AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota Srbija: Akcija čišćenja desne obale Dunava

Toyota Srbija: Akcija čišćenja desne obale Dunava

Povodom Dana Dunava, koji se održava 29. juna 2008. godine, u vremenu od 9 do 14 časova, pod sloganom „Zajedno za čiste vode“ vršiće se akcija čišćenja, po uputstvima JKP „Zelenilo-Beograd'“, desne obale Dunava na dve lokacije kod Zemunskog keja...

1. Potez od restorana „Venecija“ do restorana „Kej Majski“ u dužini od 400 metara (od restorana „Venecija“ navozno-silazne rampe starog pristaništa do „Hidrobaze“). Širina čišćenja priobalnog pojasa biće od 10 do 12 metara. Opis rada: - prikupljanje naplava od plastike i granjevine, - delimično tremiranje uz vodno ogledalo. Lokacija na kojoj će se odlagati prikupljene naplave i nečistoće biće na centralnom delu silazno navozne rampe starog pristaništa Zemun (nizvodno 50 metara od restorana „Venecija“). 2. Potez od splava „Hrabro srce“ do Vojne baze u dužini od 1500 metara. Širina čišćenja priobalnog pojasa biće od 20 do 25 metara. Opis rada: - prikupljanje naplava od plastike i granjevine, - kompletno košenje trave (ukoliko to bude potrebno u odnosu na vladajući vodostaj) Zaposleni u Toyota Srbiji i njenim partnerima će se sa zadovoljstvom priključiti navedenoj akciji i time pružiti svoj doprinos očuvanju životne sredine. Pored ljudskog faktora pružiće i podršku svojim adekvatnim vozilima. Lokacije na kojoj će biti postavljena Toyota vozila za odvoz prikupljenog otpada su: - Hrabro srce - Hostel - Restoran Kej-Jahting klub. Štandovi sa promotivnim materijalom organizatora i učesnika u akciji postaviće se kod restorana „Venecija“ i to uz parkovnu liniju: 1. Na 50 metara od restorana „Venecija“ – JKP „Zelenilo Beograd“ 2. Naspram glavne silazno-navozne rampe pristaništa – Republička agencija za reciklažu 3. Naspram SRD „Zemun“ – JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ 4. Uzvodno 25 metara od ulazne saobraćajnice „Jugopetrol“ – JKP „Gradska čistoća“ 5. Kod restorana „Venecija“ - Toyota Toyota posvećuje izuzetnu pažnju i sprovodi aktivnosti u oblasti društvene odgovornosti i doprinosa širom sveta sa posebnim osvrtom na zaštitu životne sredine, ljudske resurse i razvoj, kao i bezbednost u saobraćaju. Kao deo nastojanja celog sveta da smanji uticaj na životnu okolinu, Toyota je prošle godine u Japanu započela svoje aktivnosti održive fabrike. Ove godine u dve proizvodne kompanije u Evropi stavila je održivu fabriku u pogon. Održiva fabrika je snažna inicijativa koja će pomoći kompaniji da značajno smanji pritisak koji proizvodnja vozila nameće životnoj sredini. Svaka fabrika će sprovoditi aktivnosti da bi pomogla realizaciju ambicioznih ciljeva očuvanja sredine za 2010. godinu uključujući smanjenje korišćenja vode za 25% od strane Toyotine evropske proizvodne mreže. Uspešne aktivnosti biće usvojene kao standard u Toyotinim fabrikama u celom svetu čime se naglašava uloga prirode u stvaranju proizvodnih pogona koji su u skladu sa svojim prirodnim okruženjem i ističe korporativna odgovornost poslovanja u društvenoj zajednici. U oblasti bezbednosti u saobraćaju Toyota Srbija je ekskluzivni partner Nacionalne vozačke akademije (NAVAK) koja u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova sprovodi akcije bezbedne vožnje. Toyota nastoji da bude primeran “građanin” i planira da nastavi da daje svoj doprinos srpskom društvu. Toyota Srbija PR

Sajam u Ženevi - Renault Megane RS + FOTO

Sajam u Ženevi - Renault Megane RS + FOTO

Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na LINK..
Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Aston Martin One-77 - čekanje se isplatilo

Aston Martin One-77 - čekanje se isplatilo

Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ford Iosis MAX: novi „kinetički“ koncept

Ford Iosis MAX: novi „kinetički“ koncept

Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...
Dacia Duster Concept spremna za Ženevu + FOTO

Dacia Duster Concept spremna za Ženevu + FOTO

Novi koncept imena Duster dokazuje nam da je tema SUV ponovo na stolu menadžmenta Dacie. Sajam automobila u Ženevi biće idealna prilika da mnogi potencijalni kupci iznesu svoje utiske o novom modelu, prvom automobilu koji je razvijen u sedištu "Renault Design Central Europe", u rumunskom Bukureštu. Wallpaper možete pogledati klikom na LINK...
Saradnja Folksbanke i AMSS - „Pomoć na putu“

Saradnja Folksbanke i AMSS - „Pomoć na putu“

Folksbanka i Auto moto savez Srbije, su potpisali ugovor o poslovnoj saradnji, prema kome je svim sadašnjim i budućim klijentima, omogućeno da uz kreditne kartice Folksbanke dobiju i na tržištu jedinstvenu uslugu „Pomoć na putu“...
Prodajni rezultati Mazda Srbija i Crna Gora, februar 2009

Prodajni rezultati Mazda Srbija i Crna Gora, februar 2009

Dobri prodajni rezultati uprkos izuzetno nestabilnoj situaciji na tržištu – ovako se ukratko može opisati poslovanje Mazda Srbija i Crna Gora u februaru 2009. godine. Uz prodajnu cifru od ukupno 58 vozila, prodaja Mazde porasla je za 35 odsto u odnosu na februar 2008. godine.
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje