AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ovaj automobil nema lak - pitate se zašto? (FOTO)

Ovaj automobil nema lak - pitate se zašto? (FOTO)

Koenigsegg Regera je najpopularniji automobil u istoriji ovog švedskog brenda. Proizvedeno je čak 80 primeraka ovog modela...

Ovaj automobil nema lak - pitate se zašto? (FOTO)

Možda se iznenađeni, ali treba podsetiti da je Koenigsegg proizvođač ekskluzivnih sportskih automobila, koji se proizvode u malim serijama. Najnoviji primerak je posebno atraktivan, jer njegova karoserija nema nikakve boje i epoxide. Izrađen je od ugljeničnih vlakana. 

Ovaj automobil nema lak - pitate se zašto? (FOTO)

Ovog ekstremnog sportistu pokreće Twin-turbo V8 motor, koji uz pomoć tri elektromotora razvija maksimalnih 1.100 kW i maksimalni obrtni moment od 2.000 o/min. Zbog toga proizvođač i nije deklarisao ubrzanje iz mesta do 100 km/h, koje je verovatno oko 3 sekunde, ali zato je poznato da mu iz stanja mirovanja do 400 km/h trea oko 20 sekundi. 

Ovaj automobil nema lak - pitate se zašto? (FOTO)

S obzirom da površina njegove karoserije nije lakirana, ali ni "epoksidirana", njegova proizvodnja je veoma složena i zahtevna. To znači da je kompletna karoserija morala biti ručno sklopljena, i to sa posebnom pažnjom, kako se površine od ugljeničnih vlakana ne bi oštetile. 

Ovaj automobil nema lak - pitate se zašto? (FOTO)

I pored činjenice, da na karoseriji nema epoksida ili laka, proizvođač ističe da se ova površina ne može lako oštetiti ili ogrebati. Takođe, ovakvim načinom proizvodnje, bez boja i lakova, proizvođač ističe da je automobil lakši za 20 kilograma.


Automagazin.rs

Ken Block driftovao na kineskom putu pod oblake (VIDEO)

Ken Block driftovao na kineskom putu pod oblake (VIDEO)

Pikes Peak, Nordschleife i Goodwood spadaju u najslavnije staze na svetu. Od septembra im se pridružila i atraktivna deonica puta Tianmen Shan Big Gate Road u podnožju planine Tianmen u Kini. Tamo je stigao i Ken Block, a gde je on, tu je i show...

Toyotin 2.0-litarski motor stiže iz Poljske

Toyotin 2.0-litarski motor stiže iz Poljske

Kako prodaja hibridnih vozila Toyota Motor Europe (TME) konstantno raste, kao i njihovo učešće u ukupnoj prodaji u evropskom regionu - dostigavši 52 odsto „miksa“ u prvoj polovini 2019. godine, japanska kompanija nastavlja da lokalizuje proizvodnju komponenti hibridnih pogonskih sistema na tlu Evrope...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje