AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

INA Delta Rally - Istorijat 8. deo

INA Delta Rally - Istorijat 8. deo

Kao i prethodne godine, otvaranje sezone '87. u Opatiji. Po nalogu Renaulta, Kizmič prestaje sa nastupima u Šampionatu Evrope i okreće se relijima u Jugoslaviji. Automobil je fabrički Renault 5 GT Turbo grupe A. Međutim, Brane na prvom reliju biva poražen od Giovanni Manfrinata iz Monselice kraj Udina. Italijan je vozio Ford Sierru Cosworth grupe N.

Već za dve nedelje, auto električar iz Ljubljane je ponovo onaj stari i brži je od nekih automobila grupe B. Petak, osmi maj, 16 časova. Na zagrebačkom Trgu sportova je 77 takmičarskih automobila. Pored prošlogodišnjih zapadnih Nemaca, Italijana i Austrijanaca, sada su tu i Čehoslovaci. Jedan od njih je i poveo na 14. Delti, Jozef Sivik sa Janom Nesrstovom u fabričkoj Škodi 130 LR grupe B. Kizmič zaostaje oko jednog minuta, a treći su Italijani Massimo Barbujani/Gianluca Levi u Opel Manti 400 gr.B. Zbog renoviranja prilaznih puteva prema Zagrebačkoj gori, prvi deo relija je prebačen na makadamske lokacije žumberačko-samoborskog gorja. Devet teških, prašnjavih brzinaca u dužini od 121,5 km. To i jeste bio razlog iznenađujućeg vođstva takmicara iz CSSR, koji su bili pravi majstori na makadamu. Ipak do kraja prvog dela, sve dolazi na svoje. Cilj u jedan sat posle ponoći. Kizmič je bio u vođstvu ispred Barbujanija za 38 sekundi. Iza njih, sa većim zaostatkom, Stojan Pirjevec (INA Zagreb) u fabričkoj Citroen Visi 1000 Pistes, grupe B. Pri kraju prvog dela, zbog kvara menjača je odustao Vojko Podobnik (Porsche 911 SC). Andrej Erklavec (Fiat Ritmo 125 TC) je takođe očekivao dobar plasman, ali i on je zbog prevrtanja odustao u prvom delu.

INA Delta Rally - Istorijat 8. deo

Posle deset sati odmora, kretao je lakši, asfaltni drugi deo. Dve različite lokacije po tri puta: Kašina-Laz (6,55 km) i Podgora-Šestinski Lagvić (24,45). Na samom početku Barbujani odustaje i sve je rešeno. Pobednici Kizmič/Banič, bili su brži skoro pet minuta ispred posade Pirjevec/Zupan. Zrnecova je pri kraju relija uspela da prestigne Sivika. Rezultat 2:40,04 prema 2:40,18 u korist Romane. Peto mesto za posadu iz SR Nemačke, Eisenhofer/Muller (Opel Manta 200). Na šestom mestu prvi Suzuki koji se pojavio na relijima u bivšoj Jugoslaviji, Jakob Valant u jarko crvenom, novom Cultusu. Brzi Valant je završio sa 44 sekunde zaostatka za Nemcem, ali ispred fabričke posade Škode, Tesar/Ondrousek u vozilu grupe B. Tek 8. mesto za Silvana Lulika (Opel Manta 2.0E), a iza njega za tri sekunde, u još jednoj fabričkoj Škodi, Arazim/Gal (CSSR). U domaćoj konkurenciji 850/A, "poslednji Mohikanac" Dubljanin ispred Trčeka i trećeplasiranog Oblaka. 1150/A: braća Stele (Yugo 55), ispred Milosavljevića (Zastava GT 55) za 33 sekunde. Treći Polanc u Fiatu 127. 1300/A: nadmoćno prvo mesto za pomenutog Valanta, 2. Zonta u Talbot Sambi, a 3. Satler, te sezone u Subaruu 1200 sa četiri pogonska točka. 14. INA Delta je značajna, što se tada u jednom BMW, kao predvozač, pojavio Tihomir Filipović, as kružnih i brdskih trka. Bio je to nagoveštaj boljih dana hrvatskog reli sporta. Pripremio: Nenad Nikolić - World Rallying Serbia

Air Max Drift iskustvo - Spoj mode i adrenalina

Air Max Drift iskustvo - Spoj mode i adrenalina

Pod okriljem Tike šopa, specijalizovane prodavnice za prodaju limitiranih serija patika i garderobe, a povodom promocije najnovijih modela Nike Air Max Plus Drift patika, u Beogradu je organizovano jedinstveno adrenalinsko iskustvo...

123456. . .1596
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje