AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Lidl pokreće prodaju automobila - u Nemačkoj je već realnost!

Lidl pokreće prodaju automobila - u Nemačkoj je već realnost!

Poznati trgovinski lanac vidi novu priliku u prodaji automobila. U Nemačkoj je pokrenuo pilot projekat operativnog lizinga, ponuda je ograničena, a cena privlačna...

Prvi automobil koji u svojoj ponudi nudi Lidl, jeste Fiat 500, koji pokreće atmosferski motor zapremine 1.2 litra, a opremljen je klimatizacijom i multimedijalnim sisemom UConnect. Kupci mogu izabrati između bele, sive i crvene boje karoserije, a formu operativnog lizinga mogu izabrati na period dve, tri ili četiri godine. Mesečni iznos lizinga iznosi 89 eura, a za osiguranje i održavanje potrebno je platiti dodatnih 68,29 evra. Oni koji se odluče na ovakav lizing, mogu godišnje prelaziti od 10.000 do 15.000 kilometara godišnje.

Lidl pokreće prodaju automobila - u Nemačkoj je već realnost!

Ukoliko ste zainteresovani za zamenu zimskih i letnjih pneumatika, potrebno je doplatiti dodatnih 6,23 evra. Kompletno "rentiranje" vozila na četiri godine iznosilo bi 7.872 evra. Zanimljivo je, da se kompletna procedura kupovine realizuje preko interneta i za veoma kratko vreme. Lidl tvrdi, da je za zaključenje ugovora, uključujući i proveru boniteta klijenta, potrebno samo 15 minuta. To je manje od vremena koje vam je često potrebno za kupovinu u supermarketu. Do "dilera" kupac mora otići samo da bi preuzeo automobil, u jednom od centara u Berlinu, Erfurtu ili Halleu.


Na ovom projektu, Lidl sarađuje sa lizing kompanijama Santadner i Vehiculum. Iskustva i interesovanje kupaca, odrediće budućnost ovog probnog projekta. Ukoliko interesovanje bude zadovoljavajuće, ponuda će se proširiti i na druge pokrajine u Nemačkoj. Ovaj početni program ograničen je na 1.000 automobila.


Automagazin.rs

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

Audi Q3 2026
Slika nedelje