AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota je najvredniji automobilski brend, prestigla je i Mercedes-Benz

Toyota je najvredniji automobilski brend, prestigla je i Mercedes-Benz

Ove godine japanska Toyota je postala najvrednija marka automobila na svetu. Prema izveštaju Brand Finance Global 500, vrednost brenda je porasla za dva procenta, na 59,5 milijardi dolara...

U ukupnom plasmanu svetskih brendova, Toyota se popravila za 3 mesta, na 12. poziciju. Istovremeno, Toyota je postala i najvredniji japanski brend od 34 kompanije zastupljene u ovoj listi.


Ovim plasmanom, Toyota je prestigla nemačku marku Mercedes-Benz, koji je pao za 10 procenata, na 58,2 milijarde dolara. Mercedes-Benz je zabeležio najveći pad vrednosti brenda od svih proizvođača automobila koji su uključeni u ovoj listi. Prema proceni, proizvođači automobila su preživeli tešku godinu zbog korona virusa, jer je 4 od 5 firmi izgubilo vrednost ili stagniralo.


Vrednost Toyote je porasla širenjem tržišne ponude, ali i razvojem komponenti za vozila sa vodoničnim gorivnim ćelijama. Toyota nudi već drugu generaciju automobila na gorivne ćelije - model Mirai, a u ponudi su i hibridi, plug-in hibridi i potpuno električni modeli.


Automagazin.rs

Koliko su poskupeli polovnjaci i kako će se dalje kretati cene?

Koliko su poskupeli polovnjaci i kako će se dalje kretati cene?

Narušen balans ponude i potražnje usled aktuelne geopolitičke situacije u svetu reflektovao se i na cene polovnih automobila u Srbiji, koje su u prošloj godini skočile za 24% u odosnu na 2021. Kako će se rast cena odraziti na kompletno tržište i šta možemo da očekujemo u ovoj godini, otkriva analiza sajta Polovni automobili...

Shoichiro Toyoda 1925-2023.

Shoichiro Toyoda 1925-2023.

S velikom tugom obaveštavamo vas da je danas u 97. godini preminuo počasni predsednik kompanije Toyota Motor Corporation, Šoićiro Tojoda. Dr Tojoda, sin osnivača kompanije Kiićira Tojode (Kiichiro Toyoda), započeo je svoju karijeru u Toyoti Motor Corporation (TMC) 1952. godine...

Novi Renault Espace - elegantan i prostran po prirodi

Novi Renault Espace - elegantan i prostran po prirodi

Nakon što je objavio da će njegov novi model nositi naziv Espace, Renault nam otkriva i dve siluete ovog budućeg SUV-a sa 5 i 7 sedišta. Igrajući se kontrastima svetla i senke, ove siluete nagoveštavaju spoljašnji dizajn i ukupnu dužinu novog Espace-a...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje