Najnovije vesti iz auto industrije
5. jula stiže modernizovan Porsche 911 Carrera
Objavljeno: 12.06.2008.
Šesta generacija Porschea 911, poznata pod internim imenom 997, na tržištu se nalazi od 2004. godine. Nemačka kompanija odlučila je da ove godine predstavi modernizovanu modelsku liniju u verzijama Carrera i Carrera S. 5. jula zvanično će u Evropi biti predstavljen novi Porsche 911...
Na dizajnu karoserije prisutan je dikretni "retuš", preko novog prednjeg i zadnjeg branika, kao i prednjih i zadnjih svetlosnih grupa. Prednji branik dobio je nove usisnike za vazduh. Novina su i standardna za sve modele prednja dnevna svetla izrađena u LED tehnici, glavna bi-xenon svetla i zadnja diodna svetla. Potpuno nov je i dizajn felni.
Modernizaciju je "preživela" i tehnika, i Porsche 911 sada nam dolazi u ponudi sa sedmostepenim dvolamelastim sekvencijalnim menjačem, PDK (Porsche-Doppelkupplung). Opremljena pomenutim menjačem Porsche Carrera sprintaće iz mesta do "stotke" za samo 4,5 sekundi (opremljen manuelnim menjačem istu disciplinu realizuje za 4,7s), a potrošnja će biti smanjena sa sadašnjih 11 litara na 9,8 L/100 km. Emisija CO2 smanjena je za 15%.
Unapređene su i pogonske jedinice, pa tako sada osnovnu motorizaciju predstavlja šestocilindrični 3,6-litarski agregat snage 354 konjske snage (20 KS više nego kod aktuelnog modela). U modelu Carrera S krije se 3,8-litarski agregat snage 385 KS, što predstavlja povećanje od 30 KS. Cena novog Porschea 911 počinje od 69.600 Eura, koliko je potrebno izdvojiti za osnovni model. Kabriolet 911, kao i 911 Carrera S počinju na granici od 78.000 Eura, dok će za 911 Carreru S Cabrio biti potrebno izdvojiti 88.000 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Iz mnoštva hibridnih i električnih modela sajma automobila u Ženevi, kao biser među perlama, izdvaja se brutalni primerak Lamorghini LP670-4 SuperVeloce. Odlikuje ga snažniji motor, manja masa i bolje performanse...
Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...
Novi koncept imena Duster dokazuje nam da je tema SUV ponovo na stolu menadžmenta Dacie. Sajam automobila u Ženevi biće idealna prilika da mnogi potencijalni kupci iznesu svoje utiske o novom modelu, prvom automobilu koji je razvijen u sedištu "Renault Design Central Europe", u rumunskom Bukureštu. Wallpaper možete pogledati klikom na
LINK...
Folksbanka i Auto moto savez Srbije, su potpisali ugovor o poslovnoj saradnji, prema kome je svim sadašnjim i budućim klijentima, omogućeno da uz kreditne kartice Folksbanke dobiju i na tržištu jedinstvenu uslugu „Pomoć na putu“...
Dobri prodajni rezultati uprkos izuzetno nestabilnoj situaciji na tržištu – ovako se ukratko može opisati poslovanje Mazda Srbija i Crna Gora u februaru 2009. godine. Uz prodajnu cifru od ukupno 58 vozila, prodaja Mazde porasla je za 35 odsto u odnosu na februar 2008. godine.
Nemački Volkswagen, do kraja ove godine, raskinuće ugovore na određeno vreme, koji su potpisani sa 16 500 zaposlenih. Kako je izjavio šef Volkswagena za list "Der Spiegel", Martin Winterkorn, radna mesta stalno zaposlenih radnika su za sada sigurna...