AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

U Australiji se pojavili pametni bilbordi - prepoznaju auto i boju

U Australiji se pojavili pametni bilbordi - prepoznaju auto i boju

Na australijskim ulicama instalirani su interaktivni bilbordi, koji su sposobni da prepoznaju automobil koji prolazi ispod njih i shodno tome prikažu reklamne poruke određenog sadržaja. Kako ovaj bilbord izgleda u praksi, možemo videti na fotografijama...

Pogledajte vest: Najbolje reklame za bezbednu vožnju.

 

Prvi primer demonstrira Lexus, koji ovaj sistem koristi u propagiranje novog crossovera NX. U momentu, kada ispod bilborda prolazi konkurentski model, na primer Range Rover Evoque, na bilbordu se pojavljuje poruka "Hej beli Evoque, nikada nije kasno preći na drugu stranu", uz reklamu "Ovo je novi Lexus NX".

Pogledajte: Jednostavna kampanja protiv alkohola u Rusiji.

 

Tvorac ovako zanimljivog vida reklamiranja za Lexus jeste kompanija M&C Saatchi Australia. Vozače Audija čeka ista poruka (Hej Audi, vreme je da pređete na drugu stranu), a vozači Mercedesa dobijaju poruku "da su se nebesa otvorila. To je novi Lexus NX".

U Australiji se pojavili pametni bilbordi - prepoznaju auto i boju

Sistem radi preko kamera, koje su smeštene 300 metara pre bilborda, koje snimaju automobile koji prolaze, prepoznaju marku auta, konkretan model i njegovu boju. U sistem je snimljeno 80 različitih poruka, a kamere ne snimaju osobe za volanom.

 

Pogledajte: Ko ima bolju reklamu za Super Bowl - Toyota, Mercedes, BMW, Kia?

Sličan sistem je na australijskim ulicama koristila i kompanija Porsche, ali je reklama bila usmerena na vlasnike i vozače automobila ove marke. Kada pored bilborda prolazi Porsche, na njemu se pojavljuje poruka "lako je prepoznati Porsche u gužvi".

M&C Saatchi Australia
Automagazin.rs

Kia proizvela milion cee’dova

Kia proizvela milion cee’dova

Nedavno je Kia u Evropi proizvela milionitog cee’da što je najveća prelomnica od 2006., kada su pokrenuli evropsku proizvodnju. cee’d je od svog dolaska pre devet godina odigrao važnu ulogu u Kijinom održivom rastu i uspehu...

Kada Ferrari Enzo udari u lampion, dogodi se ovo... (foto)

Kada Ferrari Enzo udari u lampion, dogodi se ovo... (foto)

U periodu od 2002. do 2004. godine, proizvedeno je ukupno 400 primeraka supersportskog automobila Ferrari Enzo. Nažalost, veliki broj nije "u voznom stanju", jer su njihovi vlasnici mislili da sa ovim automobilom mogu sve. Najnoviji incident sa Enzom dolazi nam iz Južne Koreje...

Audi i FK Partizan zajedno na putu ka vrhu

Audi i FK Partizan zajedno na putu ka vrhu

26. maj 2015, u  Klubu sportista u Humskoj 1 potpisan je ugovor o saradnji između FK Partizan i kompanije Porsche SCG. Potpisivanju ugovora prisustvovali su u ime kompanije Porsche SCG direktor marke Audi g. Slobodan Pešić, generalni direktor FK Partizan g. Miloš Vazura i direktorka marketinga FK Partizan gđica Snežana Filipović.

Opel ADAM sa Easytronic 3.0 menjačem: Najbolje iz dva sveta

Opel ADAM sa Easytronic 3.0 menjačem: Najbolje iz dva sveta

Najbolji mogući komfor prilikom menjanja stepena prenosa i ekstremna ekonomičnost – to je Opel ADAM sa Easytronic 3.0 jedinicom. Opelov „lifestyle“ model iz A segmenta debitovao je sa novom generacijom automatizovane manuelne transmisije na Salonu automobila u Istanbulu.

Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje