AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Počela jedinstvena onlajn kampanja #ADAMYOURSELF

Počela jedinstvena onlajn kampanja #ADAMYOURSELF

Svestran, uspešan – od premijere 2013., Opel ADAM je u više navrata osvajao javnost svojim sportskim duhom i stilskim izrazom, i to iz srca Evrope. Šampion individualizacije je posebno inspirativan za mlađu ciljnu grupu, kao i one koji se osećaju mladima.

Počela jedinstvena onlajn kampanja #ADAMYOURSELF

Taj duh i bezbrojne mogućnosti personalizacije ADAMa neguju poseban pristup zajedničkog kreiranja: proizvođač ne određuje dizajn ovog urbanog automobila sam, već svaki kupac može da izrazi svoje sopstveno viđenje u odnosu na svoj lični ukus i maštu. Sa novom onlajn kampanjom #ADAMYOURSELF, Opel je napravio kampanju za kreatore entuzijaste. Deset kreativnih blogera iz oblasti „lajfstajla“ i mode iz čitave Evrope, posvetilo je u potpunosti svoj entuzijazam ADAMu, dovodeći moto „ADAM i ti“ na novi, viši nivo.

„Sa #ADAMYOURSELF, mi smo se upravo stavili u poziciju u kojoj smo angažovani zajedno sa ljubiteljima i budućim vozačima ADAMa – na društvenim mrežama“, kaže Opelova šefica marketinga, Tina Miler (Tina Müller), opisujući onlajn kampanju. „Zajedno sa zvezdama digitalne „lajfstajl“ scene, mi ne samo što smo blizu stilskih trendova, već ih pozivamo da postanu deo ADAM sveta i izraze svoju individualnost i kreativnost kroz ovaj jedinstveni automobil.“

Dvanaest meseci, deset blogera i obilje individualnosti

Startni signal za jednogodišnju kampanju je bio 3. decembra u bivšoj proizvodnoj hali K48 u srcu Opelovog sedišta u Riselshajmu. Na licu mesta okupile su se zvezde digitalne „lajfstajl“ scene – Nilam Faruk (Nilam Farooq) iz Nemačke, Nikoleta Ređo (Nicoletta Reggio) iz Italije, Viktorija Magrat (Victoria Magrath) iz Velike Britanije, Lukaš Jakobijak (Lukasz Jakobiak) iz Poljske, Karolin Basak (Caroline Bassac) iz Francuske, Žoao Manzara (Joao Manzarra) iz Portugala, Maša Feoktistova (Mascha Feoktistova) iz Holandije, Lorna Vejtmen (Lorna Weghtman) iz Irske, kao i Vanja Milićević i Jelena Karakaš iz Srbije. Blogeri, dobro poznati širom Evrope, pokazali su kako prate trendove, koji stilovi su popularni danas – i zašto je Opel ADAM savršen automobil da se kreativnosti, individualnosti i mašti da na volju.

Počela jedinstvena onlajn kampanja #ADAMYOURSELF

Uz početak događaja, u evropskim zemljama je startovala i internet stranica kampanje https://www.adamyourself.com/rs-sr/home/, na kojoj svako može da kreira svoj sopstveni ADAM. Žiri, uključujući i predstavnike Opela i deset evropskih blogera, bira najomiljenije po zemljama, koji će od jeseni 2016. ući u proizvodnju, kao limitirano izdanje „ADAMYOURSELF“. Ono što posebno treba istaći: pobednici će dobiti „svog“ ADAMa i biti „reklamna lica“ u zemljama iz kojih dolaze. Takmičenje traje do marta 2016. godine.

Počela jedinstvena onlajn kampanja #ADAMYOURSELF

Mark Adams, potpredsednik Evropskog dizajna i njegov tim, otvorili su kreativan prostor za zvezde iz digitalnog sveta. Nakon toga su CEO Opela dr Karl-Tomas Nojman (Dr. Karl-Thomas Neumann) i šefica Opelovog marketinga Tina Miler (Tina Müller) poželeli dobrodošlicu gostima. Tokom zajedničkog „obilaska“ hale po Opelovim premisama, oni su razgovarali o svojim iskustvima sa ADAMom i sticanju novih uvida u različite blogerske scene.

Do kraja tekmičenja zvezde će izveštavati u vezi sa svojim iskustvima iz ADAMovog sveta u blogu kampanje. U okviru #ADAMYOURSELF kampanje, blogeri će predvoditi svoje zajednice tokom otkrivanja Opel ADAMa i njegovih praktično bezbrojnih mogućnosti individualizacije, te će podeliti svoja iskustva na platformi kampanje.

PR

Nova Mercedes-Benz E-Klasa - enterijer zvanično otkriven

Nova Mercedes-Benz E-Klasa - enterijer zvanično otkriven

Mercedes-Benz korača velikim koracima ka budućnosti brojnim inovacijama sa novom E-Klasom, kada je reč o dizajnu enterijera, koju karakteriše visoka-rezolucija dual displeja naredne generacije (12.3 inča po displeju) koji izgleda kao da lebdi u prostoru...

Foto: Pogledajte kako se menja Flugplatz na stazi Nürburgring

Foto: Pogledajte kako se menja Flugplatz na stazi Nürburgring

U okviru programa modifikacija, koje treba da obezbede bolju bezbednost, menja se površina i arhitektura krivina na nekim mestima slavne staze Nürburgring. Veoma zanimljiv korak je promena legendarne deonice između krivina Quiddelbacher Hohe i Flugplatz, gde je slavni skok...

TechArt modifikovao Porsche 911 Turbo

TechArt modifikovao Porsche 911 Turbo

Kompanija TechArt, specijalista za modifikacije automobila marke Porsche, pripremila je seriju unapređenja za modele Porsche 911 Turbo i Porsche 911 Turbo S. Promene se odnose kako na dizajn, tako i na tehniku...

BMW Srbija partner Ministarskog saveta OEBS-a

BMW Srbija partner Ministarskog saveta OEBS-a

BMW Srbija, ovlašćeni uvoznik i distributer BMW vozila u Srbiji i Crnoj Gori,  partner Ministarskog saveta Organizacije za evropsku bezbednost i saradnju, koji se 3. i 4. decembra održava u Beogradu, na raspolaganje je stavila 40 potpuno novih luksuznih automobila marke BMW.

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje