AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

General Motors (GM) prodao je u Evropi 2.04 miliona vozila u 2008., sa tržišnim učešćem od 9.3 odsto. Uprkos izazovnim ekonomskim uslovima, GM je uspeo da proda preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi...

Chevrolet je značajno popravio svoju prodaju i uspeo da dostigne istorijsku brojku od preko pola miliona prodatih vozila u Evropi. I dok je cela autoindustrija suočena sa padom prodaje od oko 5 odsto, Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Ovo je veliki uspeh u ovako teškim vremenima. Ohrabreni smo rezultatima naše prodaje i ako se suočavamo sa nepredvidivim ekonomskim uslovima usled globalne ekonomske krize." izjavio je Carl-Peter Forster, Predsednik kompanije GM Europe. "Naša odluka da zadržimo jasan fokus na kvalitet i strategiju rasta na tržištima Centralne i Istočne Evrope se nastavlja. I ako smo suočeni sa veoma teškim uslovima poslovanja, siguran sam da je GM Europe tim sposoban da nastavi da uspešno obavlja posao u ovim izazovnim vremenima. Imamo mnogo novih proizvoda uključujući Opel Insigniju, evropski automobil godine 2009., i Chevrolet Cruze – a nastavićemo i da upravljamo našom proizvodnjom i troškovima što je bolje moguće." GM Europe Podpredsednik za, prodaju, marketing i postprodaju, Brent Dewar, naglasio je da je dilerska mreža imala veliku ulogu u odličnim rezultatima prodaje uprkos teškim vremenima: “Veliki je uspeh postići prodaju od preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi. To je pre svega uspeh naše dilerske mreže koja je uspela, iako okružena nepredvidivim ekonomskim uslovima, da postigne značajan rezultat, komunicirajući time jasnu poruku na tržištu naših proizvoda.” Chevrolet prodao preko 500,000 vozila Uprkos padu prodaje automobila na evropskom tržištu Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Chevrolet kao brend GM-a ima veoma važnu ulogu na evropskom tržištu. Imamo prave automobile za naše kupce na tržištu Centralne i Istočne Evrope i dokazali smo da smo veoma konkurentni u svim segmentima u Zapadnoj Evropi. Sigurni smo u potencijale našeg brenda i sa nestrpljenjem očekujemo lansiranje Chevrolet Cruza na proleće, čime ćemo još više ojačati naš pobednički portfolio." izjavio je Brent Dewar. Opel dostigao rekordnu prodaju u Centralnoj i Istočnoj Evropi Opel je prodao oko 1,459,000 vozla u Evropi što je za 10.5 odsto manje u odnosu na proteklu godinu. Ovo je pre svega rezultat finansijske krize na zapadnoevropskim tržištima, koja je zahvatila celu industriju. I pored toga rezultati prodaje brenda Opel u Centralnoj i Istočnoj Evropi su impresivni. Opel je povećao prodaju u Istočnoj Evropi za 41 odsto, što je skoro 4 puta više od rasta prodaje autoindustrije i prodao 257,000 automobila. U Rusiji, prodaja Opel vozila je porasla za 49 odsto! Goran Sarić - Automagazin

Sajam automobila u Beogradu - devojke

Sajam automobila u Beogradu - devojke

Sajam automobila u Beogradu zasijao je punim sjajem, a najlepši deo sigurno su šarmantne i atraktivne devojke, koje su se rado osmehivale našim fotografima i publici. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...
Fiesta uz tango na Beogradskom festivalu igre

Fiesta uz tango na Beogradskom festivalu igre

Posetioci prve večeri 6. beogradskog festivala igre (Sava centar, 1. april u 20h) će biti u prilici da uživaju u nastupu vrhunske trupe baleta Monte Karla, ali i u vatrenom duhu Latinske Amerike, nakratko prenetom u beogradski ambijent. Ujedno će im se ukazati i mogućnost da osvoje tromesečni kurs latinoameričkih i standardnih plesova...
Audi na sajmu automobila - odlični prodajni uslovi, tri premijere

Audi na sajmu automobila - odlični prodajni uslovi, tri premijere

Svečano otvaranje Hale 5, u kojoj nastupaju brendovi kompanije Porsche SCG, obeležen je glamuroznim predstavljanjem tri nova Audi modela: Audi A5 Cabriolet, Audi Q7 V12 i A4 Allroad. Audi je pripremio odlične prodajne uslove, sa popustima na sve modele od 5% do 30%. Za modele Audi A3, A4, A6, Q7 mogu se ostvariti uštede od 4.000 do 20.000 evra...
Porsche SCG - Prvi put samostalno u Hali 5

Porsche SCG - Prvi put samostalno u Hali 5

U četvrtak je je, presecanjem crvene trake, svečano otvorena Hala 5 beogradskog sajma. Time je označen i početak 47. Međunarodnog sajma automobila. Po prvi put od ove godine, kompanija Porsche SCG, koja za naše tržište zastupa Volkswagen, Audi, Porsche i SEAT eksluzivno je zakupila za svoje brendove celu Halu 5 – izložbeni prostor od oko 3.000 m2.
Novi domen za novu Mazdu3 na internetu

Novi domen za novu Mazdu3 na internetu

- www.newmazda3.com/rs-RS/ – to je najnovija srpska internet adresa kompanije Mazda. Nova Mazda3 dobila je svoju zasebnu adresu, na kojoj svi ljubitelji modela premijerno predstavljenog na ovogodišnjem Sajmu automobila u Beogradu mogu da dobiju informacije o dizajnu, performansama i svim novinama vezanim za Mazdu3...
Rally - Rada Manojlović na desnom sedištu Subaru Impreze!

Rally - Rada Manojlović na desnom sedištu Subaru Impreze!

Na promociji nove sezone reli prvenstva Srbije, održanoj u petak na karting stazi "Ada Huja" uživalo je nekoliko hiljada fanova reli sporta. Događaj je definitivno uspeo, a kući su sigurno zadovoljni otišli svi, i publika i takmičari i javne ličnosti. Iskustvo vožnje na desnom sedištu reli automobila od danas imaju i Aco Pejović, Radmila Manojlović, Dragan Brajović... Fotografije možete pogledati klikom na LINK...
Honda na sajmu automobila u Beogradu

Honda na sajmu automobila u Beogradu

Delta Automoto, generalni uvoznik Honda automobila za tržište Srbije, održao je juče, 26.3.2009. na svom štandu u hali 1 konferenciju za novinare. Honda je ove godine, u svom izložbenom prostoru izborom prirodnih materijala, imala ideju da naglasi važnost očuvaja životne sredine što je u skladu sa globalnom strategijom Honde koja u svakom svom procesu od proizvodnje pa do reciklaže svojih proizvoda polazi od toga...
Sajam u Beogradu - Opel Insignia Sports Tourer i Chevrolet Cruze

Sajam u Beogradu - Opel Insignia Sports Tourer i Chevrolet Cruze

Kompanija General Motors danas je predstavila dve zvezde 47. Međunarodnog salona automobila u Beogradu: Opel Insigniu Sports Tourer, karavansku izvedbu Evropskog automobila godine promovisanom pod motom „skulpturalni dizajn i nemačka preciznost”, i Chevrolet Cruze, automobil koji svojim dizajnom i kvalitetom redefiniše pojam vrednosti za uloženi novac i time visoko podiže lestvicu standarda u svom segmentu...
Dacia Duster Extreme 1.2 Tce 130 4x4
Slika nedelje