AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Honda Motor Co., Ltd. je predstavila svoj drugi eksperimentalni uređaj za pomoć pri hodanju koji pruža podršku u prihvatanju težine tela sa ciljem smanjenja opterećenja nogu korisnika prilikom hoda, penjanja uz stepenice i u polučučećem položaju. Honda počinje sa ispitivanjem uređaja u stvarnim životnim uslovima, radi procene njegove efikasnosti.

Novi uređaj za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje težine tela smanjuje opterećenje mišića i zglobova nogu (na kukovima, kolenima i gležnjevima) preuzimajući deo telesne težine korisnika. Uređaj je jednostavne konstrukcije i sastoji se od sedišta, rama i cipela, i korisnik ga može navući jednostavno obuvanjem cipela i podizanjem sedišta u odgovarajući položaj. Što je još bitnije, usmeravanje sile, koja pomaže korisnuku, ka njegovom telesnom težištu i mogućnost usklađivanja te sile sa pokretima nogu, su jedinstvene Hondine inovacije koje omogićavaju ovom uređaju da pruži prirodnu podršku u najrazličitijim položajima i pokretima. Honda je počela sa istraživinjima na uređaju za pomoć pri hodu još 1999. sa ciljem da omogući što većem brolju ljudi zadovljstvo nesmetanog kretanja. Honda je stekla znanja potrebna za razvoj uređaja za pomoć pri hodanju na osnovu detaljne studije ljudskog hoda, tokom istraživanja i razvoja naprednog humanoidnog robota, ASIMA. Ovo istraživanje je obavio Centar za istraživanje fundamentalnih tehnologija Honda R&D Co., Ltd. u Veku, Saitama. Da bi procenila efikasnost eksperimentalnog modela uređaja za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje telesne težine, Honda će početi sa njegovim ispitivanjima u svojoj fabrici Saitama (u Sajami, Saitama), ovog meseca. * Ovaj uređaj je konstruisan za ljude koji su još uvek sposobni da samostalno hodaju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Ključne odlike: 1. Uređaj omogućava jednostavno korišćenje ・Korisnik treba samo da obuje cipele i postavi sedište na odgovarajuće mesto. ・Korisnik se služi uređajem bez potrebe za kaiševima kojim bi morao da ga vezuje za telo. ・Konstrukcija koja omogućava postavljanje uređaja između nogu korisnika svodi potrebnu širinu na minimum, olakšavajući korisniku manevrisanje prilikom korišćenja uređaja. 2. Metod prihvatanja telesne težine ・Uređaj prihvata deo telesne težine korisnika podizanjem sedišta i savijanjem i istezanjem ramovske konstrukcije koja se nalazi između cipela i sedišta, baš kao da ima kolena, uz pomoć sile koju stvara motor. Ovo ima za posledicu da je opterećenje na mišićima i zglobovima nogu (kukovima, kolenima i gležnjevima) umanjeno. ・Honda je razvila jedinstveni mehanizam koji omogućava da sedište i ramovska konstrukcija koja ga nosi prati kretanje nogu. Sila podrške će biti usmerena ka telesnom težištu korisnika, baš kao što to čine ljudske noge, što omogućava uređaju da pruža pomoć prilikom različitih pokreta i položaja, uključujući hodanje silazak niz stepenice, kao i polučučeći položaj. 3. Prirodna kontrola sile sile podrške ・Prirodno hodanje se postiže promenom pokretačke sile u levoj, odnosno desnoj nozi kontrolisanjem dva motora, na osnovu podataka dobijenih iz senzora u cipelama uređaja. ・Efikasnost uređaja je povećana u pokretima i položajima u kojima je povećano opterećenje kolena, kao što je penjanje i silaženje niz stepenice, kao i u polučučećem položaju. Ovo je postignuto usklađivanjem sile podrške sa savijanjem i ispravljanjem kolena. Delta Automoto PR

Rekordni rezultati Porschea u završenoj fiskalnoj godini

Rekordni rezultati Porschea u završenoj fiskalnoj godini

Nemačka kompanija Porsche Automobil Holding SE uspela je u protekloj fiskalnoj godini, koja je za Porsche završena 31. jula 2008. godine, da ostvari rekordan profit, prodaju i proizvodnju. Završena fiskalna godina tako je najuspešnija u istoriji nemačke kompanije...
Euro NCAP: pet zvezdica za Volkswagen Golf VI

Euro NCAP: pet zvezdica za Volkswagen Golf VI

Novi Volkswagen Golf VI 1.4 Trendline uspešno je prošao seriju testiranja agencije Euro NCAP (European New Car Assessment Programme). Nova generacija Golfa osvojila je 36 bodova, što je i više nego dovoljno za maksimalnih 5 NCAP zvezdica. Rezultati testova bezbednosti putnika u novom Golfu su na očekivano visokom nivou, ali stručnjaci iz Volfsburga dokazali su da i kod zaštite pešaka može puno toga da se uradi...
Mini Cabrio - Prve informacije i fotografije

Mini Cabrio - Prve informacije i fotografije

Duge dve godine posle predstavljanja druge savremene generacije modela Mini, ponuda će biti proširena sa novim kabrioletom. Jedan od najmanjih otvorenih četvoroseda na tržištu ima dimenzije 3699 x 1683 x 1414 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2467 mm...
Ristić d.o.o. na sajmu u Kragujevcu

Ristić d.o.o. na sajmu u Kragujevcu

Ristić d.o.o, ovlašćeni diler Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora izlaže svoje brendove i ove godine na Auto Show u Kragujevcu, lokalnom sajmu automobila i rezervnih delova, od 26. do 30. novembra...
Volkswagen Golf VI TwinDrive

Volkswagen Golf VI TwinDrive

Kompanija Volkswagen ne želi da ostane iza Toyote, Honde, Chevroleta i odlučila je da nastavi razvoj vlatitog hibridnog automobila. Golf VI TwinDrive je nastavak istoimene verzije hibridnog pogona, koji će na tržištu biti predstavljen posle testiranja u realnim uslovima...
Autocar magazin - Hyundai-Kia ‘automobilski proizvođač godine’

Autocar magazin - Hyundai-Kia ‘automobilski proizvođač godine’

Najstariji britanski automobilski magazin, Autocar, u Londonu je na svojoj godišnjoj svečanosti proglasio grupaciju Hyundai-Kia za ‘automobilskog proizvođača godine.’ Ovaj Autocarov događaj spada među najprestižnije u Evropi, jer tada između ostalog proglašavaju i Evropski auto godine (eng. European Car of the Year - COTY)...
Lamborghini Revuelto
Slika nedelje