AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Nova generacija modela Alpina B7 zvanično je predstavljena. I ovoga puta radi se o modelu, koji koristi tehniku i stil serijskog BMW serije 7, ali na značajno višem nivou...

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Alpina B7 xDrive (da, dobro ste pročitali, radi se o modelu koji ima pogon na sve točkove) pokreće nova generacija sa dva turba opremljenog 8-cilindarskog motora zapremine 4,4 litra, koji razvija maksimalnu snagu od 608 KS u rasponu obrtaja od 5.750 o/min do 6.250 o/min i maksimalni obrtni moment od 800 Nm u rasponu od 3.000 do 5.000 o/min. 

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Već pri broju obrtaja od 1.100 o/min, motor razvija obrtni moment od 450 Nm, a pri 1.800 o/min, dostupno je 600 Nm. Ove informacije se odnose na agregat koji koristi gorivo od 98 oktana.

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Za prenos snage zadužen je osmostepeni automatizovani menjač ZF 8HP70 Switch-Tronic, koji moment šalje na sve točkove, a koji u slučaju da je ESP sistem isključen, najveći obrtni moment šalje na zadnje točkove. Iz mesta do 100 km/h, Alpina B7 stiže za samo 3,7 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 310 km/h. Alpina se hvali kombinovanom potrošnjom od 10,4 l/100 km (ahaaaaa!)

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Izduvni sistem razvijen je sa ciljem da obezbedi atraktivniji zvuk nego BMW 750i xDrive. Naravno, automobil je opremljen i sistemom aktivnog upravljanja zadnjim točkovima, adaptivnim oslanjanjem, specijalnim Alpina "set-up", felnama prečnika 20 inča, pneumaticima Michelin Pilot SuperSport (uz doplatu se mogu dobiti i felne prečnika 21 inča). Dimenzije prednjih pneumatika iznose 255/40 R20, a zadnjih 295/35 R20. Za kočenje su zaduženi diskovi prečnika 395x36 napred i 370x24 pozadu, sa četvoroklipnim kočionim elementima. 

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Kao što smo navikli od Alpine, oprema je veoma bogata. Pored toga, materijali su ekskluzivniji i završna obrada je na višem nivou (ako je to uopšte moguće). Za oblaganje enterijera, korišćena je koža Lavalina, koju dopunjuju obloge od pravog drveta i detalji od klavir crne boje. Modifikovana je i elektronika, pa se Alpina B7 može pohvaliti sopstvenog grafikom instrument table. 

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Automagazin.rs

Volvo V90 na prvim fotografijama

Volvo V90 na prvim fotografijama

18. februara zvanično će biti predstavljen Volvo V90. Na internetu su prostrujale prve fotografije, istina nezvanične, koje su verovatno oficijelne fotografije sličajno "procurele" u javnost (ako dana bilo šta može biti slučajno)...

Volvo XC60 najprodavaniji kompaktni SUV u Evropi

Volvo XC60 najprodavaniji kompaktni SUV u Evropi

Volvo XC60 uživa sve veću popularnost  na evropskom tržištu, gde je proteklu godinu završio na vodećoj poziciji po prodaji u svom segmentu, pokazuju podaci JATO Dynamics, vodeće svetske kompanije za prikupljanje podataka i istraživanje tržišta u automobilskoj industriji...

Prvi ruski crash test za Ladu Vestu

Prvi ruski crash test za Ladu Vestu

Lada Vesta je prvi automobil u novoj eri ruske kompanije AvtoVAZ, tako da javnost od ovog modela ima velika očekivanja. U najnovijem testiranju bezbednosti, u organizaciji ruskog časopisa Auto Review, Vesta je imala maksimalan rezultat...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje