U Australiji se pojavili pametni bilbordi - prepoznaju auto i boju
Na australijskim ulicama instalirani su interaktivni bilbordi, koji su sposobni da prepoznaju automobil koji prolazi ispod njih i shodno tome prikažu reklamne poruke određenog sadržaja. Kako ovaj bilbord izgleda u praksi, možemo videti na fotografijama...
Pogledajte vest: Najbolje reklame za bezbednu vožnju.
Prvi primer demonstrira Lexus, koji ovaj sistem koristi u propagiranje novog crossovera NX. U momentu, kada ispod bilborda prolazi konkurentski model, na primer Range Rover Evoque, na bilbordu se pojavljuje poruka "Hej beli Evoque, nikada nije kasno preći na drugu stranu", uz reklamu "Ovo je novi Lexus NX".
Pogledajte: Jednostavna kampanja protiv alkohola u Rusiji.
Tvorac ovako zanimljivog vida reklamiranja za Lexus jeste kompanija M&C Saatchi Australia. Vozače Audija čeka ista poruka (Hej Audi, vreme je da pređete na drugu stranu), a vozači Mercedesa dobijaju poruku "da su se nebesa otvorila. To je novi Lexus NX".
Sistem radi preko kamera, koje su smeštene 300 metara pre bilborda, koje snimaju automobile koji prolaze, prepoznaju marku auta, konkretan model i njegovu boju. U sistem je snimljeno 80 različitih poruka, a kamere ne snimaju osobe za volanom.
Pogledajte: Ko ima bolju reklamu za Super Bowl - Toyota, Mercedes, BMW, Kia?
Sličan sistem je na australijskim ulicama koristila i kompanija Porsche, ali je reklama bila usmerena na vlasnike i vozače automobila ove marke. Kada pored bilborda prolazi Porsche, na njemu se pojavljuje poruka "lako je prepoznati Porsche u gužvi".
M&C Saatchi Australia
Automagazin.rs