Ženeva 2014 - Škoda VisionC: Dizajnerska studija zasijala punim sjajem

Pored serije unapređenih produkcijskih automobila, Škoda je na međunarodnom sajmu automobila u Ženevi predstavila koncept kupea sa petora vrata, sa platformom MQB - Škoda Vision C. Koncept prikazuje novi dizajnerski smer, kojim će se kretati češka kompanija...

Prof. Dr. Winfried Vahland, Škoda Auto CEO
Pogledajte vest: Sochi 2014 - Da li je Škoda Yeti mali, ili glava medveda velika?
Naravno, to ne znači, da će kompanija iz Mlade Boleslave pustiti ovaj model u serijsku proizvodnju. Podsetimo, Škoda se nalazi u najvećoj modelskoj ofanzivi u svojoj istoriji, u kojoj će potpuno obnoviti svoj portfolio. Do 2018. godine će prodavati minimalno 1,5 miliona automobila. Škoda Vision C jasno nam pokazuje evoluciju dizajna ove marke.
Pogledajte vest: Modernizovana Škoda Yeti ima dva dizajna.
Automobil je karakterističan po velikim petim vratima i ogromnom prtljažnom prostoru, a dizajn je bliži atraktivnom kupeu. MQB platforma obezbeđuje malu masu i optimizovanu aerodinamiku, što predstavlja veliki potencijal za serijsku proizvodnju.

S leva na desno: Prof. Dr. Winfried Vahland, Škoda Auto CEO, Jozef Kaban, šef za dizajn i Dr. Frank Welsch zadužen za tehnički razvoj
Ispod "haube" se krije benzinski 1.4 TSI motor maksimalne snage 81 kW, koji je prilagođen da koristi i zemni gas i benzin. Prosečno troši 5,1 m3 zemnog gasa na 100 kilometara (3,4 kg), što odgovara emisiji od samo 91 gram po pređenom kilometru.
Automagazin.rs