AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Manje od godinu dana nakon što je na tržište stigao luksuzni SUV Audi Q8, stiže nam njegova top verzija SQ8. Kao i kod nekih prethodnih S modela od Audija, pod haubom SQ8 neće disati benzinski motor...

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Prošle godine, Audi Q8 bio je dostupan samo sa jednim motorom - 3.0-litarskim V6 TDI motorom maksimalne snage 210 kW (50 TDI quattro). Ove godine dobio je slabiju verziju turbodizela od 170 kW (45 TDI quattro) i benzinski 3.0 TSI motor maksimalne snage 250 kW (55 TFSI quattro).

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Pred nama je top verzija SQ8, ispod čije haube se krije V8 TDI motor sa dva turbopunjača, koji razvija maksimalnu snagu od 320 kW pri 1.250 o/min i maksimalni obrtni moment od 900 Nm. Menjač je osmostepeni automatski, koji je uparen sa sistemom pogona na sve točkove quattro, koji deli obrtni moment po osovinama u odnosu 40:60.

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Audi SQ8 meri dužinu preko 5 metara i ima masu od preko 2 tone. I pored gigantskih dimenzija, za disciplinu starta iz mesta do 100 km/h potrebno mu je samo 4,8 sekundi. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h.

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Jedan turbopunjač podešen je za niže obrtaje, a drugi se aktivira pri 2.200 o/min. Tu je i električno kontrolisan turbo EAV, koji podržava klasični turbo pri niskim obrtajima, što smo videli kod modela SQ7. Naravno, tu su i komponente mild-hybrid tehnologije, koji rade preko električne mreže od 48 volti. Pri brzinama od 55 do 160 km/h, SQ8 može se kretati i bez konvencionalnog motora (do 40 sekundi), a pomoću funkcije Start-Stop sposoban je da isključi motor pri brzinama manjim od 22 km/h. Audi ističe, da su ovi sistemi smanjili potrošnju za 0,5 l/100 km.

Audi SQ8 opremljen je i sistemom upravljanja zadnjim točkovima, pri brzini do 60 km/h zadnji točkove se zaokreću za 5 stepeni u smeru suprotnom od prednjih. Pri višim brzinama, zadnji točkovi se zaokreću u istom smeru kao i prednji. Poprečni stabilizatori opremljeni su elektromotorima, što dodatno povećava stabilnost u krivinama.

Automagazin.rs

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

Audi Q3 2026
Slika nedelje