AutoMAGAZIN - Predstavljamo

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Predstavljamo - Renault Laguna III

Predstavljamo - Renault Laguna III

Svojim stilom koji je razultat potrage za dinamičnom, mekom i elegantnom linijom, nova Laguna prirodno pripada svetu vrhunskih putničkih krstarica. Iako će perjanica kompanije Renault široj javnosti biti predstavljna na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, Automagazin portal odlučio je da Vas bliže upozna novom Lagunom.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Već na prvi pogled, nova Laguna odiše svežinom i atraktivnošću. Ona je dinamična, meka i elegantna. Prednjim delom dominiraju profilisana svetla, dugi pokrivač agregata koji se spušta i otvori za vazduh koji upućuju na prisutnost snažnih agregata. Sa dužinom od 4,69 metara, nova Laguna nasledila je uravnotežene proporcije u svrsi što dinamičnijih linija. Središnja bočna linija, koja se blago spušta ka zadnjem delu automobila pojačava osobnost i eleganciju. Donji deo automobila, sa naglašenim pragovima, čvrsto leži na aluminujumskim felnama prečnika od 16 do 18 inča. Na limuzini se atraktivna linija nastavlja na prtljažnik, odmah ispod zadnjih LED dioda, koja noću osiguravaju prepoznatljiv svetlosni potpis automobila. Uz agregate veće zapremine, dve hromirane izduvne cevi upućuju na prisutnost snažnih agregata. Uporedo sa sedan verzijom, Renault je svetu u isto vreme predstavio slike karavanske izvedbe. Dinamična i moderna karavan izvedba ističe se velikim nagibom zadnjeg stakla. Sa produženom zastakljenom površinom, oblik trećeg bočnog stakla naglašava dinamičnu liniju nove Lagune. Praktičan i funkcionalan karakter automobila dodatno ističu brojne inovacije i kada je reč o mestima predviđenim za odlaganje sitnica. Na sve to, potreban je samo jedan pritisak na dugme da bi se otvranjem zadnjih vrata pristupilo prtljažnom prostoru sa idealno ravnim podom.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Unutrašnjost nove Lagune nas prosto očarava, kao njena spoljašnjost. U Unutrašnjosti preovladava vrhunska završna obrada i materijali. Budući da se prostire celom širinom vozila, armaturna ploča doprinosi osećaju u automobilima visoke klase. Sve komande, kao i prikazi informacija osmišljeni su da zadovolje optimalnu ergonomiju vozača. Zavisno od visine opremljenosti, središnja konzola obuhvata komandu automatske ručne kočnice, komande regulatora brzine i komande navigacionog sistema i telefona. Drvo i koža biće prisutni u "Initiale", koja nudi unutrašnjost u svetlim ili tamno sivim tonovima. Presvlake u kombinaciji kože i Ancantare povezane su sa metalik ukrasnim detaljima, koji su karakteristični za izvednu "Dinamique" sa tamnosivom unutrašnjosti u upravljačem po uzoru na onaj iz Formule 1 (samo podseća) i sedištima sa bočnim ojačanjima, koja upućuju na dinamičan karakter automobila.

Predstavljamo - Renault Laguna III

III generacija Lagune biće dostupna u širokoj gami motora sa menjačima sa 6 stepeni prenosa, od kojih je svaki najbolji u svojoj kategoriji, a sve to doprinosi sjajnom užitku u vožnji i smanjenoj potrošnji. Gama benzinskih agregata postepeno će se komercijalizovati počevši sa benzinskim dvolitarskim agregatom (kodna oznaka M4R) sa 16 ventila i 145 konjskih snaga, koga krase dinamičnost, elastičnost i tihi rad. Ovaj motor krasi odlična kriva obrtnog momenta, snaga u vosokim obrtajima i sjajna zvučna izolacija. Ovaj agregat plod je saradnje kompanija Renault i Nissan. Sledi benzinski turbo motor sa 16 ventila, koji razvija 170 konjskih snaga. Ovaj motor dolazi u kombinaciji sa šestostepenim automatskim menjačem. Gama dizelskih motora oslanja se na dva agregata, koji predstavljaju sami vrh na tržištu: provereni 1.5 dCi, snage 110 KS, koji predstavlja najbolji odnos između performansi, potrošnje i cene, a koji ima status Eco lidera (136 g CO2/km) i motor 2.0 dCi, dostupan u tri nivoa snage (130, 150 i 175 KS), koji će biti dostupan u kombinaciji sa 6 stepeni prenosa čak i u izvedbi snage od 150 KS. U okviru Renaultovog "Ugovora 2009", nova Laguna bitno će doprineti merama za očuvanje okoline, Renault ECO2, zahvaljujući agregatima koji će zadovoljiti Euro5 ekološku normu.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Nova Laguna stvorena je kako bi ponudila pravi užitak za upravljačem, zahvaljujući ponašanju na putu, koje čini referencu u klasi. Reaktivna i precizna šasija, kako u pogledu upravljanja, tako i kontorli amplitude u krivini, nalazi se na najvišem nivou na tržištu. Ovaj rezultat prvenstveno je postignut tvrđem vešanju i smanjenom prenosnom odnosu upravljačkog mehanizma. Zahvaljujući radu koji je primenjen na amortizerima, udobnost je i dalje na najvišem nivou. Prema navodima fabrike, nova Laguna donodi još više užitka u vožnji, a u isto vreme obezbeđuje visok nivo udobnosti i komfora. Renault navodi da će nova Laguna svojim putnicima uliti osećaj bezbrižnosti, uz najbolji nivo udobnosti i sigurnosti u klasi, zajedno sa prvoklasnom termičkom udobnošću. Dakle, u novoj Laguni uživaćete posebno u "akustici", koja će biti posebno obrađena kod verzija sa dizel agregatima.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Pored vrhunske udobnosti, komfora i odlične ergonomije, nova Laguna pruža i osećaj bezbrižnosti svojim putnicima, zahvaljujući najvišem nivou aktivne i pasivne sigurnosti u klasi. Vodeći se iskustvom Renaulta na polju sigurnosti, posebna pažnja posvećena je bočnom udaru. Ekskluzivni sistem sastoji se od dvostrukog bočnog vazdušnog jastuka poslednje generacije sa dve komore i dva stepena naduvavanja, kao i dva senzora ugrađena u prednja vrata i središnji stub. Sve to kontroliše poseban programski dijagram koji prilagođava vreme delovanja snazi udarca. U pogledu aktivne sigurnosti, nova Laguna može se pohvaliti jednim od najboljih kočionih sistema na tržištu. Uz pojačan nadzor nad procesima osmišljavanja i proizvodnje automobila, više od 120 Laguna prošlo je preko 6 miliona kilometara u svim klimatskim uslovima i na najzahtevnijim putevima na svetu. I u pogledu ekologije nova Laguna predstavlja sami vrh u klasi. Laguna je rođena unutar projekta CO2, koji ima za cilj identifikaciju ekoloških i štedljivih automobila. Nova gLaguna nudi verziju koja ispušta samo 136 grama CO2 i koja sadrži više od 35 kilograma recikliranog plastičnog materijala. Radi dodatnog smanjenja potrošnje goriva, nova Laguna u proseku je lakša za 15 kilograma u odnosu na prethodni model.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Uslov postavljen Renaultovim inženjerima i stručnom osoblju koje je bilo zaduženo za usavršavanje nove Lagune bili su i privlačna kupovna cena, održavanje i servisiranje za sve kupce. Reč je o jako bitnom pojmu ukupnog troška vlasništva (total cost of ownership) jer uzima u obzir finansijske aspekte vezane za vlasništvo nad automobilom (devalvacija ili ostatak vrednosti), njegovo korišćenje (recimo porezi na potrošnju benzina) i njegovo održavanje (potrošnja guma, kontrolni pregledi i td.) Do sada je važilo pravilo za Renault: bez obzira na kvalitet, pad cene polovnjaka je drastičan. Međutim, nova Laguna će sigurno prekinuti to pravilo.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Šta je "Renault ECO2"? To je Renaultova koncepcija koja istinski brine o zaštiti čovekove okoline. Oznaka "Renault ECO2" označava Renaultove mere za očuvanje okoline, a nalazi se na automobilima koji u isto vreme zadovoljavaju ekološke i ekonomske kriterijume: proizvedeni su u fabrici koja ima sertifikat ISO 4001, imaju emisiju manju od 140 g CO2/km (ili su na Bioetanol E85 ili biodizel B30), a najmanje 5% plastičnih delova su reciklirani proizvodi. Dizel verzija nove Lagune snage 110 KS ispunjava sve uslove "Renault ECO2" standarda. Napravljena je na način da se 85% njenih delova mogu reciklirati, a 95% obnoviti do 2015. godine, sa više od 35 kilograma recikliranih plastičnih materijala, i sa više od 15 kilograma obnovljivih materijala. Goran Sarić - Automagazin

Nova Ford Fiesta - tehnički detalji i nove fotografije

Nova Ford Fiesta - tehnički detalji i nove fotografije

Nova generacija Ford Fieste zvanično je predstavljena na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi i možemo slobodno reći da novi model sa prethodnim deli samo plavi oval na masci hladnjaka. Predstavljamo Vam nove zvanične fotografije i tehničke informacije automobila od kojeg Ford puno čekuje...
Novi BMW serije 7 - Na korak do savršenstva

Novi BMW serije 7 - Na korak do savršenstva

Novi BMW serije 7 konačno je dočekao svoje oficijalno predstavljanje. Peta generacija luksuznog sedana iz portfolia jednog od najuspešnijih premium proizvođača na svetu, svojom najnovijom tehnologijom i superiornim performansama agresivno atakuje na konkurenciju Mercedesa i Audija. Neki će reći da je nova "sedmica" povratak klasici, a neki da je u pitanju nastavak kontroverze...
Audi Q5 - zvanične informacije i fotografije

Audi Q5 - zvanične informacije i fotografije

Na sajmu automobila u Pekingu Audi prvi put svetskoj javnosti predstavlja kompaktni SUV model Q5, koji će se u ponudi Audija naći ispod većeg brata Q7. Najoštriju konkurenciju modelu Q5 predstavljaće BMW X3, Lexus RX, Volkswagen Tiguan i Mercedes-Benz GLK, koji je, nimalo slučajno, predstavljen upravo na sajmu u Pekingu...
BOMBA!!! Mercedes-Benz SL AMG

BOMBA!!! Mercedes-Benz SL AMG

Posle predstavljanja bazne verzije restilizovanog modela SL, kompanija Mercedes AMG MGmbH u promet je pustila informacije i fotografije dve najsnažnije verzije SL 63 AMG i SL 65 AMG, koje raspolažu snagom od koje se diže kosa na glavi: 525 i 612 konjskih snaga...
Predstavljamo: Nissan GT-R - tehničko savršenstvo 21. veka

Predstavljamo: Nissan GT-R - tehničko savršenstvo 21. veka

Novi Nissan GT-R važi za najsavršeniji i tehnološki najnapredniji automobil današnjice. Jedan od najbržih automobila na svetu (oborio rekord Nürburgringa u konkurenciji serijskih automobila) dolazi nam kao visokobezbedni ultraatraktivni kupe, koji postiže maksimalnu brzinu od 310 km/h, a iz mesta do "stotke" sprinta za samo 3,5 sekundi, što je mnogo brže od duplo skupljih evropskih super automobila...
Adio Stilo, buon giorno Bravo !

Adio Stilo, buon giorno Bravo !

Fiat odustaje od naziva modela koji nije ispunio očekivanja i koji je kompaniju zamalo koštao glave. Naslednik Stila zove se Bravo, po uzoru na kompakt koji je od 1996. do 2001. godine postizao solidne tržišne rezultate. Izlgledom je derivat odlično prihvaćenog Grande Punta, a tehnički italijanski kompakt grabi korak napred koristeći skraćenu platformu Crome...
Volvo C30 - Bomba je spremna !

Volvo C30 - Bomba je spremna !

Šveđani sa stilom ulaze u kompaktnu klasu. Oštrice prodora su sportski dizajn sa smislom za detalje, prvorazredna sigurnost i vrhunska tehnika. Volvo C30 je tehnički blizanac Ford Focusa i Mazde 3, što je dobra referenca za tržišni uspeh, a atraktivan dizajn sigurno će biti magnet na tržištu elitnih modela srednje niže klase...
Hyundai i30 - Inspiracija, Inteligencija, Integritet

Hyundai i30 - Inspiracija, Inteligencija, Integritet

Koreanci su odlučili da se aktivno uključe u najsnažniju kompaktnu klasu automobila. Na sajmu automobila u Ženevi Hyundai je predstavio model i30, specijalno osmišljen za racionalnog Evropljanina koji želi nešto drugačije, ali dokazanog kvaliteta. U početku dostupan kao automobil sa pet vrata i kao karavan, i30 otvara novo poglavlje za Hyundai u Evropi...
1. . .78910111213
Mercedes-Benz VISION EQS Concept
Slika nedelje