AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Evropa beleži značajan rast prodaje plug-in hibrida - u novembru povećanje prodaje od 80%!

Evropa beleži značajan rast prodaje plug-in hibrida - u novembru povećanje prodaje od 80%!

Evropska prodaja električnih automobila i plug-in hibrida u novembru mesecu protekle godine, postigla je treći najbolji rezultat u istoriji...

Prodaja elektromobila i plug-in hibrida na Statom kontinentu kontantno raste, što potvrđuju i novembarski rezultati. Prema informacijama EV Sales Blog, u novembru mesecu u Evropi je prodato 55.033 automobila koje je moguće ponuti električnom energijom, što predstavlja međugodišnji rast od 44 %.

Prodaja elektromobila zabeležila je rast od 23 %, što je ocenjeno kao najniži rast prodaje od juna prošle godine (na slici iznad - potpuno električni Renault Zoe). Na drugu stranu, prodaja plug-in hibrida zabeležila je impresivan rast od 80 %. Ipak, u ovom "dvoboju" i dalje prednost imaju elektromobili - 53% : 47%. U istom periodu prošle godine dominacija elektromobila u odnosu na plug-in hibride je iznosila 64:35.

U 2019. godini, ukupna prodaja plug-in hibrida i elektromobila, popela se na 3,3 % ukupnog tržišta novih automobila u Evropi, dok je godinu dana ranije iznosila 2,5 %. Očekuje se, da će rezultati prodaje iz decembra meseca biti značajno bolji, jer je potražnja za modelima Tesla Model 3 i Renault Zoe bila na visokom nivou.

Koji modeli su se najbolje prodavali u Evropi? Tesla Model 3 je na vrhu liste - u novembru je zabeležena prodaja od 7.800 primeraka ovog automobila. Slede Renault Zoe (3.231 primerak), VW e-Golf (2.753) i Nissan Leaf (2.722). Zapaženu potražnju imao je i plug-in hibrid BMW 330e, koji je pronašao put do 2.666 vlasnika i tokom cele godine se borio za ulazak u TOP 5.

Automagazin.rs

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje