AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

U okviru kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon!“, kompanija Telekom Srbija korisnicima svojih usluga podeliće 5.000 hands-free uređaja, u želji da dodatno apeluje na svest vozača da odgovorno koriste mobilni telefon tokom vožnje...

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

U svim prodajnim mestima Telekoma Srbija širom zemlje, zainteresovani građani koji imaju važeću vozačku dozvolu, a potpišu postpaid ugovor sa ugovornom obavezom od 12, 24 ili 36 meseci,  bez obzira na to da li je ugovor sa telefonskim aparatom ili sa popustom od 50 odsto, dobiće na poklon hands-free uređaj. Akcija traje dok ima zaliha.

Za prvih mesec dana, kampanja „Kada voziš, parkiraj telefon!“, koju je Telekom Srbija pokrenuo u saradnji sa Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja, zabeležila je odlične rezultate. Uspešnost kampanje potvrdilo je i istraživanje koje je Srpski komitet za bezbednost saobraćaja, u saradnji sa Saobraćajnim fakultetom u Beogradu, sproveo među 1.000 ispitanika. Anketa pokazuje da je čak  96 odsto njih zapazilo kampanju i pozitivno je ocenilo. Od broja ispitanika koji su naveli da su koristili mobilni telefon za pisanje poruka tokom vožnje pre kampanje (72 odsto), njih 61 odsto je navelo da je kampanja pozitivno uticala na promenu njihovog ponašanja i da to više ne rade. Ispitanici koji su naveli da nisu koristili mobilni telefon tokom vožnje pre kampanje, istakli su da je kampanja učvrstila njihove stavove da su se ponašali odgovorno.

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

„Kada voziš, parkiraj telefon!“ je prva društveno odgovorna kampanja koja se, na nacionalnom nivou, bavi problemom upotrebe mobilnih telefona tokom vožnje. Do sada je realizovano nekoliko akcija, a u planu su dodatne aktivnosti  i predavanja u gradovima u celoj zemlji, kako bi se svi građani, a posebno mladi vozači, aktivno uključili i dali svoj doprinos smanjenju upotrebe mobilnih telefona tokom vožnje. Promoteri kampanje su  Ivana Španović i Emir Bekrić, osvajači bronzanih medalja na Svetskom prvenstvu u Moskvi i najbolji atletičari Balkana u 2013. godini.

PR

VW Passat B8 kuca na vrata: Pokretaće ga 2.0 TDI Bi-turbo

VW Passat B8 kuca na vrata: Pokretaće ga 2.0 TDI Bi-turbo

Volkswagen već uveliko radi na razvoju nove generacije modela Passat, koji bi svetskoj javnosti mogao biti prikazan na međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu 2015. godine. Novi Passat (B8) imaće ultra-laganu konstrukciju, unapređene motore i veći prtljažnik...

Honda Vezel: Mali SUV stiže u Evropu

Honda Vezel: Mali SUV stiže u Evropu

Mali SUV (pardon, crossover) Honda Vezel moći će da kupe i kupci iz Evrope. Honda reaguje na zahteve svojih klijenata, i zbog toga će svoj novi model postavljen na bazi modela Jazz, ponuditi i kupcima na Starom kontinentu...

Kia će u Detroitu predstaviti novi koncept

Kia će u Detroitu predstaviti novi koncept

Kia Motors će na dolazećem salonu automobila u Detroitu razotkriti novo konceptno vozilo. Za atraktivnim sportskim vozilom sa 4 sedišta, osmišljenim u Kijinom dizajnerskom centru u kalifornijskom Irvineu, po mišljenju Kijinih dizajnera okretati će se glave...

Toyota Kirobo robot astronaut: faza 4 + VIDEO

Toyota Kirobo robot astronaut: faza 4 + VIDEO

Posle dva meseca u svemiru, na Međunarodnoj svemirskoj stanici (MSS), Kirobo je uspešno došao do najvažnijeg dela svoje misije. Kao jedan od dva humanoidna robota za verbalnu komunikaciju, Kirobo je deo 'Kibo Robot' projekta...

Bryan Adams predstavlja Opel ADAM

Bryan Adams predstavlja Opel ADAM

Opel ADAM će biti predstavljen na novi način, ni manje ni više nego od strane međunarodne superzvezde. Kanadski kompozitor i rok pevač nije samo izvanredan muzičar, već i ugledan fotograf. Ovaj umetnik u njegovom studiju u Berlinu fotografisao je šampiona individualnosti za kalendar naslovljen ’ADAM by Bryan Adams’...

Mercedes-Benz vs. Jaguar - Odgovor na kokošku treći put

Mercedes-Benz vs. Jaguar - Odgovor na kokošku treći put

Mercedesova reklama sa kokoškom, kojom je nemački proizvođač želeo da demonstrira sistem proaktivnog oslanjanja - Magic Body Control sa aspektom na udobnost, privukla je veliku pažnju javnosti. Zanimljiv odgovor stigao je od Jaguara, a sada imamo novu reakciju Mercedesa...

Video: Holden želi srećan Božić

Video: Holden želi srećan Božić

Interes igra sve uloge, pa čak i ulogu nezainteresovanog. Protekle nedelje bio je potvrđen kraj australijske marke Holden. Razlog su veliki finansijski gubici i nezainteresovanost koncerna GM da finansira takav projekat. Za božićne čestitke još uvek ima novca..

Oliver Solberg - Toyota GR Yaris Rally1
Slika nedelje