AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

I Renault ima svoj pick-up - zove se Alaskan

I Renault ima svoj pick-up - zove se Alaskan

Klasični pick-up modeli sve su popularniji i na Starom kontinentu, na šta su reagovali i proizvođači, koji do sada nisu imali automobil u ovoj kategoriji. Svoj novi model juče je predstavio Renault - njegovo ime je Alaskan...

I Renault ima svoj pick-up - zove se Alaskan

Kao što smo mogli očekivati, tehnika je "pozajmljena" od Nissan, koji ima veliko iskustvo u ovoj oblasti. Alaskan ima tehniku koja se nalazi u novoj generaciji modela Nissan Navara. Naravno, dizajn je razvijen u skladu sa najnovijim trendovima francuskog proizvođača, iuz dodatnu "dozu" robusnosti koja je neophodna za automobile ove kategorije. 

Klirens, odnosno najniža tačka nalazi se od tla na 230 mm, što obećava dobru iskorišćenost u pravim off-road uslovima. Renault se posebno hvali činjenicom, da Alaskan može da povuče prikolicu tešku 3,5 tone.

I Renault ima svoj pick-up - zove se Alaskan

U enterijeru se nalazi displej osetljiv na dodir dijagonale 7 inča, na kojem se zahvaljući kamerama koje se nalaze oko automobila, može reprodukovati snimak u realnom vremenu iz ptičije perspektive. To je veoma korisna funkcija prilikom parkiranja u gradskim uslovima, ali može da posluži kao pomoć u terenskim uslovima.

I Renault ima svoj pick-up - zove se Alaskan

U zavisnosti od tržišta, Renault će u ponudi imati široku skalu motora. Kod nas će biti najzanimljiviji oni koji pokreću i model Navara, odnosno 4-cilindarski turbodizel zapremine 2,3 litra, koji razvija 160 KS ili u kombinaciji sa dva turbopunjača 190 KS. Kupac će moći da izabere šestostepeni ili sedmostepeni automatski menjač. 

I Renault ima svoj pick-up - zove se Alaskan

Renault Alaskan najpre će stići na kolumbijsko tržište, a slediće ostatak Južne Amerike. U planu je prodaja u nekim afričkim zemljama, kao i u Evropi (nadamo se, da će se prodavati i kod nas). Proizvodnja će se realizovati u fabrici u Meksiku, Španiji i Argentini.


Automagazin.rs

Godišnjica: 130 godina kompanije Bosch – priča o uspehu

Godišnjica: 130 godina kompanije Bosch – priča o uspehu

Osnovan u novembru 1886. godine, sa porastom od 2 do samo 15 zaposlenih do 1891. godine. Iste godine, početni kapital je skoro u potpunosti potrošen, Bosch je bio primoran da zamoli svoju majku da bude garant, uzimajući dodatni zajam od banke i dostigavši ivicu nesolventnosti 1892. godine...

Ford Fiesta i dalje najprodavaniji mali automobil u Evropi

Ford Fiesta i dalje najprodavaniji mali automobil u Evropi

Na pet najvećih evropskih automobilskih tržišta (na kojima se ostvari 71 odsto ukupne prodaje putničkih vozila na Starom kontinentu), u Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Španiji, Francuskoj i Italiji, Ford je u oktobru prodao 18.847 Fiesti, što je 8,9 odsto više nego u istom mesecu 2015...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje