AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

General Motors (GM) prodao je u Evropi 2.04 miliona vozila u 2008., sa tržišnim učešćem od 9.3 odsto. Uprkos izazovnim ekonomskim uslovima, GM je uspeo da proda preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi...

Chevrolet je značajno popravio svoju prodaju i uspeo da dostigne istorijsku brojku od preko pola miliona prodatih vozila u Evropi. I dok je cela autoindustrija suočena sa padom prodaje od oko 5 odsto, Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Ovo je veliki uspeh u ovako teškim vremenima. Ohrabreni smo rezultatima naše prodaje i ako se suočavamo sa nepredvidivim ekonomskim uslovima usled globalne ekonomske krize." izjavio je Carl-Peter Forster, Predsednik kompanije GM Europe. "Naša odluka da zadržimo jasan fokus na kvalitet i strategiju rasta na tržištima Centralne i Istočne Evrope se nastavlja. I ako smo suočeni sa veoma teškim uslovima poslovanja, siguran sam da je GM Europe tim sposoban da nastavi da uspešno obavlja posao u ovim izazovnim vremenima. Imamo mnogo novih proizvoda uključujući Opel Insigniju, evropski automobil godine 2009., i Chevrolet Cruze – a nastavićemo i da upravljamo našom proizvodnjom i troškovima što je bolje moguće." GM Europe Podpredsednik za, prodaju, marketing i postprodaju, Brent Dewar, naglasio je da je dilerska mreža imala veliku ulogu u odličnim rezultatima prodaje uprkos teškim vremenima: “Veliki je uspeh postići prodaju od preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi. To je pre svega uspeh naše dilerske mreže koja je uspela, iako okružena nepredvidivim ekonomskim uslovima, da postigne značajan rezultat, komunicirajući time jasnu poruku na tržištu naših proizvoda.” Chevrolet prodao preko 500,000 vozila Uprkos padu prodaje automobila na evropskom tržištu Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Chevrolet kao brend GM-a ima veoma važnu ulogu na evropskom tržištu. Imamo prave automobile za naše kupce na tržištu Centralne i Istočne Evrope i dokazali smo da smo veoma konkurentni u svim segmentima u Zapadnoj Evropi. Sigurni smo u potencijale našeg brenda i sa nestrpljenjem očekujemo lansiranje Chevrolet Cruza na proleće, čime ćemo još više ojačati naš pobednički portfolio." izjavio je Brent Dewar. Opel dostigao rekordnu prodaju u Centralnoj i Istočnoj Evropi Opel je prodao oko 1,459,000 vozla u Evropi što je za 10.5 odsto manje u odnosu na proteklu godinu. Ovo je pre svega rezultat finansijske krize na zapadnoevropskim tržištima, koja je zahvatila celu industriju. I pored toga rezultati prodaje brenda Opel u Centralnoj i Istočnoj Evropi su impresivni. Opel je povećao prodaju u Istočnoj Evropi za 41 odsto, što je skoro 4 puta više od rasta prodaje autoindustrije i prodao 257,000 automobila. U Rusiji, prodaja Opel vozila je porasla za 49 odsto! Goran Sarić - Automagazin

Novi Ford Ranger - spreman za dobru zabavu i naporan rad

Novi Ford Ranger - spreman za dobru zabavu i naporan rad

Novi Ford Ranger je predstavljen po prvi put u Evropi na Sajmu automobila u Ženevi 2009, kombinujući izvanredan i savremen spoljni dizajn i istinsku čvrstinu i trajnost. Ford Ranger je stvoren i za dobru zabavu i za naporan rad, za vožnju kako na drumu tako i van njega...
Porsche Cayenne - proizvedeno 250.000 primeraka

Porsche Cayenne - proizvedeno 250.000 primeraka

Kompanija Porsche može biti zadovoljna malim jubilejom. Na sajmu automobila u Ženevi objavljena je informacija da je sa proizvodnih traka u nemačkom Lajpcigu spušten model Porsche Cayenne sa rednim brojem 250 000...
Sajam automobila u Ženevi - hostese

Sajam automobila u Ženevi - hostese

Sajam automobila u Ženevi prosto je sijao od glamura, a najlepši deo sigurno su bile šarmantne i atraktivne devojke, koje su se rado osmehivale na pozive fotografa. Fotografije švajcarskih lepotica možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili klikom na LINK...
BMW na sajmu automobila u Ženevi

BMW na sajmu automobila u Ženevi

Nemački BMW na sajam automobila u Ženevi stigao je uzdignute glave, kao što smo i očekivali. BMW serije 5 Gran Turismo izazvao je najveću pažnju javnosti, ali ni novi BMW Z4 nije zaostao puno...
Sajam automobila u Ženevi - Toyota Verso

Sajam automobila u Ženevi - Toyota Verso

Na štandu kompanije Toyota, na sajmu automobila u Ženevi prvi put javnosti je predstavljena Toyota Verso, koja će na tržištu zameniti model Toyota Corolla Verso. Dizajn spoljašnjosti realizovan je po uzoru na novu generaciju modela Avensis,...
Meyle: 4 godine garancije i na sajmu u Beogradu

Meyle: 4 godine garancije i na sajmu u Beogradu

Nemački proizvođač autodelova MEYLE Products- Wulf Gaertner Autoparts AG ove godine, u saradnji sa firmom Gazela iz Beograda, na 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu će predstaviti svoje delove HD serije. MEYLE-HD delovi su delovi koji u poređenju sa originalnim delovima imaju duži vek trajanja...
Andreas Binder,  novi CEO Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

Andreas Binder, novi CEO Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

Nakon dve godine uspešnog rada na poziciji CEO Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora, g.din Stavros Paraskevaides napustio je tržište Srbije i Crne Gore i postavljen je na poziciju CEO Mercedes-Benz Hellas, u Grčkoj. Od 1. marta 2009. godine, funkciju CEO Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora preuzeo je g.din Andreas Binder...
Toyota dodaje još rešenja tehnologiji obezbeđenja pred sudar

Toyota dodaje još rešenja tehnologiji obezbeđenja pred sudar

Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je tehnologiji obezbeđenja pred sudar (Pre-crash Safety Technologies) dodala radarski sistem koji može da otkrije moguće sudare sa prednje strane, i zadnja sedišta koja mogu da pripreme putnike na sudare s prednje i zadnje strane...
Renault Symbioz
Slika nedelje