AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

I u ovim ekonomski teškim vremenima, kompanija Renault Nissan Srbija nastavlja svoje društveno odgovorne aktivnosti. U Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun održana je konferencija za medije, gde je predstavljena nova podrška ovoj obrazovnoj ustanovi u novim projektima profesora i učenika - donacija Renault Laguna III i dodatna oprema iz Renault školskog centra...

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

Učenici će nova praktična znanja sticati na novom automobilu - Renault Laguna treće generacije.

 

Podsetimo, učenici Saobraćajno-tehničke škole Zemun prošle godine su učestvovali u svetskom takmičenju škola "Vaše ideje - Vaše inicijatice" (your ideas your initiatives), koju je Renault organizovao. Na čelu sa nastavnicom Saobraćajno-tehničke škole u Zemunu, Biljanom Kordić, njihov projekat “Don’t drink, love life” (Nemoj da piješ, voli život) pobedio je u konkurenciji od 30 zemalja.

 

Pogledajte vest: Saobraćajna škola Zemun: pobeda na svetskom takmičenju škola.

Naši, a svetski prvaci ne spavaju na lovorikama, i na titulu se juriša i ove godine. I ovoga puta, podržava Renault-Nissan Srbija, ali ne samo u okvoru takmičenja "your ideas your initiatives", već i u konkretnoj opremi za nastavu.

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

Dejana Komadina, menadžer komunikacija u kompaniji Renault Nissan Srbija

 

Pogledajte vest: Renault u Srbiji podržao projekat “Don’t drink, love life”.

 

Nedavno je kompanija Renault-Nissan Srbija donirala automobil Renault Laguna treće generacije, koji će služiti za praktičan deo nastave u Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun. "Kao što znate, mi smo u junu mesecu rasformirali naš školski centar u Beogradu. Odlučili smo da kompletnu opremu doniramo upravo ovoj školi, koja se toliko zalaže za povećanje bezbednosti u saobraćaju. Od ove školske godine, umesto jednog "jugića", đaci na raspolaganju imaju našu Lagunu. Ove godine, gospođa Kordić (nastavnica Biljana Kordić) organizuje jednu potpuno novu akciju, koja ima za cilj da poveća svest o potrebi korišćenja bicikla kao prevoznog sredstva i mi ćemo to podržati." - izjavila je Dejana Komadina, PR menadžer u Renault Nissan Srbija.

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

Direktor Renault-Nissan Srbija, Milan Belin (desno), očekuje da će novi mladi automehaničar pronaći svoje radno mestu u nekom od Renault servisa


Milan Belin, generalni direktor kompanije Renault Nissan Srbija, očekuje da će učenje na Laguni sigurno dati rezultate: "Imali smo školski centar, koji je sedam godina funkcionisao u Srbiji i bavio se obukom kadrova koji rade u našim servisima. Kada smo odlučili da zatvorimo školski centar, u saradnji sa Renault akademijom, odeljenjem Renault-a koje se bavi tematikom školovanja kadrova, došli smo na zajedničku ideju da jedan deo opreme koji je bitan za obuku automehaničara, autoelektričara i elektroničara, ponudimo saobraćajnoj školi u Zemunu. Oni su izvor kadrova koji nama treba, oni su škola sa kojom mi sarađujemo više godina, pogotovo naši servisi. Odavde dolazi većina naših budućih mehaničara i elektroničara. Za razliku od praktične nastave koja je održavana u našim servisima, od sada učenici imaju priliku da se samostalno i na miru upoznaju sa današnjom visokom tehnologijom automobila. Siguran sam, da će naš skromni doprinos ovoj školi možda i uticati na novu decu koja vole automobile, da se opredele za ovaj lep zanat. Verujem da će oni sa mnogo kvalitetnijim znanjem izaći iz ove škole i biti spremni da se uključe u rad."

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

Mnogobrojni automobilski novinari na kraju programa su pogledali predstavu "Biciklo, volim te zeleno!", zajedno sa koordinatorom prijekta, nastavnicom Biljanom Koridić (na slici desno).

 

Predstavnici medija imali su priliku da vide novu predstavu, koju je osmislila nastavnica Biljana Kordić sa svojim đacima. Oni na svetsku titulu ove godine jurišaju sa projektom "Biciklo, volim te zeleno". Na svetskom takmičenju "your ideas your initiatives" oni će sa na zanimljiv način pokušati da istaknu važnost korišćenja bicikla kao prevoznog sredstva. Oni su upozorili, da je grad Beograd na dnu liste evropskih gradova po efikasnosti transporta i zaštite životne sredine. Napravljen je tim od učenika trećeg i četvrtog razreda Saobraćajno-tehničke škole u Zemunu, a pokrenuta je i šira kampanja edukativnog tipa, u kojoj učestvuje preko 200 učenika.

Više o učešću naše škole u ovom takmičenju, možete pogledati na zvaničnom sajtu takmičenja: your-initiatives.safety-mobility-for-all.com.

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Besplatna metalik boja za Suzuki SX4

Besplatna metalik boja za Suzuki SX4

Zahvaljujući kvalitetu, pouzdanosti i prilagođenosti uslovima eksploatacije kod nas, ali i početnoj ceni sa svim dažbinama od 9.990 evra (u dinarskoj protivvrednosti), Suzukijev model SX4 već dugo se nalazi pri samom vrhu tražnje na srpskom tržištu novih automobila.

TechArt nabildovao Porsche Macan Turbo

TechArt nabildovao Porsche Macan Turbo

Najmanji SUV model iz Stuttgarta dobio je atraktivan paket modifikacija od tjunerske kompanije TechArt. Kao što smo očekivali, TechArt se nije zadovoljio samo kozmetičkim promenama, već je povećana i snaga pogonskog sistema. I, cena...

Subaru Forester STi - prve fotografije

Subaru Forester STi - prve fotografije

Subaru će 25. novembra tekuće godine zvanično predstaviti model Forester u verziji STi. Biće to novi supersnažni SUV ovog imena. U Japanu je Forester STi predstavljen 2004. godine na bazi druge generacije ovog kvalitetnog automobila...

Novi Audi Q7 (2015) - špijuni snimili unutrašnjost

Novi Audi Q7 (2015) - špijuni snimili unutrašnjost

Juče su internetom prostrujale prve fotografije enterijera druge generacije modela Audi Q7. Prvi put možemo da zavirimo u unutrašnjost atraktivnog SUV modela, koji bi svetskoj javnosti trebao biti predstavljen u januaru 2015. godine, na autosalonu NAIAS u Detroitu...

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i vodstvo sevoernoameričke košarkaške lige NBA potpisali su višegodišnji ugovor o marketinškom partnerstvu, što je nastavak uspešne saradnje započete 2008. godine. Osim toga Kia će svoje partnerstvo raširiti i na žensku WNBA ligu i razvojnu ligu NBA D-League...

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute je slogan za štampu, TV i online reklamnu kampanju za novi Opel ADAM ROCKS. On opisuje atribute novog člana ADAM porodice – muževan i avanturistički. Opel intenzivira upotrebu kanala na socijalnim medijima u svojoj komunikaciji i angažovao je kreatora klipova i ‘Vine zvezdu’ iz Los Anđelesa, Zach King-a...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje