Najnovije vesti iz auto industrije
VOLVO mora mirisati na VOLVO !
Objavljeno: 28.12.2007.
Kompanija VOLVO pre nekoliko godina osnovala je specijalni tim od 8 izabranih osoba, specijalista sa posebno razvijenim čulom mirisa. VOLVO ističe da još uvek ne postoji tehnološki razvijen sistem koji može da zameni čulo mirisa, i ističe da savršen miris može da doprinese osećaju u vožnji...
"Tim NOS", kako sebe naziva ova "specijalna komisija", radi za potrebe dizajnera, i pomaže im prilikom izbora materijala namenjenih za enterijer automobila, a koji treba da poseduju specifični miris VOLVA. Prilikom svakog testiranja u timu moraju biti minimalno 4 osobe, jer nekima jedno prijatno miriše, a drugima isti materijal daje suprotan utisak.
Kako se VOLVO "brani" od pogrešnog izbora? Patrik Libander, test inženjer to objašnjava na sledeći način: "Članovi koji uživaju u mirisu, koji je neprijatan drugim članovima tima, isključuju se iz testiranja. Takođe, iz testiranja isključujemo one članove koji ne mogu osetiti sve potrebne mirise ili su hiperosetljivi na njih. Svi članovi tima su nepušači, jer pušenje može uticati na neosetljivost kod nekih mirisa."
Tim procenjuje mirise materijala u unutrašnjosti automobila ocenama od 1 do 6. Na toj skali, ocena 1 znači da je miris "neprimetljiv", a ocena 6 da je miris "nepodnošljiv". Da bi određeni materijal dobio prolaz, konačna ocena ne sme preći 3. U opisu ove ocene stoji da je miris "jasno primetljiv, ali još uvek ne i neprijatan". Uz sve ovo, dizajneri enterijera koriste i "Sunčani simulator", koji se nalazi u istraživačkom institutu Švedske, u Boråsu, mestu jedan sat udaljenom od Göteborga. Tamo se automobil opremljen unutrašnjim komponentama zagreva u simulatoru na temperatutu od 65 C stepeni. Posebnom opremom analizira se nivo nepostojanih organskih sastojaka i na kraju testa članovi posebnog tima procenjuju miris automobila.
Goran Sarić - Automagazin
Posle više od sedam godina, završena je produkcija legendarnog rednog "šestocilindraša". Veoma hvaljeni atmosferski redni šestocilindrični motor sa kodnom oznakom S54B32 narednih dana prestaće da se proizvodi...
Kompanija KW Automotive, koja se bavi razvojem i proizvodnjom sportskih komponenti, svoj portfolio obogatila je novim proizvodom specijalno pripremljenim za šestu generaciju modela Volkswagen Golf...
Pred nama su špijunske fotografije modela BMW CS, koji će biti direktan konkurent modelima kao što su Maserati Quattroporte, Porsche Panamera, Aston Martin Rapide. Test model snimljen je na testiranju u Minhenu, a kada je vozač ugledao fotografa, odmah je okrenuo automobil i nestao...
Donosimo Vam pregled međunarodnih sajmova automobila u 2009. godini, koji se održavaju pod "patronatom" Međunarodne organizacije proizvođača automobila (OICA). U zvaničnom kalendaru nalazi se 22 manifestacije, a među njima je i sajam automobila u Beogradu, koji će biti održan od 26. marta do 5. aprila...
Svet se okrenuo naopačke. Najbolji golfer sveta je crnac, najbolji reper belac, a Porsche pogoni Audijev turbodizel agregat 3.0 TDI. Još pre početka 2009. godine kompanija Porsche u Lajpcigu je počela ugradnju 3.0 TDI motora u model Cayenne...
Beogradski Auto sistem, kompanija koja se 12 godina bavi uvozom i velikoprodajom opreme i kozmetike za putnička i komercijalna vozila, nudi jedinstven proizvod na našem tržištu – «čarapu» za montažu na pogonske točkove automobila, terenaca i lakih kombija, koja ima brojne prednosti u odnosu na klasične lance...
Ivestitor i milijarder, Kirk Kerkorian, prodao je svoj paket akcija u američkoj automobilskoj kompaniji Ford Motor Co. Kerkorian je tako okončao svoju investiciju vrednu nekoliko stotina miliona dolara, što još jednom dokazuje loše signale poslovanja američkih automobilskih kompanija...
2010. godine na tržištu će se pojaviti novi veliki sedan kompanije Kia. Špijunskim fotografima pošlo je za rukom da snime automobil prilikom testiranja, sa minimalno zamaskiranim detaljima...
Prilikom otkrivanja svojih novina, automobilske kompanije koriste razne načine da privuku pažnju. Neke svoje novine otkrivaju na tamnim fotografijama, a neke otkrivaju parcijalno njegove delove. BMW nam, prilikom otkrivanja nove "petice", nije priredio puno radosti...