AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Fiat Sedici - Facelift i dva nova motora

Fiat Sedici - Facelift i dva nova motora

Fiat je svoj crossover model imena Sedici počastio sa lakim faceliftom. Uporedo sa zanimljivim dizajnerskim izmenama, Sedici se može pohvaliti i sa dva nova motora: benzinski 1.6, snage 120 KS i novi turbodizel 2.0 JTD, snage 135 KS...
Toyota - sistemi za bezbednost u vožnji povezani sa infrastrukturom

Toyota - sistemi za bezbednost u vožnji povezani sa infrastrukturom

Toyota Motor Corporation (TMC) je na javnoj izložbi¹ tehnologije inteligentnih transportnih sistema u Toyota City, Aichi Prefektura, od 21. do 23. aprila 2009., pod pokroviteljstvom Društva za upravljanje univerzalnim transportom Japana² (Universal Traffic Management Society of Japan - UTMS Japan), demonstrirala sisteme³ za podršku bezbedne vožnje...
Chevrolet Corvette Grand Sport zvanično predstavljena

Chevrolet Corvette Grand Sport zvanično predstavljena

Kompanija Chevrolet predstavila je novu verziju modela Corvette, sa dodatkom Grand Sport u svom imenu. Chevrolet Corvette Grand Sport od standardnog modela se razlikuje po proširenoj karoseriji, unapređenim vešanjem, pojačanim motorom i novim body-kitom. Wallpaper možete pogledati klikom na LINK...
Toyota nagrađena od strane radničkog sindikata “Solidarnost“

Toyota nagrađena od strane radničkog sindikata “Solidarnost“

Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) nagrađena je prestižnom nagradom “Poslodavac - prijatelj zaposlenih” (“Employees Friendly Employer”) od strane legendarnog radničkog sindikata “Solidarność” (srpski: Solidarnost). TMMP je jedina dobila navedeno priznanje među automobilskim kompanijama...
Honda Jazz - Grčki automobil 2009. godine

Honda Jazz - Grčki automobil 2009. godine

Nova Honda Jazz je u Grčkoj proglašena automobilom godine za 2009. od strane žirija sačinjenog od automobilskih novinara. Jazz je sa 114 bodova osvojila prvo mesto, što je 66 bodova ispred njenog najvećeg rivala Škode Superb. Ovim priznanjem je nova Honda Jazz dokazala da mali automobil može biti podignut na viši nivo...
Karting liga - Drugi dan serije

Karting liga - Drugi dan serije

Ovog, drugog po redu takmičraskog dana, u okviru KAL Šampionata, takmičari su više gledali u nebo nego dešavanja na stazi. Međutim, još jedan utorak sa povoljnim vremeskim uslovima za održavanje trka omogućilo je nove borbe za bodove naših karting amatera. .
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje