AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

EKO pumpe ostaju zvanične pumpe Olimpijskog tima Srbije.

EKO pumpe ostaju zvanične pumpe Olimpijskog tima Srbije.

Kompanija EKO SERBIA i Olimpijski komitet Srbije potpisali su ugovor o partnerstvu i zajedno nastavljaju put ka Olimpijskim igrama u Riu 2016. EKO pumpe ostaju zvanične pumpe Olimpijskog tima Srbije.

EKO pumpe ostaju zvanične pumpe Olimpijskog tima Srbije.

Predstavnici kompanije EKO SERBIA, sa predstavnicima Olimpijskog komiteta Srbije, na konferenciji za medije u sredu, 14. maja 2014. godine, zvanično su objavili produžetak partnerstva i ovom prilikom potpisan je i Ugovor o saradnji kojim se podrška EKO pumpi u pripremama olimpijaca za nove izazove prenosi i u novi ciklus priprema za Olimpijske igre.

Prisutnima su se obratili Petros Karalis, Direktor Inetrnacionalnih marketing aktivnosti grupacije Hellenic Petroleum, Goran Dejanović, Generalni direktor EKO Serbia, Vlade Divac, Predsednik Olimpijskog komiteta Srbije, Marija Lukić, Marketing i PR menadžer EKO Serbia.

U obraćanjima je istaknuto da je energija olimpijaca podstrek i za inovacije u ponudi kompanije EKO Serbia, i da je jedan od takvih projekata EKO Smile klub – kartica koja nagrađuje lojanost potrošača, a  koja je inspirisana energijom olimpijaca i posvećena njihovim pripremama za nastup na Olimpijskim igrama u Riu 2016. godine. EKO Smile klub je ujedno i ekskluzivan po mogućnosti da se potrošači za lojanost nagrade upravo proizvodima koji nose obeležje Olimpijskog tima, a koji su predstavljeni u novom Smile katalogu.

EKO pumpe ostaju zvanične pumpe Olimpijskog tima Srbije.

Goriva iz ponude EKO pumpi u Srbiji, biće i zvanična goriva kojim će se snabdevati Olimpijski komitet Srbije. Na ovaj način kompanija EKO SERBIA podržava duh i vrednosti olimpizma, podstiče fer plej, poštovanje pravila, ravnopravnost i takmičarski duh kako među svojim zaposlenima, tako i u odnosu sa potrošačima. Saradnja sa Olimpijskim komitetom ponos je svih zaposlenih u kompaniji i to ne samo u Srbiji.

Cilj svih aktivnosti jeste poslovanje u skladu sa osnovnom vizijom kompanije - Biti prvi izbor potrošača, obezbediti usluge i proizvode vrhunskog kvaliteta, brinući ujedno o našim zaposlenima i očuvanju prirodne sredine.

Kompanija EKO SERBIA a.d. osnovana je u septembru 2002. godine kao članica poslovne grupe Hellenic Petroleum, energetskog lidera u Grčkoj i regionu jugoistočne Evrope. U Srbiji je uložila preko 100 miliona evra, a zapošljava preko 800 ljudi.  Danas u Srbiji kompanija posluje kroz mrežu od 53 benzinske stanice i planira da nastavi sa ekspanzijom, sa ciljem da proizvodi i usluge kompanije budu dostupne širom zemlje.


EKO SERBIA

Renault predstavio Megane RS 275 Trophy

Renault predstavio Megane RS 275 Trophy

Limitirana edicija modela Renault Megane, koja ima za cilj da povrati titulu najbržeg automobila sa pogonom na prednje točkove na stazi Nürburgring Nordschleife, zvanično je predstavljena. Ima deset konjskih snaga više od standardnog modela i seriju tehničkih promena...

Kia u Americi sa najboljim aprilom i rekordnom prodajom

Kia u Americi sa najboljim aprilom i rekordnom prodajom

Kia Motors America (KMA), koja ove godine slavi 20. godišnjicu poslovanja u SAD, i u aprilu je nastavila odlično prodavši 53.676 vozila, što je povećanje od 13 odsto u odnosu na april 2013, a u prvom ovogodišnjem kvartalu su prodali 7% više nego u istom razdoblju prošle godine (I-IV 2014.: 186.682 vozila, I-IV 2013.: 174.488 vozila).

Ford Fiesta ponovo evropski mali automobil broj 1!

Ford Fiesta ponovo evropski mali automobil broj 1!

Ford Fiesta je u prvom kvartalu 2014. bila najprodavaniji mali automobil u Evropi, sa 85.639 prodatih vozila. Ford Fiesta postaje sve jača: posle dve uzastopne godine kao najprodavaniji evropski mali automobil, prodaja ovog modela u prva tri meseca 2014...

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Kompanija Opel predstavila je novog ambasadora svog brenda za 2014. i 2015. godinu, Vlatka Stefanovskog, koji je jedan od najpopularnijih i najvoljenijih muzičara naših prostora.  Vlatko Stefanovski će biti zaštitno lice Opelovih kampanja u Srbiji i Makedonij i zaštitni glas Opelovih kampanja u rodnoj Makedoniji.

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Noćni  vikend provod u Lancia Ypsilon Elefantino stilu

Noćni vikend provod u Lancia Ypsilon Elefantino stilu

Protekli vikend u Beogradu je bio u stilu Lancia Ypsilon Elefantino. Boja noći nikada nije bila samo pitanje estetike za Ypsilon. Inače boja je ključni deo filozofije proizvoda zasnovane na eleganciji, glamuru, ličnosti, igri, kreativnosti, stilu i širokom spektru mogućnosti za prilagođavanje...

AMG Experience 2025
Slika nedelje