AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi koncept Toyotinih izložbenih salona - kupac u centru pažnje

Novi koncept Toyotinih izložbenih salona - kupac u centru pažnje

Toyota Motor Europe predstavila je viziju budućnosti svoje evropske prodajne mreže na novoj lokaciji u Eragni-sur-Oise, u Francuskoj. Time je potvrđena ključna uloga Toyotinih prodavaca koji kupcima pružaju nenadmašno iskustvo brenda, čime sve više postaje kompanija za mobilnost...

Toyotin pristup u potpunosti je usaglašen s njenom važnom misijom „Beyond Zero”, i tako pruži nezaboravna iskustva kupcima, odgovarajući na sve njihove potrebe. Predstavljanje novog koncepta izložbenog prostora oživljava novi vizuelni identitet brenda, s dizajnom enterijera organizovanog oko „korisničkog središta“ – životnog prostora u kojem će kupci komunicirati s brendom, kako digitalno, tako i neposredno sa stručnjacima za prodaju.


Posebno osmišljeni prostori u okviru novog prodajnog okruženja obuhvataju kompletan asortiman proizvoda i usluga kompanije, od novih Toyotinih automobila, zatim Toyota Gazoo Racing proizvoda, električnih vozila s baterijama brenda bZ, proverenih polovnih vozila, postprodajnih usluga, kao i usluga Kinto Mobility. Niz različitih interaktivnih, digitalnih tačaka pruža kupcima lično iskustvo u salonu omogućavajući im da istraže mnogobrojne aspekte brenda i asortimana proizvoda, ali i rešenja za mobilnost.

Novi koncept Toyotinih izložbenih salona - kupac u centru pažnje

Da bi upotpunili svoje digitalno iskustvo, kupci će moći da se sastanu sa stručnim osobljem koje će im pružiti dodatne, personalizovane savete i pomoć. Sve u svemu, novi koncept izložbenog prostora omogućava prodavcu da lakše ispuni zahteve kupaca u skladu s njihovim korisničkim iskustvom, kao i isporuku u skladu s posebnim zahtevima.


„Naš novi koncept izložbenog prostora označava važan korak ka ostvarenju cilja da postanemo najelektrifikovaniji brend mobilnosti po izboru naših kupaca. Novi dizajn prodajnih centara uključuje ne samo novo iskustvo koje donosi brend, već i drugačiji način rada za naše prodavce. Sve naše proizvode i usluge stavljamo pod jedan krov, s prodavcima koji će biti u srcu novog korisničkog iskustva. U ovom prostoru kupci mogu da upotpune svoje digitalno putovanje nezaboravnim iskustvom na licu mesta, u salonu u kome naši prodavci pružaju i pravi ljudski kontakt“.


Didier Gambart, potpredsednik, Sektor za marketing i korisničko iskustvo, Toyota Motor Europe.


PR

Renault je otkrio novi Espace

Renault je otkrio novi Espace

Renault je 1983. godine predstavio Espace, svoj prvi automobil za luksuzan život i uživanje. Iako su brojni proizvođači pokušali da ga iskopiraju, nijedan od njih nije uspeo da nadmaši ovaj revolucionarni model koji je kroz pet generacija stekao status istinske legende...

Završen sajam automobila i motocikala

Završen sajam automobila i motocikala

Najveća auto-moto manifestacija održana tokom marta u svetu - 55. Međunarodni salon automobila i 15. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion" - završen je sa uspehom koji je malo ko očekivao...

Ekskluziva za poslednji dan sajma - KTM Brabus 1300 R

Ekskluziva za poslednji dan sajma - KTM Brabus 1300 R

KTM Srbija pripremila je nesvakidašnju premijeru za poslednji dan 15. „MotoPassion“ sajma motocikala! Ljubitelje moćnih i jedinstvenih dvotočkaša obradovaće specijalno izloženi KTM BRABUS 1300 R u hali 4 Beogradskog sajma, koji je za gotovo 50.000 evra prodat istog dana kad je stigao u Srbiju...

Svetske premijere motocikla na štandu Euro Sumara

Svetske premijere motocikla na štandu Euro Sumara

Distributer tri poznata proizvođača motocikala, beogradski Euro Sumar, potrudio se za ovogodišnji 15. sajam motocikala Motopassion obezbedi čak šest eksluziva, od kojih pet, još uvek vrlo svežih, stižu sa čuvenog milanskog sajma motocikala EICMA...

Vikend na sajmu automobila i motocikala

Vikend na sajmu automobila i motocikala

Međunarodni salon automobila i Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion" i pre otvaranja su, pratećim programima, privukli veliki broj posetilaca. Nije ni čudo jer se radi o jednom od 12 najvećih ovogodišnjih automobilskih sajmova u svetu...

Sajam automobila u Beogradu 2023 - Volkswagen

Sajam automobila u Beogradu 2023 - Volkswagen

Kompanija Porsche Srbija i Crna Gora, generalni uvoznik za vozila marki Volkswagen i Volkswagen privredna vozila je za posetioce 55. međunarodnog salona automobila, u hali 1 izložila veliki broj modela ove porodice...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje