AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota je najvredniji automobilski brend, prestigla je i Mercedes-Benz

Toyota je najvredniji automobilski brend, prestigla je i Mercedes-Benz

Ove godine japanska Toyota je postala najvrednija marka automobila na svetu. Prema izveštaju Brand Finance Global 500, vrednost brenda je porasla za dva procenta, na 59,5 milijardi dolara...

U ukupnom plasmanu svetskih brendova, Toyota se popravila za 3 mesta, na 12. poziciju. Istovremeno, Toyota je postala i najvredniji japanski brend od 34 kompanije zastupljene u ovoj listi.


Ovim plasmanom, Toyota je prestigla nemačku marku Mercedes-Benz, koji je pao za 10 procenata, na 58,2 milijarde dolara. Mercedes-Benz je zabeležio najveći pad vrednosti brenda od svih proizvođača automobila koji su uključeni u ovoj listi. Prema proceni, proizvođači automobila su preživeli tešku godinu zbog korona virusa, jer je 4 od 5 firmi izgubilo vrednost ili stagniralo.


Vrednost Toyote je porasla širenjem tržišne ponude, ali i razvojem komponenti za vozila sa vodoničnim gorivnim ćelijama. Toyota nudi već drugu generaciju automobila na gorivne ćelije - model Mirai, a u ponudi su i hibridi, plug-in hibridi i potpuno električni modeli.


Automagazin.rs

Kia EV5 prilagođava električnu mobilnost evropskim vozačima

Kia EV5 prilagođava električnu mobilnost evropskim vozačima

Kia EV5 donosi električne inovacije u C-SUV segment, najveći i najbrže rastući segment vozila u Evropi. Izgrađen na namenskoj EV platformi E-GMP (Electric-Global Modular Platform) sa 400V tehnologijom, EV5 kombinuje smeo SUV stil, praktičnost i najsavremeniju tehnologiju...

123456. . .1627
Mazda CX-5 2026
Slika nedelje