Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO)
![Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO) Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO)](slike/vesti/20230711083110_photo_0.jpg)
Brabus je svoje znanje i energiju usmerio na Porsche 911 Turbo S, na kojem nije ostao kamen na kamenu. Agregat razvija maksimalno 900 konjskih snaga, aero-kit je obogaćen karbonom, a enterijer najkvalitetnijim materijalima...
![Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO) Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO)](slike/vesti/20230711083110_photo_1.jpg)
Njegovo ime je Brabus 900 Rocket R i namenjen je svima onima, koji se ne zadovoljavaju onim što izlazi iz fabričkih pogona najslavnijeg nemačkog brenda sportskih automobila.
![Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO) Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO)](slike/vesti/20230711083110_photo_2.jpg)
Zahvaljujući novim komponentama i promenama na agregatu zapremine 3.745 cm³, njegova snaga je povećana na 900 konjskih snaga, a maksimalni obrtni moment od 1.000 Nm. To mu obezbeđuje ubrzanje iz mesta do 100 km/h za 2,5 sekundi, što je za 2 "desetinke" bolje od rezultata koji postiže serijski automobil.
![Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO) Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO)](slike/vesti/20230711083110_photo_3.jpg)
Bodykit Widestar koristi karbonska vlakna za skoro sve komponente - prednji spojler, difuzori i ventilacioni otvori... I to nije za ukras. Svaki deo je optimizovan u vazdušnom tunelu i ima sopstvenu funkciju.
![Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO) Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO)](slike/vesti/20230711083110_photo_4.jpg)
Enterijer se može pohvaliti crnom kožom i Alcantarom, koja se nalazi i na krovu automobila. Felne su prečnika 22 i 21 inč.
Cena je takođe ekskluzivna. Dok za standardni Porsche 911 Turbo S treba izdvojiti 246.000 evra, za Brabus 900 Rocket R treba izdvojiti 461.000 evra.
Foto:
![Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO) Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO)](slike/vesti/20230711083110_photo_5.jpg)
![Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO) Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO)](slike/vesti/20230711083110_photo_6.jpg)
![Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO) Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO)](slike/vesti/20230711083110_photo_7.jpg)
![Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO) Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO)](slike/vesti/20230711083110_photo_8.jpg)
![Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO) Brabus je nabildovao Porsche 911 Turbo S - rezultat je Brabus 900 Rocket R (FOTO)](slike/vesti/20230711083110_photo_9.jpg)
Automagazin.rs
Brabus