AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Dizajniranje Ampere putem socijalnih medija

Dizajniranje Ampere putem socijalnih medija

'Dizajnirajte 2020 Amperu' je novo interaktivno takmičenje namenjeno studentima i učenicima širom Evrope, koje su pokrenuli poznati časopis Car Design News i Opel/Vauxhall. Studenti i učenici će razvijati svoj dizajn putem socijalnih medija - kako bi dobijali povratne informacije o svom dizajnu od ostalih učesnika, kao i sugestije stručnjaka iz oblasti dizajna kompanije Opel/Vauxhall...

Pred učesnike je stavljen zadatak da osmisle kako će izgledati enterijer i eksterijer Ampere na elektični pogon u 2020. godini. Osim estetske strane konkursa, koja za cilj ima podizanje filozofije kompanije ,,Vajarsko umeće sreće nemačku preciznost” na viši nivo, od učesnika se zahteva da u obzir uzmu i tehnologiju, materijal i komunikaciju koji će ovaj automobil učiniti efikasnijim, dinamičnijim i tehnološki naprednim.  ,,Unapred se radujemo radovima studenata i učenika i pružanju sugestija na njihove ideje”, izjavio je Mark Adams, koji je, kao direktor dizajna kompanije Opel/Vauxhall, odogovoran za sve modele automobila. ,,Interesantno je videti kakve poglede imaju dizajneri sutrašnjice".

Takmičenje, koje je počelo 22. decembra, je otvoreno za sve studente i učenike koji studiraju na nekom od fakulteta ili škola za dizajn u Evropi. Dodatni podsticaj za učesnike je i činjenica da će pobednici osvojiti plaćenu praksu u studijima kompanije Opel Vauxhall, što predstavlja ogroman prvi korak na samom početku njihovih karijera profesionalnih dizajnera automobila.

Upotreba tehnika socijalnih medija predstavlja jedinstvenu katakteristiku takmičenja. Za razliku od klasičnih takmičenja, gde se ocenjuje samo finalni dizajn, učesnici će u ovom slučaju na sajtu takmičenja podnositi inicijalne ideje, početne skice, a zatim i progresivne radne verzije. Sve ovo će biti vidljivo ostalim takmičarima, mentorima i široj zajednici dizajnera, koji se pozivaju da ostave svoje komentare i izaberu dizajn koji zaista može da se razvije. Učesnici dalje mogu da poboljšavju svoj dizajn sve do završetka takmičenja kroz ovaj interaktivni proces.
 
,,Način na koji učesnici doprinose radu ostalih učesnika u takmičenju kao i njihova reakcija na sugestije će biti razmatrani prilikom ocene njihovog rada od strane žirija” izjavio je Joe Simpson, saradnik glavnog urednika magazina Car Design News. ,,Ceo interaktivni porces konkurenciju čini zaista ubedljivom", dodaje Liz Wetzel, koja je direktor dizajna enterijera kompanije Opel/Vauxhall uRiselshajmu. ,,Svakom dizajneru može da bude od velike pomoći da čuje sveže ideje i drugačije perspektive od drugih da bi sopstvene kreacije video u drugom svetlu."

Takmičenje Car Design News - Opel/Vauxhall se sastoji od dve faze. U prvoj fazi će svi učesnici podneti svoje predloge i za eksterijer i za enterijer. Pristigli radovi će se ocenjivati u maju 2012. godine, kada će biti izabrani finalisti.

Finalna grupa će nastaviti sa razvojem svojih dizajna do avgusta, kada se takmičenje zatvara i kada će biti izvršena ocena radova. Radovi svih finalista će biti izloženi na Sajmu automobila u Parizu u septembru 2012. godine, gde će se održati proglašenje pobednika.

Opel/Vauxhall i Car Design Newssmatraju da će u budućnosti u dizajnu automobila značajnu ulogu igrati digtalna sredstva i online zajednica. Upravo iz tog razloga će svaki student ili učenik neke od škola za dizajn u Evropi - bilo koje oblasti dizajna, ne samo dizajn automobila, imati šansu da se prijavi za učešće, a isto tako će svako u Evropi moći da komentariše njihove radove.  

2012. godina je druga godina kako se ovo takmičenje održava. Vrhunac takmičenja prošle godine je bilo dodeljivanje nagrada na Sajmu automobila u Ženevi, gde su predstavljeni pobednici takmičenja i dobitnici plaćene prakse u kompaniji Opel/Vauxhall, student sa Evropskog Instituta za Dizajn (Istituto Europeo di Design - IED) u Turinu, u Italiji i student sa Univerziteta u Coventriju (University of Coventry) u Engleskoj.
,,Kontakt koji imamo sa studentima i učenicima tokom takmičenja je zaista koristan", smatra Friedhelm Engler, direktor naprednog dizajna kompanije Opel/Vauxhall. ,,Uvek je uzbudljivo videti njihovu energiju i strast prema njihovim idejama”.

Posetite sajt www.cardesigncontest.com kako biste više saznali o takmičenju i registrovali se za učešće.  Pročitajte priču o pobednicima u 2011. godini na sajtu magazina Car Design News na sledećem linku:

http://www.cardesignnews.com/site/home/new_cars/display/store4/item219010

Magazin Car Design Newsje vodeći online izvor informacija za profesionalne dizajnere automobila,koji pokriva nove koncepte i serijske automobile, karakterisitke razvoja dizajna, intervjue sa vodećim direktorima dizajna i vesti širom globalne dizajnerske zajednice, što je upotpunjeno bibliotekom sa preko 50.000 fotografija u visokoj rezoluciji.

Opel

Aston Martin DB9 1M - Čestitka za milion fanova na Facebooku

Aston Martin DB9 1M - Čestitka za milion fanova na Facebooku

Socijalne mreže su fenomen današnjeg vremena, i ne mogu ih ignorisati ni automobilske kompanije. Broj fanova na oficijelnoj stranici Aston Martina na Facebooku, odavno je premašio 1 milion. To je uspeh, koji je potrebno posebno obeležiti, i zahvaliti se poklonicima ove marke širom sveta...

Novi Renault Clio RS imaće poluautomatski menjač EDC

Novi Renault Clio RS imaće poluautomatski menjač EDC

Izgled četvrte generacije modela Renault Clio, otkriven je pre nekoliko dana, ali ljubitelji hot-hatch modela s nestpljenjem očekuju njegovu sportsku verziju, iz radionice Renaultsport. Da li će se svi oni obradovati, ako kažemo da novi Clio RS neće biti dostupan sa konvencionalnim manuelnim menjačem?

Video: MINI svira britansku himnu

Video: MINI svira britansku himnu

Prestonica Velike Britanije će i tokom ovog leta biti u centru pažnje svetske javnosti, ovaj put kao domaćin tridesetih Letnjih olimpijskih i paraolimpijskih igara. MINI je, kao jedan od sponzora i oficijelno vozilo, udružio svoje snage sa Londonskim filharmonijskim orkestrom, kako  bi snimio veoma zanimljivu verziju britanske himne...

Vredne nagrade u NIS Petrol nagradnoj igri

Vredne nagrade u NIS Petrol nagradnoj igri

Velika letnja nagradna igra NIS Petrola pod nazivom „Vožnja bez granica“ održava se u periodu od od 9. jula do 6. avgusta na svim kompanijskim benzinskim stanicama u Srbiji. U nagradnoj igri mogu učestvovati punoletni građani Republike Srbije koji na NIS Petrolovim benzinskim stanicama kupe gorivo u iznosu od 2.000 dinara i više...

Mazda MX-5: Facelift za japansku verziju

Mazda MX-5: Facelift za japansku verziju

Aktuelna generacija modela Mazda MX-5, predstavljena je 2005. godine, ali odlazak ovog atraktivnog kabrioleta "u penziju" još uvek nije u planu. Japanska kompanija je objavila prve zvanične informacije i fotografije modernizovane Mazde MX-5 za 2013. godinu. Informacije se odnose na verzije za Japan, gde se MX-5 prodaje pod imenom Roadster...

Najniže letnje cene najpopularnijih Opelovih modela

Najniže letnje cene najpopularnijih Opelovih modela

Nakon, junskih popusta za vozila sa lagera, u Opelu je pokrenuta još jedna sjajna kampanja. Opelove verne kupce očekuju velika julska sniženja za čak četiri najbolja i najtraženija modela - Insigniju, Corsu, novu Astru i Astru Classic III...

Volkswagen dovršava preuzimanje Porschea do 1. avgusta

Volkswagen dovršava preuzimanje Porschea do 1. avgusta

Nemačka kompanija Volkswagen, preuzeće potpunu kontrolu nad proizvođačem sportskih automobila Porsche. Za preostalih 50.1 %, koliko trenutno nije u vlasništvu Volkswagena, nemačka kompanija će platiti 4,46 milijarde evra. Transakcija bi trebala biti završena do 1. avgusta...

Fiat 500X - Premijera naslednika modela Sedici

Fiat 500X - Premijera naslednika modela Sedici

O dolasku nove verzije modela 500, govori se već duže vreme. Ovoga puta, atraktivni model dobio je slovo X u svom imenu, a možemo ga svrstati u segment malih crossovera. Ako ste mislili da se radi samo o modifikovanoj verziji MPV modela 500L, prevarili ste se...

Volkswagen je imenovan za najbolji nemački ekološki brend

Volkswagen je imenovan za najbolji nemački ekološki brend

Volkswagen je jedan od najboljih ekoloških brendova na svetu. Ovo je rezultat ocenjivanja "Najbolji globalni ekološki brendovi 2012". Među vodećim brendovima, Volkswagen se popeo sa šestog na četvrto mesto, postajući tako najkompatibilniji ekološki nemački proizvođač automobila, kao i najbolja nemačka ekološka kompanija...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje