AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Adriatic Motors osvojio prestižnu nagradu za razvoj brenda u Srbiji

Adriatic Motors osvojio prestižnu nagradu za razvoj brenda u Srbiji

Na nedavno završenoj regionalnoj konferenciji distributera automobilskog brenda Hyundai, održanoj u Dubrovniku, Adriatic Motors je osvojio prestižnu nagradu koju Hyundai Motor Company dodeljuje za najveća dostignuća u oblasti razvoja brenda...

Slavcu Habiču, generalnom direktoru Adriatic Motorsa, nagradu je uručio gospodin Simon Jeoung, generalni direktor Hyundai kancelarije za CIS i Istočnu Evropu.


Nedavnim uvođenjem najnovijih standarda brenda u oblasti spoljnog i unutrašnjeg korporativnog obeležavanja Hyundai centra u Beogradu kao i standarda usluge u prodaji i postprodaji, svrstali su Adriatic Motors u vodeće distributere Hyundai brenda u regionu.

Hyundai u Srbiji spada među prvih 5 brendova po prodaji sa tržišnim udelom od oko 8%, dok je najveći držni udeo od 9,1% za poslednjih 25 godina koliko brend postoji na tržištu Srbije ostvaren 2014. godine.

Adriatic Motors osvojio prestižnu nagradu za razvoj brenda u Srbiji

Kompanija Hyundai Motor Group, raspolaže inovativnom poslovnom strukturom sposobnom da zaokruži čitav proizvodni sistem od čelika do gotovih automobila. Angažovanjem osam fabrika širom sveta i sedam dizajnersko - tehničkih centara širom sveta, u 2015. godini prodato je 4,96 miliona vozila globalno. Hyundai Motor Company nastavlja svoj razvoj kako bi poboljšala proizvodni line up lokalizovanom proizvodnjom modela u nastojanju da ojača svoju vodeću poziciju u razvoju nove tehnologije, započevši prvi svetski pogon masovne proizvodnje vozila sa motorima na vodonik, posebno kada je u pitanju model Tucson.


PR

Studenti razvijaju autonomne trkačke automobile, uz podršku kompanije Bosch

Studenti razvijaju autonomne trkačke automobile, uz podršku kompanije Bosch

U takmičenju Formula Student Nemačka (FSN), Bosch pomaže više od 30 timova u razvoju, dizajniranju i puštanju u rad njihovih trkačkih automobila. 8. jula, dobavljač tehnologije i usluga pozvao je oko 300 studenata iz četiri zemlje u svoj testni centar u Boksbergu kako bi pripremili svoja vozila za takmičenje na stazi Hokenhajmring.

Opel i Borussia potpisali dugoročno produženje ugovora

Opel i Borussia potpisali dugoročno produženje ugovora

Opel i Borussia Dortmund su produžili svoje uspešno partnerstvo za još pet godina, uz dodatno proširivanje saradnje. Opelov logo će se od sada nalaziti na rukavima dresova Borussije Dortmund, počev od sezone Bundeslige 2017/2018., tako da je sada jedan od strateških partnera osvajača Kupa Nemačke...

Ford Mondeo sa 5.000 evra nižom cenom!

Ford Mondeo sa 5.000 evra nižom cenom!

Nikad jeftinija velika Fordova limuzina – pod tim motom Grand Motors i mreža ovlašćenih prodavaca od 1. avgusta nude retku mogućnost da se ograničena količina Mondea kupi po specijalnoj, za oko 5.000 evra nižoj ceni...

BMW Grupa najavljuje sledeći korak u strategiji elektrifikacije

BMW Grupa najavljuje sledeći korak u strategiji elektrifikacije

Elektrifikacija je jedan od strateških pravaca korporativne strategije BMW Grupe NUMBER ONE > NEXT. Kompanija je objavila da će svi brendovi i serije ubuduće moći da se elektrifikuju, potpuno električnim ili plug-in hibrid pogonskim sklopom koji će biti ponuđeni pored opcije motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

Ford Kuga već za 16.990 evra

Ford Kuga već za 16.990 evra

Onima koji priželjkuju da voze jedan od najmodernijih SUV modela na našem tržištu – Ford Kugu nove generacije, Grand Motors i mreža ovlašćenih prodavaca nude retku priliku da od 1. do 31. avgusta dve verzije tog sve popularnijeg vozila nabave po zaista povoljnim cenama - nižim za oko 2.000 evra.

Otvoren BMW Store u Porto Montenegru

Otvoren BMW Store u Porto Montenegru

Na najluksuznijoj lokaciji na crnogorskom primorju, u okviru kompleksa “Regent Pool Club Residence” u Porto Montenegru, svečano je otvoren poseban BMW prodajni salon pod nazivom “BMW Store”.

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje