AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Honda Motor Co., Ltd. je predstavila svoj drugi eksperimentalni uređaj za pomoć pri hodanju koji pruža podršku u prihvatanju težine tela sa ciljem smanjenja opterećenja nogu korisnika prilikom hoda, penjanja uz stepenice i u polučučećem položaju. Honda počinje sa ispitivanjem uređaja u stvarnim životnim uslovima, radi procene njegove efikasnosti.

Novi uređaj za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje težine tela smanjuje opterećenje mišića i zglobova nogu (na kukovima, kolenima i gležnjevima) preuzimajući deo telesne težine korisnika. Uređaj je jednostavne konstrukcije i sastoji se od sedišta, rama i cipela, i korisnik ga može navući jednostavno obuvanjem cipela i podizanjem sedišta u odgovarajući položaj. Što je još bitnije, usmeravanje sile, koja pomaže korisnuku, ka njegovom telesnom težištu i mogućnost usklađivanja te sile sa pokretima nogu, su jedinstvene Hondine inovacije koje omogićavaju ovom uređaju da pruži prirodnu podršku u najrazličitijim položajima i pokretima. Honda je počela sa istraživinjima na uređaju za pomoć pri hodu još 1999. sa ciljem da omogući što većem brolju ljudi zadovljstvo nesmetanog kretanja. Honda je stekla znanja potrebna za razvoj uređaja za pomoć pri hodanju na osnovu detaljne studije ljudskog hoda, tokom istraživanja i razvoja naprednog humanoidnog robota, ASIMA. Ovo istraživanje je obavio Centar za istraživanje fundamentalnih tehnologija Honda R&D Co., Ltd. u Veku, Saitama. Da bi procenila efikasnost eksperimentalnog modela uređaja za pomoć pri hodanju sa sistemom za prihvatanje telesne težine, Honda će početi sa njegovim ispitivanjima u svojoj fabrici Saitama (u Sajami, Saitama), ovog meseca. * Ovaj uređaj je konstruisan za ljude koji su još uvek sposobni da samostalno hodaju

Hondin poboljšani uređaj za pomoć pri hodanju

Ključne odlike: 1. Uređaj omogućava jednostavno korišćenje ・Korisnik treba samo da obuje cipele i postavi sedište na odgovarajuće mesto. ・Korisnik se služi uređajem bez potrebe za kaiševima kojim bi morao da ga vezuje za telo. ・Konstrukcija koja omogućava postavljanje uređaja između nogu korisnika svodi potrebnu širinu na minimum, olakšavajući korisniku manevrisanje prilikom korišćenja uređaja. 2. Metod prihvatanja telesne težine ・Uređaj prihvata deo telesne težine korisnika podizanjem sedišta i savijanjem i istezanjem ramovske konstrukcije koja se nalazi između cipela i sedišta, baš kao da ima kolena, uz pomoć sile koju stvara motor. Ovo ima za posledicu da je opterećenje na mišićima i zglobovima nogu (kukovima, kolenima i gležnjevima) umanjeno. ・Honda je razvila jedinstveni mehanizam koji omogućava da sedište i ramovska konstrukcija koja ga nosi prati kretanje nogu. Sila podrške će biti usmerena ka telesnom težištu korisnika, baš kao što to čine ljudske noge, što omogućava uređaju da pruža pomoć prilikom različitih pokreta i položaja, uključujući hodanje silazak niz stepenice, kao i polučučeći položaj. 3. Prirodna kontrola sile sile podrške ・Prirodno hodanje se postiže promenom pokretačke sile u levoj, odnosno desnoj nozi kontrolisanjem dva motora, na osnovu podataka dobijenih iz senzora u cipelama uređaja. ・Efikasnost uređaja je povećana u pokretima i položajima u kojima je povećano opterećenje kolena, kao što je penjanje i silaženje niz stepenice, kao i u polučučećem položaju. Ovo je postignuto usklađivanjem sile podrške sa savijanjem i ispravljanjem kolena. Delta Automoto PR

Ferrari F430: poslednji primerak ide na aukciju

Ferrari F430: poslednji primerak ide na aukciju

Ferrari je završio proizvodnju modela Ferrari F430, koji će tokom ove godine dobiti naslednika sa potpuno novom konstrukcijom. Poslednji proizvedeni primerak, italijanska kompanija će ponuditi na aukciji, a novac će biti usmeren na region koji je nedavno pogođen velikim zemljotresom...
Novi Audi A3 - prva fotografija?

Novi Audi A3 - prva fotografija?

Internetom je prostrujala fotografija, koja možda otkriva zadnji deo nove generacije modela Audi A3. Fotografija je veoma lošeg kvaliteta, a detalj je verovatno snimljen mobilnim telefonom...
Karting amaterska liga - dan 4.

Karting amaterska liga - dan 4.

Još jedan trkacki dan pod oblacima, međutim ovaj put odlični trkački uslovi za naše amatere. Četvrti takmičarski dan, doneo je izuzetno zanimljive borbe na stazi. Devedest minuta čistog trkanja bilo je pravo zadovoljstvo za sve koji su ispratili ovaj trkački dan...
GTI sedište za decu - za GTI juniore

GTI sedište za decu - za GTI juniore

Detalji u automobilu mogu kompletirati Vaš imidž, odnosno dodatno istaći vlastiti životni stil. Imate VW Golf GTI, a uz to i porodicu? Ako Vam nešto može nedostajati, onda je to stilistično sedište za dete. Sedište u GTI stilu...
Toyota u Evropu šalje preko 150 modela Prius plug-in

Toyota u Evropu šalje preko 150 modela Prius plug-in

Tokom 2009. godine, kompanija Toyota Motor Europe (TME), u okviru trogodišnjeg pilot programa, podeliće kupcima u Evropi preko 150 eksperimentalnih automobila Toyota Prius plug-in hybrid. Podsetimo, PHV su hibridni automobili sa mogućnošću punjenja akumulatora...
Pred GM/Opel vozilom HydroGen4 svetla budućnost

Pred GM/Opel vozilom HydroGen4 svetla budućnost

Objavljen je polugodišnji izvještaj Partnerstva za čistu energiju (Clean Energy Partnership, CEP) na Simpozijumu električnih vozila 24. Nakon šest meseci testiranja vozila HydroGen4 sa nultom emisijom u Berlinu, pokazalo se da je četvrta generacija GM/Opel vozila na gorive ćelije pouzdana i da je budućnost vozila pokretanih na vodonik održiva...
Lifestyle - Žizel Bundšen promoter Ipaneme

Lifestyle - Žizel Bundšen promoter Ipaneme

Najplaćenija manekenka na svetu, Žizel Bundšen, promovisla je novu liniju Ipanema sandala i papuča u Eurostar tauer hotelu, u Madridu. Nova kolekcija inspirisana je semenom, jer kako glasi slogan nove kolekcije, sve počinje i rađa se iz semena...
Better Place - stanica za zamenu baterija + VIDEO

Better Place - stanica za zamenu baterija + VIDEO

Najveća mana automobila na električni pogon jeste njihova ograničena autonomija, odnosno broj kilometara koje mogu preći sa jednim punjenjem baterija. Zbog toga, njihovo korišćenje ograničeno je uglavnom na gradsku upotrebu. Ali, čini se da je rešenje na vidiku...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje