Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora - letnja akcija traje do 30. juna
Objavljeno: 17.06.2008.
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je zajedno sa svojim ovlašćenim dilerima održao Vikend otvorenih vrata 14. i 15. juna. Kao podrška fantastičnim uslovima prodaje, u sklopu kampanje "Vaš novi Mercedes za nezaboravno leto", započete u maju, a koja se odnosi na ograničeni broj Mercedes-Benz vozila, organizovan je vikend otvorenih vrata...
Ova akcija omogućila je svim ljubiteljima Mercedes-Benz brenda da testiraju različite modele iz putničkog programa, upoznaju se sa uslovima prodaje i zajedno sa svojom porodicom i prijateljima provedu dan kod jednog od ovlašćenih dilera Mercedes-Benz vozila širom Srbije.
Ukupno sedam gradova širom Srbije: Beograd (Mercedes-Benz Beograd), Subotica (ASC),
Novi Sad (Auto Kuća Mikom), Ivanjica (Ristić), Niš (Eurostar), Ćuprija - Ostrikovac
(DM Gilje Auto) i Novi Pazar (Biševac), omogućili su posetiocima da na jednom mestu dobiju sve informacije koje se odnose na kupovinu Mercedes-Benz vozila, ali i da u prijatnoj atmosferi provedu vreme sa Mercedes-Benz timom.
Zabava organizovana za celu porodicu, simulacija vožnje, animatori za decu, Frikom sladoled, osveženje i kokteli za nevozače ili one koji su završili sa testiranjem, test modeli: A-Klasa, B-Klasa, C-Klasa, E-Klase, S-Klasa, CLS-Klasa, SLK-Klasa, CLK-Klasa, ML-Klasa, kao i interesantni pokloni za svakoga, upotpunili su vikend posetiocima koji su odlučili da se odmore uz zvuk Mercedes-Benz motora i uživaju u 100% Mercedes-Benz tehnologiji.
Leto je uveliko počelo, a putovanje iz snova jo uvek može da dobije još interesantniju perspektivu - do 30. juna 2008. godine, do kada traje Mercedes-Benz letnja akcija prodaje, moguće je da se po neverovatnim uslovima kupi i preuzme u najkraćem vremenskom roku Mercedes-Benz vozilo i time odmor učini nezaboravnim.
Goran Sarić - Automagazin
Sa primernim rezultatom od osvojenih 35 od maksimalnih 37 poena i sa ocenom 5 za odrasle putnike, Evropski institut za bezbednost saobraćaja potvrđuje bezbednost koncepta Opel Insignia. Insignia je takođe ocenjena i sa 4 zvezdice za zaštitu dece i dve za zaštitu pešaka, što je najbolje vrednovanje do sada u segmentu velikih porodičnih modela.
Na sajmu automobila u Los Angelesu predstavljena je nova Mazda 3 u sedan izvedbi, a na Bologna MOtor Show-u predstaviće se petovratna (hatchback) izvedba. Predstavljamo Vam prve fotografije i informacije o hatchback verziji popularnog Mazdinog modela...
S namerom da kupovinu Volvo automobila učini pravim zadovoljstvom, Grand Motors, eksluzivni uvoznik te marke, nudi mogućnost da se kupi dodatna i zimska oprema za većinu modela, čak i skije – pa se iz poslovnog centra u ulici Milutina Milankovića 21 novi vlasnik odmah može odvesti u neki od zimskih skijaških centara...
Delta Automoto, generalni uvoznik i distributer Honda vozila sinoć je u beogradskom klubu Magacin predstavio novu Hondu Jazz uz performans inspirisan samim nazivom modela. Druga generacija ovog malog gradskog automobila predstavljena je kupcima u Srbiji u isto vreme kad i u ostalim evropskim državama. Najzanimljivije fotografije snimljene sinoć u klubu Magacin, možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na
LINK...
Citroen C5 HDi 138 FAP izabran je za Taxi godine 2008/2009 u kategoriji sedana. Citroen tako nastavlja tradiciju jer je prošle godine model Grand Picasso HDi 138 FAP primio ovu nagradu u kategoriji monovolumena...
Novi proizvodi UNIQA osiguranja na našem tržištu pružaju nove dodatne vidove asistencije: uz Auto 24 PLUS, organizaciju pomoći na putu, a uz Auto KASKO 24 PLUS, uz organizaciju pomoći, UNIQA nadoknađuje i troškove pomoći na putu u Srbiji i inostranstvu, u svim zemljama u kojima važi zelena karta.
Velikim prodajnim uspesima Fiat Grande Punta pridružuje se i veliki jubilej - proizveden je milioniti primerak najnovije generacije Grande Punta, koji se prodaje od 2005. godine. Fiat Grande Punto sa rednim brojem 1.000.000 je bogato opremljen crveni hatchback, namenjen kupcu u Velikoj Britaniji...
U četvrtak, 20. novembra 2008, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je za predstavnike medija organizovao manifestaciju pod nazivom EconoDrive. Iako je proizvod Mercedes-Benz prepoznatljiv po svom kvalitetu, inovativnosti, bezbednosti i dugoj tradiciji, namera koja je i ostvarena ovom prilikom, bila je da se ukaže i na još jednu karakteristiku premijum Brenda - ekonomična potrošnja...
Zbog izuzetnog interesovanja za vozila koja je, uz značajne popuste, ponudio tokom šestodnevne akcije od 10. do 15. novembra, u Grand Motorsu, generalnom uvozniku Fordovih vozila, odlučili su da potencijalnim kupcima od 1. do 15. decembra pruže još jednu retku priliku za kupovinu...