AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Verano Motors - akcija povodom ATP turnira “Serbian open”

Verano Motors - akcija povodom ATP turnira “Serbian open”

Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot proizvoda za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu, jedna je od sponzora a Peugeot je oficijelno vozilo prvog ATP turnira „Serbia Open” koji se održava od 2. do 10. maja 2009. godine na terenima kompleksa „Milan Gale Muškatirović” u Beogradu...
Bertone Mantide u ograničenoj seriji od 10 primeraka

Bertone Mantide u ograničenoj seriji od 10 primeraka

Posle predstavljanja na sajmu automobila u Šangaju, i pozitivnih reakcija javnosti, Bertone Mantide mogao bi biti proizveden u ograničenoj seriji od deset primeraka. Ovu informaciju potvrdilo je i vođstvo čuvene dizajnerske kompanije, najavivši cenu od 1,4 milion Eura...
“Procurele” informacije o novoj generaciji Audi A3

“Procurele” informacije o novoj generaciji Audi A3

Iz kompanije Audi "procureli" su tajni dokumenti o novoj generaciji modela Audi A3. Novi Audi A3 na tržištu će se pojaviti 2011. godine, a u ponudi će biti u tradicionalnim karoserijskim verzijama - tri i pet vrata, kabriolet, ali i kao novi sedan! Poslednja verzija treba da pomogne prodaju u Americi i azijskim tržištima...
Ford Fiesta Sport Edition

Ford Fiesta Sport Edition

Simpatični hatchback sa plavim ovalom na haubi još prošle godine stigao je na većinu evropskih tržišta, gde beleži rekordne prodajne rezultate. Kompanija Ford odlučila je da za ciljnu grupu vozača koji preferiraju dinamiku u vožnji i agresivan stil, ponudi Ford Fiestu sa sport paketom opreme...
GTA Spano - prvi španski superautomobil

GTA Spano - prvi španski superautomobil

Španci su konačno skinuli plašt sa svog prvog super-sportskog automobila. Ovo je prvi super-sportski automobil koji su Španci razvili sopstvenim snagama, ikada. Ne, ne pričamo o Seat Leonu FR TDI. Govorimo o GTA Spano...
Seat Ibiza Ecomotive - 1562 km sa jednim rezervoarom = 2,91 l/100 km

Seat Ibiza Ecomotive - 1562 km sa jednim rezervoarom = 2,91 l/100 km

Gerhard Plattner, bivši automobilski takmičar, u cilju postizanja rekorda ekonomične vožnje, vozio je model SEAT Ibiza Ecomotive. Trasu dužine 1562 kilometra, od katalonskog Martorella do Göttingena u Nemačkoj, prešao je sa samo jednim rezervoarom goriva, postigavši prosečnu potrošnju 2,9 L/ 100 km...
Opel Insignia na vrhu Evrope!

Opel Insignia na vrhu Evrope!

Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...
Fiat potvrdio razgovore sa Opelom

Fiat potvrdio razgovore sa Opelom

Vođstvo italijanske kompanije Fiat, u nedelju je potvrdilo zainteresovanost za kupovinu kompanije Opel, koja je trenutno u vlasništvu koncerna General Motors. Predsedavajuću Fiata, Luca Cordero di Montezemolo, za list "Corriere della Sera" označio je Opel kao idealnog partnera...
Najuspešniji mesec ikada za Mazdu u čitavoj regiji!

Najuspešniji mesec ikada za Mazdu u čitavoj regiji!

April - mesec apsolutnih rekorda za Mazdu u čitavoj regiji! Ovaj mesec ostaće zabeležen kao mesec rekordnih rezultata za Mazdu CSEE (centralna i jugoistočna Evropa): 186 prodatih vozila u Srbiji i Crnoj Gori, samo u aprilu, predstavlja porast od čitavih 158% u odnosu na isti mesec prošle godine...
Rally Saudi Arabia 2025 - Sebastien Ogier
Slika nedelje