije jer spomenuta dvojica nisu usamljeni u tom krešendu kažnjavanja. Kako god trenutni poredak izgleda ovako: Quintanilla +2'07 Walkner, +5'52" Svitko, +6'12" Sunderlend dok je do jučer vodeći Bareda pao na 11 mjesto i sada kasni 41 minutu. I kod motorista je među prvom četvoricom velika gužva i zbijeni su u svega 6 minuta tako da ćemo i kod njih svjedočiti velikoj borbi.


Naš Gabor je jučer završio kao okruglo stoti i trenutno se u generalci nalazi na istom stotom mjestu. Malo sam zbrajao vremena provedena na brzincu u protekle dvije etape. Gabor je u zadnjih 2 dana samo na brzincima proveo 16 sati i 22 minute vozeći, tome treba dodati još desetak sati vožnje po etapama i dolazimo do skorom 30 sati sjedenja na motoru u samo 48 sati. Kad tome dodamo prekjučerašnju sniježnu mećavu na 5000m visokom prijevoju a samo dan ranije preko 40 stupnjeva vreo dan, razrijeđeni zrak, jučer pješćanu oluju, onda ne čudi podatak da je iz utrke ispalo već tridesetak motorista. Gaboru svaka čast što to sve izdržava i on kao i sve njegove kolege patnici na dva kotača zaslužuju veliki pljesak.


GABI SRETNO DO CILJA da proslaviš prvih deset godina učestvovanja na Dakru u velebnom Buenos Airesu.

----------------------------------------------

 

Aktuelizovano u 02:08

 

Dakar 2017 - plasman posle 4. etape (motocikli):


1. J. BARREDA BORT (ESP) HONDA 012:35:54
2. P. QUINTANILLA (CHL) HUSQVARNA +00:22:16
3. S. SUNDERLAND (GBR) KTM +00:24:36
4. M. WALKNER (AUT) KTM +00:25:45
5. G. FARRES GUELL (ESP) KTM +00:30:22
6. S. SVITKO (SVK) KTM +00:32:25
7. A. VAN BEVEREN (FRA) YAMAHA +00:33:09
8. PA. RENET (FRA) HUSQVARNA +00:33:35
9. X. DE SOULTRAIT (FRA) YAMAHA +00:35:14
10. R. BRABEC (USA) HONDA +00:37:16


Dakar 2017 - plasman posle 4. etape (automobili):


1. C. DESPRES (FRA) PEUGEOT 011:33:16
2. S. PETERHANSEL (FRA) PEUGEOT +00:04:08
3. M. HIRVONEN (FIN) MINI +00:05:04
4. S. LOEB (FRA) PEUGEOT +00:06:48
5. N. ROMA (ESP) TOYOTA +00:10:30
6. J. PRZYGONSKI (POL) MINI +00:36:35
7. G. DE VILLIERS (ZAF) TOYOTA +00:43:59
8. O. TERRANOVA (ARG) MINI +00:48:37
9. B. GARAFULIC (CHL) MINI +01:21:20
10. M. ABU-ISSA (QAT) MINI +01:35:50


Dakar 2017 - plasman posle 4. etape (kvadovi):


1. S. KARYAKIN (RUS) YAMAHA 016:18:42
2. I. CASALE (CHL) YAMAHA +00:00:28
3. S. VITSE (FRA) YAMAHA +00:03:00
4. W. NOSIGLIA (BOL) HONDA +00:03:30
5. A. DUTRIE (FRA) YAMAHA +00:04:17
6. D. DOMASZEWSKI (ARG) HONDA +00:07:46
7. D. MAZZUCCO (ARG) CAN-AM +00:30:59
8. G. GONZALEZ (ARG) YAMAHA +00:35:37
9. R. SONIK (POL) YAMAHA +00:37:07
10. B. DA COSTA (FRA) YAMAHA +00:39:12


Dakar 2017 - plasman posle 4. etape (kamioni):


1. D. SOTNIKOV (RUS) KAMAZ 011:12:40
2. F. VILLAGRA (ARG) IVECO +00:01:55
3. E. NIKOLAEV (RUS) KAMAZ +00:04:40
4. A. SHIBALOV (RUS) KAMAZ +00:05:34
5. G. DE ROOY (NLD) IVECO +00:14:15
6. A. MARDEEV (RUS) KAMAZ +00:16:43
7. P. DE BAAR (NLD) RENAULT TRUCKS +00:17:17
8. P. VERSLUIS (NLD) MAN +00:21:54
9. H. STACEY (NLD) MAN +00:22:09
10. T. VAN GENUGTEN (NLD) IVECO +00:33:09


Dražen Ćurić

Komentari (10)

Facebookdel.icio.usStumbleUponDiggGoogle+Twitter
Gravatar
navijac
Drazene zasto favorizujes Nanija Romu? Na osnovu cega je on bolji od Nasera i De Vilijersa
6th January 2017 2:57am
Gravatar
Dražen Ćurić
Ne favoriziram Romu, nego je on jedini iz Toyota Gazoo teama preostau u kombinaciji za pobjedu, Al Attiyah je odustao nakon razbijanja a De Villiers kasni preko pola sata. Ali ako pročitaš moje tekstove za najavu utrke vidjet ćeš da je moj prvi favorit bio, ove godine nesretni Al Attiyah.
6th January 2017 3:12pm
Gravatar
hemi
E jeste najverovatnije da ovi katarski prinčevi i multimilijarderi švercuju čarape preko grane Grin A šta je Loeb nosio? Švercovao dizel gorivo? Grin
5th January 2017 8:30pm
Gravatar
superstar
Pazite možda je Dražen malo preterao u novinarskom zanosu, ali takve stvari se sigurno dešavaju na Dakaru. Gledao sam neke izveštaje koje govore upravo o tome koliko se šverca uradi tokom relija Dakar, samo što mi se čini da nije prašak za veš nego neki drugi prašak, bez plavih crnaca Wink
Admin:
Da, postoje takva događanja, samo naravno, u to nisu umešani najbolji vozači Dakara na svetu. O nekim događajima smo pisali:

Carinici pronašli u kamionu sa Dakara 1,4 tone kokaina.


5th January 2017 8:45pm
Gravatar
Nesec
Da li je ovo moguce? Scared Drazene prestani zamrzecu Dakar zbog tebe Shocked ovakve stvari se kriju iza vrh trke ccccc
5th January 2017 9:27pm
Gravatar
Dražen Ćurić
Da, kao što kaže članak, to se desilo 2014. Ali to je usamljeni slučaj pokušaja šverca na Dakru. Ali sličnih afera je bilo i u drugim oktanskim sportovima, superbike tim je pao orije par godina. Nije to ništa čudno kad god neki veliki transport prelazi s kontinenta na kontinent postoji mogućnost da neko pokuša sličnu rabotu. Transporti s umjetninama za izložbe, diplomatska pošta i kontejneri, čak i prevoz mrtvaca. Sve je to korišteno za šverc koje čega.
6th January 2017 12:31am
Gravatar
lisica
Aaaaa Dražene i ti si mi sumnjiv Grin Vidim ja pravi čovek vremena u TOP 20, rame uz rame sa fabričkim vozačima ko da ga juri ptica trkačica, i to baš tamo negde oko granice Smile
5th January 2017 9:33pm
Gravatar
Dražen Ćurić
Pa normalno da sam se ganjao s njima kad su oni bili natovareni a ja prazan ko penzionerski želudacGrin
6th January 2017 1:24am
Gravatar
gagi
Mislim da vam fali deo texta Wink
Admin:
Da, nedostajao je deo teksta. Izvinjavamo se zbog toga, kako vama čitaocima, tako i našem stručnom konsultantu Draženu Ćuriću. Ako velike probleme u praćenju Dakara može imati ASO i respektabilna stranica Dakara, onda ćete oprostiti i nama, maloj, ali vrednoj ekipi Automagazin portala. Hvala vam što učestvujete u diskusiji. Narednih minuta, od Dražena očekujemo nove informacije.
5th January 2017 7:19pm
Gravatar
mrmot
Huh ma ajde bre dešava se. Opraštamo vam sve blanko s obzirom na Draženove tekstove. Dražene, javi se Grin jučerašnji tekst sa kondorom je vrh! Laugh
5th January 2017 7:24pm

Dodajte komentar

* Potrebne informacije
(neće biti objavljeno)
 
Smile Sad Huh Laugh Mad Tongue Crying Grin Wink Scared Cool Sleep Blush Unsure Shocked
Koji je peti mesec u godini?
 
Unesite odgovor:
 
 
 

Rallye Monte Carlo 2017 - Ogier pobednik, Toyota na podijumu! 22.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - Ogier pobednik, Toyota na podijumu!

Finalni dan relija Monte Carlo doneo je veliku dramu. Pobednik prvog takmičenja u FIA Svetskom reli šampionatu 2017 je Sebastien Ogier u Ford Fiesti RS WRC. Vrhunski rezultat u svom comebacku u WRC ostvarila je Toyota - Latvala je za volanom Yarisa WRC osvojio drugo mesto...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - Neuville oštetio auto, Ogier preuzeo vođstvo 22.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - Neuville oštetio auto, Ogier preuzeo vođstvo

Finalni brzinski ispit u jučerašnjem programu odlučio je o tome, da pobednik relija Monte Carlo ne bude Belgijanac. Broj 13 bio je nesrećan za Thierry Neuvillea, koji je napravio vozaku grešku, izleteo sa staze i oštetio oslanjanje na svom Hyundaiju i20 WRC, čime su se snovi o pobedi raspršili u pahuljama snega...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - nove fotografije 22.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - nove fotografije

Rallye Monte Carlo 2017 ušao je u finalnu fazu. Do kraja takmičenja ostala su četiri brzinska ispita ukupne dužine 53,72 kilometra. Možda će neko posle pogleda u plasman pomisliti da je sve rešeno, ali ne zaboravite da je ovo "kockarski" reli. Do tada uživajte u atraktivnim fotografijama...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - drugi dan (foto+video) 21.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - drugi dan (foto+video)

Već na prvom jučerašnjem brzinskom ispitu, dogodilo se ono što smo najmanje očekivali. Aktuelni svetski šampion, Sebastien Ogier (Ford Fiesta RS WRC), napravio je grešku i izgubio preko 43 sekunde. To je dodatno promešalo karte na "kockarskom reliju"...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - fotografije 21.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - fotografije

Drugi dan relija Monte Carlo je iza nas. Najbojlji reli vozači na svetu savladali su osam teških brzinskih ispita, a čini se da ih čeka osam još težih. Pogledajte zanimljive fotografije snimljene na obroncima Visokih Alpa u Francuskoj...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - uvodnu sekciju obeležila tragična nesreća 20.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - uvodnu sekciju obeležila tragična nesreća

Već uvodni brzinski ispit na Rallye Monte Carlo 2017 doneo je tragičnu nesreću. Treći vozač na stazi, Hayden Paddon, nije uspeo da iskontroliše svoj Hyundai i20 WRC na ledom prekrivenom asfaltu, izleteo je sa staze i usmrtio gledaoca koji je bio u neposrednoj blizini...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 počeo loše i dobro za Hyundai (VIDEO) 20.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 počeo loše i dobro za Hyundai (VIDEO)

Rallye Monte Carlo je počeo u prepoznatljivom stilu. Na samom početku, prvi brzinski ispit je prekinut, posle greške Haydena Paddona, koji je svoj Hyundai i20 WRC prevrnuo na bok. Posle dva brzinska isputa, vođstvu je njegov timski kolega, Thierry Neuville...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - prvi video snimci 19.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - prvi video snimci

Rallye Monte Carlo 2017 je počeo današnjim shakedown-om u blizini Gapa. Takmičarski deo relija počinje večeras u 20:14, kada će najbolji reli vozači na svetu odmeriti snage na brzinskom ispitu dužine 21.25 km. Do tada uživajmo u video snimcima sa današnjeg shake-a...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017, shakedown - prve naše fotografije 18.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017, shakedown - prve naše fotografije

Nova era u FIA Svetskom reli šampionatu je počela. Današnjim probnim vožnjama počeo je reli Monte Carlo 2017, kojim se otvara nova WRC sezona u kojoj učestvuju automobili nove specifikacije. Imamo izveštača sa lica mesta, a ovo su naši prvi foto utisci...

Detaljnije...
 
12 3 4 5 6 7 8 . . . 363
 
BMW i Inside Future Concept (2017)
 
 
 
Opel Sajam BG Car Show 2016
 
Pirelli World Rallying
 
 
Super Test
 
Poredak - Reli Šampionat Srbije
1.Vladan Petrović0
2.Mile Cvjetičanin0
3.Vladimir Mirčić0
4.Branko Dukić0
5.Boris Đorđević0
6.Todor Stamenković0
7.Gianluca Rocco0
8.Petar Matović0
 
 
F1 bolid Ferrari 2014
Koju oznaku biste dali novom Ferrari bolidu za sezonu 2014?
F14 T
F14 Maranello
F14 Scuderia
F166 Turbo
F616