AutoMAGAZIN - Predstavljamo

Najnovije vesti iz auto industrije

Predstavljamo - Renault Laguna III

Predstavljamo - Renault Laguna III

Svojim stilom koji je razultat potrage za dinamičnom, mekom i elegantnom linijom, nova Laguna prirodno pripada svetu vrhunskih putničkih krstarica. Iako će perjanica kompanije Renault široj javnosti biti predstavljna na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, Automagazin portal odlučio je da Vas bliže upozna novom Lagunom.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Već na prvi pogled, nova Laguna odiše svežinom i atraktivnošću. Ona je dinamična, meka i elegantna. Prednjim delom dominiraju profilisana svetla, dugi pokrivač agregata koji se spušta i otvori za vazduh koji upućuju na prisutnost snažnih agregata. Sa dužinom od 4,69 metara, nova Laguna nasledila je uravnotežene proporcije u svrsi što dinamičnijih linija. Središnja bočna linija, koja se blago spušta ka zadnjem delu automobila pojačava osobnost i eleganciju. Donji deo automobila, sa naglašenim pragovima, čvrsto leži na aluminujumskim felnama prečnika od 16 do 18 inča. Na limuzini se atraktivna linija nastavlja na prtljažnik, odmah ispod zadnjih LED dioda, koja noću osiguravaju prepoznatljiv svetlosni potpis automobila. Uz agregate veće zapremine, dve hromirane izduvne cevi upućuju na prisutnost snažnih agregata. Uporedo sa sedan verzijom, Renault je svetu u isto vreme predstavio slike karavanske izvedbe. Dinamična i moderna karavan izvedba ističe se velikim nagibom zadnjeg stakla. Sa produženom zastakljenom površinom, oblik trećeg bočnog stakla naglašava dinamičnu liniju nove Lagune. Praktičan i funkcionalan karakter automobila dodatno ističu brojne inovacije i kada je reč o mestima predviđenim za odlaganje sitnica. Na sve to, potreban je samo jedan pritisak na dugme da bi se otvranjem zadnjih vrata pristupilo prtljažnom prostoru sa idealno ravnim podom.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Unutrašnjost nove Lagune nas prosto očarava, kao njena spoljašnjost. U Unutrašnjosti preovladava vrhunska završna obrada i materijali. Budući da se prostire celom širinom vozila, armaturna ploča doprinosi osećaju u automobilima visoke klase. Sve komande, kao i prikazi informacija osmišljeni su da zadovolje optimalnu ergonomiju vozača. Zavisno od visine opremljenosti, središnja konzola obuhvata komandu automatske ručne kočnice, komande regulatora brzine i komande navigacionog sistema i telefona. Drvo i koža biće prisutni u "Initiale", koja nudi unutrašnjost u svetlim ili tamno sivim tonovima. Presvlake u kombinaciji kože i Ancantare povezane su sa metalik ukrasnim detaljima, koji su karakteristični za izvednu "Dinamique" sa tamnosivom unutrašnjosti u upravljačem po uzoru na onaj iz Formule 1 (samo podseća) i sedištima sa bočnim ojačanjima, koja upućuju na dinamičan karakter automobila.

Predstavljamo - Renault Laguna III

III generacija Lagune biće dostupna u širokoj gami motora sa menjačima sa 6 stepeni prenosa, od kojih je svaki najbolji u svojoj kategoriji, a sve to doprinosi sjajnom užitku u vožnji i smanjenoj potrošnji. Gama benzinskih agregata postepeno će se komercijalizovati počevši sa benzinskim dvolitarskim agregatom (kodna oznaka M4R) sa 16 ventila i 145 konjskih snaga, koga krase dinamičnost, elastičnost i tihi rad. Ovaj motor krasi odlična kriva obrtnog momenta, snaga u vosokim obrtajima i sjajna zvučna izolacija. Ovaj agregat plod je saradnje kompanija Renault i Nissan. Sledi benzinski turbo motor sa 16 ventila, koji razvija 170 konjskih snaga. Ovaj motor dolazi u kombinaciji sa šestostepenim automatskim menjačem. Gama dizelskih motora oslanja se na dva agregata, koji predstavljaju sami vrh na tržištu: provereni 1.5 dCi, snage 110 KS, koji predstavlja najbolji odnos između performansi, potrošnje i cene, a koji ima status Eco lidera (136 g CO2/km) i motor 2.0 dCi, dostupan u tri nivoa snage (130, 150 i 175 KS), koji će biti dostupan u kombinaciji sa 6 stepeni prenosa čak i u izvedbi snage od 150 KS. U okviru Renaultovog "Ugovora 2009", nova Laguna bitno će doprineti merama za očuvanje okoline, Renault ECO2, zahvaljujući agregatima koji će zadovoljiti Euro5 ekološku normu.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Nova Laguna stvorena je kako bi ponudila pravi užitak za upravljačem, zahvaljujući ponašanju na putu, koje čini referencu u klasi. Reaktivna i precizna šasija, kako u pogledu upravljanja, tako i kontorli amplitude u krivini, nalazi se na najvišem nivou na tržištu. Ovaj rezultat prvenstveno je postignut tvrđem vešanju i smanjenom prenosnom odnosu upravljačkog mehanizma. Zahvaljujući radu koji je primenjen na amortizerima, udobnost je i dalje na najvišem nivou. Prema navodima fabrike, nova Laguna donodi još više užitka u vožnji, a u isto vreme obezbeđuje visok nivo udobnosti i komfora. Renault navodi da će nova Laguna svojim putnicima uliti osećaj bezbrižnosti, uz najbolji nivo udobnosti i sigurnosti u klasi, zajedno sa prvoklasnom termičkom udobnošću. Dakle, u novoj Laguni uživaćete posebno u "akustici", koja će biti posebno obrađena kod verzija sa dizel agregatima.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Pored vrhunske udobnosti, komfora i odlične ergonomije, nova Laguna pruža i osećaj bezbrižnosti svojim putnicima, zahvaljujući najvišem nivou aktivne i pasivne sigurnosti u klasi. Vodeći se iskustvom Renaulta na polju sigurnosti, posebna pažnja posvećena je bočnom udaru. Ekskluzivni sistem sastoji se od dvostrukog bočnog vazdušnog jastuka poslednje generacije sa dve komore i dva stepena naduvavanja, kao i dva senzora ugrađena u prednja vrata i središnji stub. Sve to kontroliše poseban programski dijagram koji prilagođava vreme delovanja snazi udarca. U pogledu aktivne sigurnosti, nova Laguna može se pohvaliti jednim od najboljih kočionih sistema na tržištu. Uz pojačan nadzor nad procesima osmišljavanja i proizvodnje automobila, više od 120 Laguna prošlo je preko 6 miliona kilometara u svim klimatskim uslovima i na najzahtevnijim putevima na svetu. I u pogledu ekologije nova Laguna predstavlja sami vrh u klasi. Laguna je rođena unutar projekta CO2, koji ima za cilj identifikaciju ekoloških i štedljivih automobila. Nova gLaguna nudi verziju koja ispušta samo 136 grama CO2 i koja sadrži više od 35 kilograma recikliranog plastičnog materijala. Radi dodatnog smanjenja potrošnje goriva, nova Laguna u proseku je lakša za 15 kilograma u odnosu na prethodni model.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Uslov postavljen Renaultovim inženjerima i stručnom osoblju koje je bilo zaduženo za usavršavanje nove Lagune bili su i privlačna kupovna cena, održavanje i servisiranje za sve kupce. Reč je o jako bitnom pojmu ukupnog troška vlasništva (total cost of ownership) jer uzima u obzir finansijske aspekte vezane za vlasništvo nad automobilom (devalvacija ili ostatak vrednosti), njegovo korišćenje (recimo porezi na potrošnju benzina) i njegovo održavanje (potrošnja guma, kontrolni pregledi i td.) Do sada je važilo pravilo za Renault: bez obzira na kvalitet, pad cene polovnjaka je drastičan. Međutim, nova Laguna će sigurno prekinuti to pravilo.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Šta je "Renault ECO2"? To je Renaultova koncepcija koja istinski brine o zaštiti čovekove okoline. Oznaka "Renault ECO2" označava Renaultove mere za očuvanje okoline, a nalazi se na automobilima koji u isto vreme zadovoljavaju ekološke i ekonomske kriterijume: proizvedeni su u fabrici koja ima sertifikat ISO 4001, imaju emisiju manju od 140 g CO2/km (ili su na Bioetanol E85 ili biodizel B30), a najmanje 5% plastičnih delova su reciklirani proizvodi. Dizel verzija nove Lagune snage 110 KS ispunjava sve uslove "Renault ECO2" standarda. Napravljena je na način da se 85% njenih delova mogu reciklirati, a 95% obnoviti do 2015. godine, sa više od 35 kilograma recikliranih plastičnih materijala, i sa više od 15 kilograma obnovljivih materijala. Goran Sarić - Automagazin

Mercedes-Benz SLK: Treća generacija predstavljena zvanično

Mercedes-Benz SLK: Treća generacija predstavljena zvanično

Izgled nove generacije modela Mercedes-Benz SLK otkriven je još početkom decembra meseca, ali oficijelna serija fotografija i informacija stigla nam je sada. Razlog je što nemačka kompanija ove godine slavi 125 godina postojanja, a novitet će krajem januara biti zvezda proslave u Stuttgartu...

Premijerne fotografije: Novi izgled Opel Corse

Premijerne fotografije: Novi izgled Opel Corse

U Corsi se uvek nešto dešava: 2010. godine se sve u njenoj unutrašnjosti promenilo – njena šasija, sistem upravljanja i ponuda motora. Od januara 2011. godine, Opelov „pametni“ automobil će dobiti novo ruho. Redizajniran lik koji daje sportski, izražajan izgled, čini je lako prepoznatljivim članom Opelove porodice najnovijeg dizajna.

Mitsubishi i-MiEV - elektromobil po evropskom ukusu

Mitsubishi i-MiEV - elektromobil po evropskom ukusu

Prikazan kao koncept auto na Frankfurtskom sajmu automobila 2003. godine, potom lansiran u Japanu 2006, dobitnik mnogih nagrada i dobro prihvaćen kako od medija tako i od potrošača,inovativni A- segment „i“ izabran je za platformu projekta sledeće generacije MMC električnih vozila: i-MiEV čija je verzija za Evropu (vozačko mesto sa leve i vozačko mesto sa desne strane) zvanično prikazana na 2010 Pariskom sajmu automobila.

Mitsubishi ASX - Ljubav, život, vožnja

Mitsubishi ASX - Ljubav, život, vožnja

U svetu punom života i čuda, kakav je naš, nove ideje čekaju da budu otkrivene iza svakog ćoška. Jedina stvar koja ispunjava više od ovog traganja za novim iskustvima je kada ih delite sa onima koje volite. Skrojen tako da se u potpunosti uklopi u Vaš život, ASX ima pametan i energičan novi stil, ekološki svestan inženjering i ugodnost koja zadovoljava i najaktivnije životne stilove...

Citroën C4 2011: nove fotografije i informacije

Citroën C4 2011: nove fotografije i informacije

Nova generacija modela Citroën C4, koji ima dimenzije: dužina 4,3 m, širina 1,8 m, visina 1,5 m, biće predstavljen na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu, a prodaja će početi početkom 2011. godine. Pre zvanične premijere, gde će javnost prvi put imati priliku da se upozna sa novim Francuzom, Citroën nam je predstavio oficijelne informacije i fotografije...

Audi A8 L W12 quattro - Da, gospodine ministre

Audi A8 L W12 quattro - Da, gospodine ministre

Najdužu luksuznu limuzinu u ponudi će imati Audi. Produžena karoserija ima međuosovinsko rastojanje dužine 3.122 mm, a pod haubom će disati atmosferski dvanaestocilindrični agregat W konfiguracije cilindara. Premijera nove verzije luksuzne limuzine iz Ingolstadta dogodiće se sledeće nedelje, na sajmu automobila u Pekingu, gde će biti prikazan Audi A8 L W12, ali do kraja godine će biti dostupna produžena verzija sa 6-cilindričnim i 8-cilindričnim motorima.
Novi Opel Movano: nijedan posao nije prevelik!

Novi Opel Movano: nijedan posao nije prevelik!

Druga generacija Opel Movana donosi dašak svežeg vazduha na evropsko tržište lakih dostavnih vozila, sa inovativnim tehnologijama i odličnom funkcionalnošću i ekonomičnošću. Debi ovog raznovrsnog kombija, koji je premijerno prikazan na sajmu „BEOTRUCK“ u Beogradu, takođe predstavlja novu strategiju Opelovih modela za jačanje i širenje linije dostavnih vozila:
BMW X5 2010 - Turbo motori, 8-stepeni menjač i svež izgled

BMW X5 2010 - Turbo motori, 8-stepeni menjač i svež izgled

Modernizaciju iza sebe ima i veliki macho SUV, BMW X5. Iako je dizajn automobila pretrpeo decentne promene, kada "zavirimo" pod haubu, videćemo da tamo nije ostao kamen na kamenu. BMW X5 je, posle modela X6, novi automobil minhenske marke, koji pod haubom ima samo turbo motore...
Sajam automobila u Detroitu - Honda CR-Z, sportski hibrid

Sajam automobila u Detroitu - Honda CR-Z, sportski hibrid

Potpuno nova Honda CR-Z doživela je svoju svetsku premijeru na međunarodnom salonu automobila u Detroitu. To je jedinstveni automobil, koji predstavlja kombinaciju prednosti čiste, efikasne, benzisko–električne pogonske grupe sa šestostepenim manuelnim menjačem i elegantnom karoserijom kupea konfiguiracije 2+2*...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje