AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Osma generacija bestsellera iz Wolfsburga je pred nama - VW Golf. Iako je možda u dizajnerskom smislu evolucija, ispod "lima" je revolucija - motori su ekološki prihvatljiviji, Golf je potpuno digitalizovan i opremljen mnogobrojnim sistemima asistencije...

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Kada je dizajn u pitanju, tu nema "wow" efekta, ali nismo ga ni očekivali. Utisak je da je automobil širi i niži, a najviše pažnje privlače nova prednja svetla, koja su značajno uža nego kod prethodnika. Automobil izgleda dinamičnije i odaje utisak agresivnosti. Slična formula primenjena je i kod zadnjeg dela automobila, sa oštrije dizajniranim linijama, novim svetlima i branikom ukrašenim hromiranim detaljima.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Nema velikih promena ni kod dimenzija. Novi Golf meri 4.284 mm dužine, 1.789 mm širine i 1.456 mm visine. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.636 mm. Brojne izmene karoserije su obezbedile i smanjenje aerodinamičkog otpora vazduha na 0,275 Cd. U odnosu na prethodnika, novi Golf je duži za 26 mm, za 1 mm je širi i za 36 mm niži od prethodnika. Međuosovinsko rastojanje je povećano za 16 mm.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Ako eksterijer izgleda kao da je "preživeo" blagi retuš, unutrašnjost je potpuno nova. Centralno mesto napred zauzima veliki displej dijagonale 10,25 inča, dok se na istom mestu u standardnoj ponudi nalazi displej dijagonale 8,25 inča. Sa leve strane (levo od volana) nalazi se panel sa kontrolu svetala i grejanja stakala. Jasno je, da je inspiracija pronađena u sistemu MBUX iz Mercedes-Benza. Uz doplatu se može dobiti i Inovation Cockpit - 10-inčni displej ispred vozača, na kojem se može reproduktovati tabla sa standarnim pokazivačima, ali i mapa navigacionog sistema.

Središnja konzola je pretrpela velike promene, pa je sada značajno "čistija". Tu može biti smeštena zanimljiva ručica DSG menjača, koji koristi tehnologiju "shift-by-wire". Ispod komandne table pozicionirana su dva USB-C konektora, koji se pojavljuju i u zadnjem delu središnje konzole.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Digitalizacija je obezbedila mnogobrojne mogućnosti prilagođavanja, pa tako možete sa svojim "nalogom" podesiti sve postavke u bilo kojem modernom VW automobilu. Novi Golf nudi mogućnost kreiranja sopstvenih postavki, koje možete snimiti u vlastiti Cloud. Kada sednete u drugi automobil ove marke, potrebno je samo da se prijavite na svoj VW ID i podešavanja sedišta, klimatizacije, digitalne instrument table i infotaiment sistema prema vašim ranijim postavkama. Infotaiment sistem je opremljen navigacionim sistemom sa mapama, sistemom Wireless App-Connect i sistemom glasovne komande. Svi novi Golfovi su opremljeni eSIM i sistemom Online Connectivity Unit (OCU), kojim će stalno biti povezan na internet. Time će vlasnici moći da koriste mnogobrojne funkcije i usluge, koje će biti dostupne kroz ekosistem Volkswagen We, koji je deo licencnih paketa We Connect i We Connect Plus.

Pored toga što je Volkswagen novi Golf lansirao u novo digitalno dobra, treba istaći da su praktičnost i ergonomija ostali na visokom nivou.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Prvi put u istoriji, Volkswagen Golf nudi osam pogonskih jedinica. Novi vlasnici moći će da biraju između benzinskih i dizelskih motora, motora na zemni gas, mild-hybrida i plug-in hybrida. Raspon snage se kreće od 66 kW (90 KS), koliko razvija osnovni benzinski motor, do 221 kW (300 KS) u varijanti GTI. Novi Golf dobio je i potpuno redizajnirani ručni šestostepeni menjač MQ281, koji bi trebalo da doprinese smanjenju emisije CO2.

Ponuda benzinskih motora počinje sa trocilindarskim 1.0 TSI motorom maksimalne snage 66 kW (90 KS) i njegovom snažnijom verzijom, koja razvija 81 kW (110 KS). Sledi četvorocilindarski 1.5 TSI motor, dostupan takođe u dva nivoa snage - 96 kW (130 KS) i 110 kW (150 KS). Svi motori su deo porodice EA211 Evo. Motor snage 96 kW (130 KS) dobio je štedljivi Millerov ciklus i opremljen je turbopunjačem sa varijabilnom geometrijom - VTG. Svi motori su standardno upareni sa manuelnim menjačem, a od nivoa snage 81 kW (110 KS), mogu biti upareni sa mild-hybridnim sistemom 48V i sistemom eTSI.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Za ljubitelje dizela, tu je potpuno novi 2.0 TDI iz porodice EA288, koji je dostupan u dva nivoa snage - 85 kW (110 KS) i 110 kW (150 KS). Oba motora mogu biti uparena sa DSG menjačem, a snažniji može biti uparen i sa sistemom pogona na sve točkove 4Motion. Za dodatno smanjanje emisije štetnih materija brine se novi sistem katalitičke redukcije "Twin Dosing". Prema tvrdnjama Volkswagena, oba motora biće najčistiji i najefikasniji motori na svetu. U budućnosti očekujemo i 2.0-litarski benzinski motor za modele GTI, GTI Cup i Golf R. Bazni GTI razvijaće 173 kW (235 KS), Golf GTI Cup pokretaće motor snage 231 kW (290 KS) i TOP model biće Golf R sa agregatom maksimalne snage 330 KS.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Pored konvencionalnih motora, novi Golf imaće i pet hibridnih pogonskih jedinica. Tri nose oznaku eTSI, i oni označavaju asistenciju mild-hybrid sistema od 48V, i biće dostupan u motorizacijama 1.0 TSI i 1.5 TSI (81 kW, 96 kW, 110 kW) u kombinaciji sa sedmostepenim DSG menjačem. Sistem koristi remenom pokretan starter-generator i 48V litijum-jonsku bateriju. Ovi modeli ne mogu da se kreću na čistu električnu energiju, a elektromotor služi samo kao "asistent" prilikom ubrzavanja i obezbeđuje mogućnost isključivanja konvencionalnog motora prilikom usporavanja.

U ponudi će biti i plug-in hibrid sa oznakom eHybrid, koji je dostupan u dve verzije. Prvi nudi maksimalnu ekonomičnost i električnu autonomiju sa maksimalnom snagom od 150 kW (204 KS). Druga motorizacija se krije ispod oznake GTE i nudi maksimalnu snagu od 180 kW (245 KS). Bazni plug-in kombinuje 1.4-litarski TSI motor, koji je opremljen elektromotorom i šestostepenim DSG menjačem. Energija je smeštena u nove 13.0 kWh baterije, koje obezbeđuju veću autonomiju.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

O novim tehnologijama i sistemima asistencije iz porodice IQ, pisaćemo u narednim danima. Takođe, zanimljiva je i komunikaciona tehnologija Car2X, inteligentna svetla IQ.Licht, adaptivno oslanjanje DCC...

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Proizvodnja novog Golfa počela je tokom leta, a prvi primerci će najpre stići do nemačkih i austrijskih prodavaca početkom decembra meseca. Masovna prodaja na nemačkom tržištu će početi u devetoj nedelji 2020. godine, što znači krajem februara meseca.

Automagazin.rs

Kimi Raikonen testirao model Giulia GTA

Kimi Raikonen testirao model Giulia GTA

Nakon test sesije na modelima Giulia GTA i GTAm od prošle jeseni, finski svetski šampion se pre nekoliko dana vratio na test poligon Baloko kako bi lično procenio rad na ovoj sportskoj limuzini sa najboljim performansama koju je italijanska marka ikada proizvela...

Dacia predstavlja novi vizuelni identitet

Dacia predstavlja novi vizuelni identitet

Dacia, marka koja od samog začetka prkosi pravilima, danas nam se predstavlja u nekom novom, odvažnijem, savremenijem i autentičnijem svetlu. Pripremite se na novo poglavlje u Dacijinoj priči...

Unapređenje za uspešni Coupe Mercedes-AMG GT 4-door

Unapređenje za uspešni Coupe Mercedes-AMG GT 4-door

Globalno uspešni AMG GT 4-Door Coupé sada je još individualniji, čime je ojačao svoju poziciju savršenog automobilskog pratioca u bilo kojoj situaciji. Ekskluzivno izdanje podvlači višestruki karakter sportskog automobila sa četvoro vrata...

123456. . .1505
Nissan Qashqai (2022)
Slika nedelje