Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO)
![Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO) Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO)](slike/vesti/20190412091447_photo_0.jpg)
Prvi put se u sportskoj limuzini Audi S6 pojaviljuje hibridna tehnologija i prvi put u Evropi ne može se kupiti benzinska verzija...
![Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO) Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO)](slike/vesti/20190412091447_photo_1.jpg)
Nova menadžerska limuzina iz Audija, dobila je svoju sportsku verziju. Proizvođač iz Ingolstadta juče je svetu predstavio prve fotografije i informacije o modelima S6, S6 Avant i S7 Sportback. Sva tri modela na evropsko tržište stižu sa dizelskim šestocilindarskim motorom 3.0 TDI sa električnim kompresorom, a opremljeni su i 48-voltnom hibridnom tehnologijom.
![Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO) Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO)](slike/vesti/20190412091447_photo_2.jpg)
Šta imamo na papiru? Maksimalna snaga motora iznosi 349 konjskih snaga (257 kW), a maksimalni obrtni moment 700 Nm, koji je dostupan pri 2.500 o/min. To je dovoljno za ubrzanje sedana do "stotke" za samo 5 sekundi, dok je karavanu i A7 Sportback potrebno neka desetinka više, zbog nešto veće mase.
![Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO) Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO)](slike/vesti/20190412091447_photo_3.jpg)
Dok se Evropa mora zadovoljiti dizelom, verzija za Ameriku i Aziju dobija benzinski turbo V6 motor zapremine 2,9 litara iz Audija RS4 Avant, koji razvija maksimalnih 331 kW (450 KS).
![Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO) Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO)](slike/vesti/20190412091447_photo_4.jpg)
Modifikacije spoljašnjeg izgleda su decentne, jer stručnjaci iz Audija čuvaju karte u rukavu za TOP verziju RS6. Vizelna identifikacija sportske verzije vidna je i u enterijeru, koji je dobio sportski volan i decentne S oznake.
![Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO) Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO)](slike/vesti/20190412091447_photo_5.jpg)
Audi je za navedene modele razvio i specijalni sistem upravljanja i preko točkova na zadnjoj osovini. Naravno, tu je i Quattro pogon na sve točkove, sa odnosom 40:60 u korist zadnje osovine. Automobil je za 2 centrimetra niži od klasične verzije, a adaptivni amortizeri su deo standardne opreme.
![Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO) Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO)](slike/vesti/20190412091447_photo_6.jpg)
Sportski orjentisani vozači obradovaće se činjenicom, da je elektronski program stabilnosti (ESP) moguće potpuno isključiti. Oni zahtevniji, opciono mogu dobiti i keramičke kočione diskove.
![Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO) Novi Audi S6 i S7 su tu - za Evropu samo dizel, za ostatak sveta benzin (FOTO)](slike/vesti/20190412091447_photo_7.jpg)
Automagazin.rs