AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Porsche dobio konkurenciju, ali u košnicama (FOTO)

Porsche dobio konkurenciju, ali u košnicama (FOTO)

Britanski proizvođač automobila počinje da se bavi pčelarstvom. Od nedavno, Bentley nudi sopstvenu marku meda...

Porsche dobio konkurenciju, ali u košnicama (FOTO)

VW prošle godine proizveo više viršli nego automobila - ovo nije šala.

 

U Volkswagenu postoji nekoliko ne-automobilskih proizvoda. Sećate li se viršli sa VW znakom, o kojima smo nekoliko puta pisali, kao i o vlastitom brendu kečapa iz Wolfsburga? Sledio je Porsche, koji je pokrenuo proizvodnju meda, a sada je još jedan brend, koji posluje pod kapom velikog Volkswagena, pokrenuo proizvodnju meda.

Porsche dobio konkurenciju, ali u košnicama (FOTO)

Volkswagen Classic Ketchup - novina u ponudi Volkswagena.

 

Proizvodnjom meda, Bentley želi da doprinese biodiverzitetu u oblasti britanskog mesta Crewe, gde se nalazi sedište ove kompanije. Od maja prošle godine, Bentley je "zaposlio" 120.000 pčela i već je dostigao zavidnu proizvodnju meda. Samo pakovanje meda pažljivo je dizajnirano do najsitnijeg detalja, baš kao što su automobili ovog brenda.

Porsche dobio konkurenciju, ali u košnicama (FOTO)

 
Med se neće naći pored brendiranih golf-torbi, odeće ili šolja za kafu, koje Bentley nudi kao dodatne u svojim automobilima. Bentley zadržava med prvenstveno za svoje zaposlene ili za VIP klijente, koji dolaze u Crewe kako bi učestvovali u kreiranju detalja za svog metalnog ljubimca. Neće biti iznenađenje, ako Bentley kasnije pokrene i prodaju svog meda. Ova britanska kompanija planira da proširi proizvodnju dodavanje više košnica meda.

Porsche dobio konkurenciju, ali u košnicama (FOTO)

Automagazin.rs

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje