Najnovije vesti iz auto industrije
I Škoda Made in Russia
Objavljeno: 30.11.2007.
U sredu, 28. novembra kompanija Škoda započela je sklapanje svojih modela u ruskom pogonu u mestu Kaluga. Pomenuti proizvodni pogon mogao bi vremenom preuzeti i proizvodnju kompletnog automobila, što će najviše zavisiti od prodajnih rezultata češke kompanije...
Kapacitet proizvodnog pogona u Kalugi iznosi 150.000 jedinica godišnje. Preko 40% od ukupne proizvodnje činiće proizvodi Škoda Auto. U montažnoj hali zaposleno je 3.000 radnika, a proizvodiće se modeli Škoda Octavia, Škoda Octavia Tour i Škoda Fabia nove generacije. "Rusija danas važi za jako važno strategijsko tržište sveta za Škoda Auto i njegov kapacitet će u najbližoj budućnosti porasti." - izjavio je gospodin Jan Hurt, direktor Škoda Auto Rusia.
Početkom 2009. godine Škoda Auto planira početak kompletne proizvodnje automobila u pomenutom pogonu, kada će procenat ruskih dobavljača porasti na zavidnih 30%. Odluka o proizvodnji Škoda modela u Kalugi pala je posle razmatranja nekoliko odlučujućih faktora. Među njima su blizina sa Moskvom (200 kilometara), zatim povezanost sa najvećim centrima železnicom. U Kalugi je smešten i univerzitet, koji će, prema rečima čelnika Škode, predstavljati sjajan potencijal. Još jedan važan faktor u donošenju odluke o proizvodnji u Kalugi bio je odlična, već postojeća, infrastruktura.
Od početka do oktobra 2007. godine kompanija Škoda Auto prodala je na tržištu Ruske Federacije oko 27.000 automobila, što je povećanje u poređenju sa prošlom godinom od neverovatnih 82,7%. Najprodavaniji model Škode na ruskom tržištu jeste Octavia Tour sa motorom 1.4 litra snage 75 KS i 1,6 od 102 konjske snage.
Goran Sarić - Automagazin
U Preljini, nadomak Čačka, 3. aprila je u prisustvu uglednih gostiju, poslovnih partnera predstavnika medija otvoren još jedan prodajno-servisni centar za Hyundai vozila u Srbiji. Objekat se prostire kraj glavnog magistralnog puta na 490 kvadratnih metara...
Posle velikog facelifta, Ford C-Max preživljava nove modifikacije, koje će produžiti tržišni život ovom uspešnom modelu. Izmene su pretrpeli detalji u enterijeru, a novina će biti i Business Pack nivo opreme, koji uključuje zanimljive i funkcionalne sisteme kao što su...
Kao i svake godine na Međunarodnom salonu u Beogradu (OICA), ocenjivani su štandovi, kreativnost prilikom nastupa, kao i celokupna angažovanost izlagača koja je nastupom oslikala način i zalaganje u svakodnevnom poslu. Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je, uz svog ovlašćenog dilera Ristić d.o.o ponela priznanja iz svih kategorija.
Kompanija Seat konačno je "un promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije o novoj Seat Ibizi. Dolazak nove Ibize predstavlja početak ofanzive Seatovih noviteta , koja bi trebala uključiti i dolazak nove luksuzne limuzine i karavana...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora nastupa na 46. Medjunarodnom salonu (OICA) komercijalnih vozila, u Beogradu, u Hali 3, u periodu od 1. do 5. aprila 2008 godine.Na preko 2.500 m², Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora predstaviće širok asortiman komercijalnih vozila...
Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...
BMW-ov Mini uskoro će dobiti ljutog konkurenta iz Ingolstadta, imena Audi A1.
Baby Audi temeljiće se na platformi Volkswagen Pola, a pokretaće ga nekoliko
benzinskih TSI i dizel TDI agregata manje zapremine. Plan Audija je da 2010. godine
model A1 ponudi u više karoserijskih izvedbi, a izgled najmanjeg Audijevog modela
biće derivat dobro poznatog koncepta A1 Metroproject...
Loš san? Za prave fanove minhenskih sportskih automobila možda jeste. Posle informacije i prekidu razvoja i proizvodnje dizelskih "osmocilindraša", sledi još extremniji šok. Minhenska kompanija, koja je zastupnik atmosferskih agregata, zbog ekoloških razloga prinuđena je da od pomenutog koncepta odustane...
Kompanija Suzuki širi gamu modela Swift, i pored hatsback modela sa troja i petoro vrata, na tržište stiže sedan verzija Swifta. U Suzukiju su primenili istu koncepciju karoserije kao kao i konkurenti poput Renaulta i Škode i na zadnji deo hatcbacka dodat je veći prtljažnik, a zadnji C stub je vidno proširen...