AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Mazda 3 stigla u Srbiju!

Nova Mazda 3 stigla u Srbiju!

Dolazak Mazde3 na naše tržište obradovaće fanove ovog modela, čiji je kvalitet prepoznat još od prve generacije na srpskom tržištu. Jedan od najpopularnijih modela stiže u Srbiju sa cenama koje se kreću od 16.190 evra za Mazdu3 1,6i CE do 24.590 evra kod Mazde3 CD 185 GTA (samo u verziji Sport). Očekuje se da će jedan od najprodavanijih modela na našem tržištu ove godine povećati udeo Mazde na tržištu u C-segmentu sa 1,1 odsto u 2008. godini na 1,78 odsto u 2009. godini....

Nova Mazda3 je porasla – ne u smislu veličine, već pre svega kada je reč o onome što sada nudi. Druga generacija najbolje prodavanog modela Mazde dokazuje koliko „odrastanje“ može da bude zabavno. Novu Mazdu3 karakteriše upadljiviji dizajn, još uzbudljivije iskustvo u vožnji, tehničke karakteristike koje će zadovoljiti svakog ekološki svesnog korisnika i još više komfora uz najviše standarde bezbednosti... Varijanta modela sa petoro vrata i dalje će nositi dodatak u imenu Sport, dok kupcima i dalje na raspolaganju stoji klasični sedan sa četvoro vrata. Sa 15 kg manje u top-formi Da bi se povećala zona ublaženja pri sudaru, nova Mazda3 je produžena za nekoliko santimetara. Uprkos tome, mlađa generacija lakša je za oko petnaest kilograma nego ranije. Posle Mazde2 i Mazde6, lakša konstrukcija je već rutinska posledica nove orijentacije u Mazdi. Druga važna vidljiva stavka jeste aerodinamika: uz vrednosti cw 0,28 (sedan) i cw 0,30 (Sport), Mazda3 spada u najaerodinamičnije modele u klasi. Manja težina i poboljšana aerodinamika donose merljive rezultate: osnovni model Mazde3, sada sa benzincem od 1,6 l, jači je za 21 KS u odnosu na svog prethodnika, a troši oko 6 odsto manje goriva i izbacuje 8g CO2 manje po svakom pređenom kilometru.

Nova Mazda 3 stigla u Srbiju!

Zdraviji pogon Pet verzija motora – dva benzinca 2 dizela – u ponudi su od 15. maja. Raspon snage iznosi od 105 KS do 185 KS, a veći dizel je potpuno nov: sa zapreminom od 2,2 l, moguće je naručiti ga u verziji od 150 ili 185 KS, uz obrtni momenat do 400 Nm. Uprkos velikoj snazi, potrošnja i dalje je mala i iznosi 5,4 l, odnosno 5,6 l na 100 km. Važno: stroge Euro5 norme o emisiji izduvnih gasova su u potpunosti ispunjene. Novi, keramički filter za dizel čestice (DPF) brine o apsolutnoj čistoći izduvnih gasova. Najekonomičniji modeli u ponudi su verzije sa 1,6 l – dizel sa 109 KS i potrošnjom od 4,5 l i benzinac od 105 KS i potrošnjom od 6,3 l. Benzinac zapremine 2 l snage 150 KS koji može biti kombinovan i sa petostepenim automatskim menjačem zaokružuje ovu paletu. Veća bezbednost znači veći komfor Upravljanje i šasija su harmonično usklađeni, što dodatno doprinosi kontroli i komforu. Kod nove Mazde3 posebna pažnja posvećena je najvišim standardima bezbednosti. Vazdušni jastuci u celom vozilu, kontrola stabilnosti (DSC) i dodatak za instaliranje dečjeg sedišta (ISOFIX) spadaju u osnovni paket opreme. U nove sigurnosne elemente spadaju signal upozorenja (ESS) u slučaju naglog kočenja i elektronski asistent sa radarom koji signalizira kada se druga vozila nađu u mrtvom uglu retrovizora. Bolju vidljivost obezbeđuje svetlo koje se prilagođava krivini, biksenonski farovi i električno grejanje vetrobrana.

Nova Mazda 3 stigla u Srbiju!

U zoni relaksacije Za putnike, novi model predstavlja još veće zadovoljstvo, jer je još tiši. Izuzetna aerodinamika karoserije smanjuje buku, a, osim toga, unutrašnji prostor je znatno tiši zahvaljujući manjem nivou vibracija – čak do 11 odsto manje decibela u odnosu na prethodni model. Za atmosferu i raspoloženje zaduženi su BOSE premijim sound-sistem i klima-uređaj sa mogućnošću podešavanja u dve temperaturne zone, kao i novi dizajn osvetljenja u kokpitu. Nova Mazda3 je posebna i po pitanju ergonomije: poluga menjača je još dostupnija vozaču, a materijali kojima je obložena su daleko mekši i prijatniji. Novi navigacioni sistem je lak za korišćenje i uskoro sa mapom koja pokriva i naš region, a povoljan kada je reč o ceni. Kolor displej je optimalno postavljen u smislu preglednosti. Umesto DVD-ja, novi navigacioni sistem koristi lako zamenljive SD-kartice za čuvanje podataka. Mazda Srbija PR

Citroen C5 i C6 sa snažnijim dizel motorom

Citroen C5 i C6 sa snažnijim dizel motorom

Citroen C5 i C6 u ponudi imaju najsnažniji dizel agregat zapremine 2,7 litra, koji je pomenute modele plasirao među najsnažnije dizel limuzine sednje i više srednje klase. Naslediće ga 3.0 HDi motor, koji razvija 240 KS i 450 Nm obrtnog momenta...
Lamborghini - pad prodaje od 30%

Lamborghini - pad prodaje od 30%

Proizvođač sportskih luksuznih automobila, firma Lamporghini, objavila je da je u prvih pet meseci tekuće godine prodaja opala za 30 %. U sredu je ovu informaciju potvrdio i šef ove italijanske kompanije, Stephan Winkelmann...
Karbon-keramičke kočnice - za deset godina kao standard

Karbon-keramičke kočnice - za deset godina kao standard

Kompanije Brembo i SGL udružiće svoje potencijale, kako bi zajednčki razvile cenovno dostupne komponente kočionog sistema, koje će biti proizvedene od karbon-keramičkog kompozita. Brzi sedani, karavani ili obični sportski modeli, u roku od 10 godina, mogli bi u osnovnoj opremi imati ove napredne kočnice...
Chevrolet Corvette - prodato 1,5 miliona primeraka

Chevrolet Corvette - prodato 1,5 miliona primeraka

Chevrolet Corvette ima veliki razlog za slavlje. Od 1953. godine, kada je proizvedena prva Chevrolet Corvette, legendarni model je 1977. godine prešao granicu od 500.000 proizvedenih primeraka, a 1992. godine prodat je milioniti primerak. Ove godine, sa proizvodnih traka spuštena je 1,5-milionita Chevrolet Corvette...
Chevrolet -  izuzetno povoljna junska ponuda!

Chevrolet - izuzetno povoljna junska ponuda!

Chevrolet je u protekla dva meseca pronašao način da kupcima u Srbiji približi svoja vozila što dokazuju podaci prema kojma je u martu i aprilu Chevrolet zauzeo rekordni udeo na tržištu putničkih automobila od preko 5,3%...
Mesec najpovoljnijih cena u Opelu!

Mesec najpovoljnijih cena u Opelu!

Prilikom kupovine traži se automobil koji će dati najviše u odnosu na uloženi novac i to bez obzira sa kolikim iznosom kupci raspolažu. U trenutku kada potencijalni kupci novih automobila posvećuju naročitu pažnju koliko i na šta troše svoj novac, Opel je u Srbiji pronašao način da kupcima približi svoja vozila.
OMV: Izvučeni dobitnici prvog kola OMV nagradne igre

OMV: Izvučeni dobitnici prvog kola OMV nagradne igre

Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je osvojila automobil Folksvagen Polo u prvom izvlačenju mesečnih nagrada „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija je dobilo GPS uređaj za automobil...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje