AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota je najvredniji automobilski brend, prestigla je i Mercedes-Benz

Toyota je najvredniji automobilski brend, prestigla je i Mercedes-Benz

Ove godine japanska Toyota je postala najvrednija marka automobila na svetu. Prema izveštaju Brand Finance Global 500, vrednost brenda je porasla za dva procenta, na 59,5 milijardi dolara...

U ukupnom plasmanu svetskih brendova, Toyota se popravila za 3 mesta, na 12. poziciju. Istovremeno, Toyota je postala i najvredniji japanski brend od 34 kompanije zastupljene u ovoj listi.


Ovim plasmanom, Toyota je prestigla nemačku marku Mercedes-Benz, koji je pao za 10 procenata, na 58,2 milijarde dolara. Mercedes-Benz je zabeležio najveći pad vrednosti brenda od svih proizvođača automobila koji su uključeni u ovoj listi. Prema proceni, proizvođači automobila su preživeli tešku godinu zbog korona virusa, jer je 4 od 5 firmi izgubilo vrednost ili stagniralo.


Vrednost Toyote je porasla širenjem tržišne ponude, ali i razvojem komponenti za vozila sa vodoničnim gorivnim ćelijama. Toyota nudi već drugu generaciju automobila na gorivne ćelije - model Mirai, a u ponudi su i hibridi, plug-in hibridi i potpuno električni modeli.


Automagazin.rs

Kia u 2020. sa rekordnim tržišnim udelom u Evropi

Kia u 2020. sa rekordnim tržišnim udelom u Evropi

Kia je u 2020. godini u Evropi ostvarila najveći tržišni udeo u svojoj istoriji i jedan od najvećih rasta tržišnog udela. Prema podacima evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) Kia je svoj tržišni udeo povećala sa 3,2% na 3,5%...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje