AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Manje od godinu dana nakon što je na tržište stigao luksuzni SUV Audi Q8, stiže nam njegova top verzija SQ8. Kao i kod nekih prethodnih S modela od Audija, pod haubom SQ8 neće disati benzinski motor...

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Prošle godine, Audi Q8 bio je dostupan samo sa jednim motorom - 3.0-litarskim V6 TDI motorom maksimalne snage 210 kW (50 TDI quattro). Ove godine dobio je slabiju verziju turbodizela od 170 kW (45 TDI quattro) i benzinski 3.0 TSI motor maksimalne snage 250 kW (55 TFSI quattro).

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Pred nama je top verzija SQ8, ispod čije haube se krije V8 TDI motor sa dva turbopunjača, koji razvija maksimalnu snagu od 320 kW pri 1.250 o/min i maksimalni obrtni moment od 900 Nm. Menjač je osmostepeni automatski, koji je uparen sa sistemom pogona na sve točkove quattro, koji deli obrtni moment po osovinama u odnosu 40:60.

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Audi SQ8 meri dužinu preko 5 metara i ima masu od preko 2 tone. I pored gigantskih dimenzija, za disciplinu starta iz mesta do 100 km/h potrebno mu je samo 4,8 sekundi. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h.

Novi Audi SQ8 - prve informacije i fotografije

Jedan turbopunjač podešen je za niže obrtaje, a drugi se aktivira pri 2.200 o/min. Tu je i električno kontrolisan turbo EAV, koji podržava klasični turbo pri niskim obrtajima, što smo videli kod modela SQ7. Naravno, tu su i komponente mild-hybrid tehnologije, koji rade preko električne mreže od 48 volti. Pri brzinama od 55 do 160 km/h, SQ8 može se kretati i bez konvencionalnog motora (do 40 sekundi), a pomoću funkcije Start-Stop sposoban je da isključi motor pri brzinama manjim od 22 km/h. Audi ističe, da su ovi sistemi smanjili potrošnju za 0,5 l/100 km.

Audi SQ8 opremljen je i sistemom upravljanja zadnjim točkovima, pri brzini do 60 km/h zadnji točkove se zaokreću za 5 stepeni u smeru suprotnom od prednjih. Pri višim brzinama, zadnji točkovi se zaokreću u istom smeru kao i prednji. Poprečni stabilizatori opremljeni su elektromotorima, što dodatno povećava stabilnost u krivinama.

Automagazin.rs

Novu Opel Mokku je provozao Jirgen Klop (VIDEO)

Novu Opel Mokku je provozao Jirgen Klop (VIDEO)

Kako možete inspirisati nekoga ko je već iskusio (skoro) sve? Pokazujući mu novi Opel. U ovom slučaju novu Mokku. Samo pokazati? Ne, još bolje – zašto ga ne uključiti u testni program dok druga generacija Opel Mokke trenutno dobija poslednje detalje...

Svetska premijera Toyote B-SUV

Svetska premijera Toyote B-SUV

Savremeni život stalno postavlja nove izazove. Kada je reč o vožnji, to je okruženje u kojem vozači sve više cene robustnost i visoku poziciju kakve pruža SUV vozilo, ali prilagođeno gradskim ulicama s naglaskom na ekološke karakteristike...

Električna! Nova Opel Mokka kreće na put

Električna! Nova Opel Mokka kreće na put

Nova Opel Mokka je na putu, još uvek kamuflirana, ali spremna za prve važne testove kod Opelovih inženjera. I električna je! Mokka druge generacije je potpuno nova i njena nova tehnologija, uključujući e-power, temeljno se testira pre lansiranja na  tržište...

Predstavljen BMW R18

Predstavljen BMW R18

BMW Motorrad je predstavio dugoočekivani motocikl koji BMW uvodi u segment “kruzera". Kao nijedan BMW motocikl pre njega, ovaj model je u potpunosti u skladu sa tradicijom istorijskih BMW motocikala - i tehnički i po pitanju stilskog dizajna...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje