Novi Audi RS6 Avant (2020) zvanično predstavljen - prve fotografije i informacije
Audi je prošle godine predstavio novu generaciju modela A6 (C8), posle čega je stigla njegova karavanska verzija. Ove godine, prodružili su mu se dizelski S6 i povišeni allroad quattro. Došlo je vreme za njegovu TOP verziju - RS6, koja sa standardnim modelom nema puno toga zajedničkog...
Tačnije, sa standardnim modelom, ista su prednja vrata, krov i vrata prtljažnika, a sve ostalo je drugačije. Čak i svetla nisu ista, jer su prednje svetlosne grupe preuzete od modela A7 Sportback. Prednji deo automobila je značajno širi i niži od standardnog A6 Avant. Na zadnjem delu, pažnju privlače cevi izduvnog sistema i veliki difuzor, koji podseća na one koje smo videli na DTM bolidima.
U prednjem braniku se nalaze veliki otvori za dovod vazduha. Zapravo, na novom RS6 sve je veće i snažnije. Tako i kočioni elementi - standardni prednji kočioni diskovi imaju prečnik od 420 mm, a zadnji 370 mm. Uz doplatu se mogu dobiti karbon-keramički diskovi, koji napred imaju prečnik veći za 20 mm. Karbon-keramički kočioni sistem smanjuje neogibljenu masu za 34 kilograma.
Felne su prečnika 22 inča (pneumatici dimenzija 285/35 napred i 285/30 pozadi). Audi ističe, da RS6 nije izgubio ništa na svojoj praktičnosti. Zapremina prtljažnika iznosi 565 litara, a kada se preklope nasloni zadnjih sedišta (u razmeri 40:20:40), njegova zapremina raste na 1.680 litara. Širina utovarnog prostora je veća od jednog metra!
Agregat ima zapreminu od 4 litra i opremljen je sa dva turbopunjača. Maksimalna snaga motora iznosi 441 kW (600 KS), a maksimalni obrtni moment od 800 Nm dostupan je u rasponu obrtaja od 2.100 do 4.500 o/min. Iz mesta mirovanja do "stotke" potrebno mu je samo 3,6 sekundi, do 200 km/h ubrzava za 12 sekundi, a maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h. Ukoliko se kupac odluči za Dynamic paket, maksimalna brzina iznosi 280 km/h, a Dynamic Plus obezbeđuje maksimalnu brzinu od preko 300 km/h. Zahvaljujući 48-Voltnoj mreži, novi RS6 može se kretati i sa isključenim motorom (pri brzini od 55 do 160 km/h do 40 sekundi). Da, dobro ste pročitali - Audi RS6 je Mild-hybrid, jer to zahtevaju emisione norme.
Dinamički paket donosi i sistem upravljanja zadnjim točkovima, koji povećavaju agilnost pri malim brzinama, ali poboljšavaju stabilnost pri visokim brzinama. U standardnom režimu, adaptivno vazdušno oslanjanje je u odnosu na standardni karavan niže za 20 mm, a pri brzinama višim od 120 km/h automobil se spušta bliže asfaltu za dodatnih 10 mm. Takođe, moguće je povećati visinu automobila, kada dobijate visinu standardnog modela. Ko ne želi vazdušno oslanjanje, može izabrati Dynamic Ride Control, sistem koji kombinuje uljne amortizere i opruge.
Automagazin.rs