AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Mazda 3 stigla u Srbiju!

Nova Mazda 3 stigla u Srbiju!

Dolazak Mazde3 na naše tržište obradovaće fanove ovog modela, čiji je kvalitet prepoznat još od prve generacije na srpskom tržištu. Jedan od najpopularnijih modela stiže u Srbiju sa cenama koje se kreću od 16.190 evra za Mazdu3 1,6i CE do 24.590 evra kod Mazde3 CD 185 GTA (samo u verziji Sport). Očekuje se da će jedan od najprodavanijih modela na našem tržištu ove godine povećati udeo Mazde na tržištu u C-segmentu sa 1,1 odsto u 2008. godini na 1,78 odsto u 2009. godini....

Nova Mazda3 je porasla – ne u smislu veličine, već pre svega kada je reč o onome što sada nudi. Druga generacija najbolje prodavanog modela Mazde dokazuje koliko „odrastanje“ može da bude zabavno. Novu Mazdu3 karakteriše upadljiviji dizajn, još uzbudljivije iskustvo u vožnji, tehničke karakteristike koje će zadovoljiti svakog ekološki svesnog korisnika i još više komfora uz najviše standarde bezbednosti... Varijanta modela sa petoro vrata i dalje će nositi dodatak u imenu Sport, dok kupcima i dalje na raspolaganju stoji klasični sedan sa četvoro vrata. Sa 15 kg manje u top-formi Da bi se povećala zona ublaženja pri sudaru, nova Mazda3 je produžena za nekoliko santimetara. Uprkos tome, mlađa generacija lakša je za oko petnaest kilograma nego ranije. Posle Mazde2 i Mazde6, lakša konstrukcija je već rutinska posledica nove orijentacije u Mazdi. Druga važna vidljiva stavka jeste aerodinamika: uz vrednosti cw 0,28 (sedan) i cw 0,30 (Sport), Mazda3 spada u najaerodinamičnije modele u klasi. Manja težina i poboljšana aerodinamika donose merljive rezultate: osnovni model Mazde3, sada sa benzincem od 1,6 l, jači je za 21 KS u odnosu na svog prethodnika, a troši oko 6 odsto manje goriva i izbacuje 8g CO2 manje po svakom pređenom kilometru.

Nova Mazda 3 stigla u Srbiju!

Zdraviji pogon Pet verzija motora – dva benzinca 2 dizela – u ponudi su od 15. maja. Raspon snage iznosi od 105 KS do 185 KS, a veći dizel je potpuno nov: sa zapreminom od 2,2 l, moguće je naručiti ga u verziji od 150 ili 185 KS, uz obrtni momenat do 400 Nm. Uprkos velikoj snazi, potrošnja i dalje je mala i iznosi 5,4 l, odnosno 5,6 l na 100 km. Važno: stroge Euro5 norme o emisiji izduvnih gasova su u potpunosti ispunjene. Novi, keramički filter za dizel čestice (DPF) brine o apsolutnoj čistoći izduvnih gasova. Najekonomičniji modeli u ponudi su verzije sa 1,6 l – dizel sa 109 KS i potrošnjom od 4,5 l i benzinac od 105 KS i potrošnjom od 6,3 l. Benzinac zapremine 2 l snage 150 KS koji može biti kombinovan i sa petostepenim automatskim menjačem zaokružuje ovu paletu. Veća bezbednost znači veći komfor Upravljanje i šasija su harmonično usklađeni, što dodatno doprinosi kontroli i komforu. Kod nove Mazde3 posebna pažnja posvećena je najvišim standardima bezbednosti. Vazdušni jastuci u celom vozilu, kontrola stabilnosti (DSC) i dodatak za instaliranje dečjeg sedišta (ISOFIX) spadaju u osnovni paket opreme. U nove sigurnosne elemente spadaju signal upozorenja (ESS) u slučaju naglog kočenja i elektronski asistent sa radarom koji signalizira kada se druga vozila nađu u mrtvom uglu retrovizora. Bolju vidljivost obezbeđuje svetlo koje se prilagođava krivini, biksenonski farovi i električno grejanje vetrobrana.

Nova Mazda 3 stigla u Srbiju!

U zoni relaksacije Za putnike, novi model predstavlja još veće zadovoljstvo, jer je još tiši. Izuzetna aerodinamika karoserije smanjuje buku, a, osim toga, unutrašnji prostor je znatno tiši zahvaljujući manjem nivou vibracija – čak do 11 odsto manje decibela u odnosu na prethodni model. Za atmosferu i raspoloženje zaduženi su BOSE premijim sound-sistem i klima-uređaj sa mogućnošću podešavanja u dve temperaturne zone, kao i novi dizajn osvetljenja u kokpitu. Nova Mazda3 je posebna i po pitanju ergonomije: poluga menjača je još dostupnija vozaču, a materijali kojima je obložena su daleko mekši i prijatniji. Novi navigacioni sistem je lak za korišćenje i uskoro sa mapom koja pokriva i naš region, a povoljan kada je reč o ceni. Kolor displej je optimalno postavljen u smislu preglednosti. Umesto DVD-ja, novi navigacioni sistem koristi lako zamenljive SD-kartice za čuvanje podataka. Mazda Srbija PR

Nova Mazda3 na našem tržištu!

Nova Mazda3 na našem tržištu!

Nova Mazda3 stigla je na tržište Srbije i Crne Gore, a Mazdini kupci su već u subotu bili u prilici da testiraju udobnost i performanse ovog vozila, koje je još pre dolaska u prodajne salone osvojilo nagradu čitalaca AutoBilda za najbolji dizajn eksterijera. Test-vožnja održana je na stazi Nacionalne vozačke akademije (NAVAK) u Subotištu, a pored ispitivanja mogućnosti nove Mazde3 na stazi, kupcima i svim ljubiteljima brenda Mazda na raspolaganju su stajali simulatori...
Otkriveno! The Stig je Michael Schumacher

Otkriveno! The Stig je Michael Schumacher

„Who is The Stig?“ To je pitanje koje kruži svetom od prvog dela svetski poznate TV emisije "Top Gear", u kojoj se ovaj tajanstveni vozač pojavio. Bio je to pilot u belom kombinezonu, famozni The Stig. Njegov identitet je i zvanično otkriven: to je Michael Schumacher!!!
Chevrolet u filmu “Transformers: Osveta poraženih”

Chevrolet u filmu “Transformers: Osveta poraženih”

Pet Chevroletovih automobila – od čega četiri potpuno nova filmska lika – zvezde su novog letnjeg filmskog hita produkcijske kompanije DreamWorks Pictures i Paramount Pictures “Transformers: Osveta poraženih”. U bioskopske dvorane širom Evrope film stiže u junu, a u Srbiji prikazivanje počinje 26. juna. BUMBLEBEE, svima dobro poznat AUTOBOT® junak iz prvog filma “Transformers”, vraća se sa još boljim performansama...
Hyundai Santa Fe 2010 - diskretan facelift za korejski SUV

Hyundai Santa Fe 2010 - diskretan facelift za korejski SUV

Korejski Hyundai Santa Fe trenutno se nalazi na polovini svog životnog ciklusa, a kako bi se na tržištu održao u istoj kondiciji, pripremljen je mali facelift. Izmene se odnose kako na enterijer, tako i na eksterijer, a pored dva nova dizel motora, tu je i novi 6-stepeni automatski menjač...
1.4 TSI - International Engine of the Year 2009

1.4 TSI - International Engine of the Year 2009

Kako popuniti prazninu izmedju agregata 2.0 FSI (150 ks) i motora turbo FSI (200 ks), koji pokrece sportsku verziju Golfa GTI ? Volkswagen je pronasao odgovor na ovo pitanje. Agregat koji u sebi ima integrisan mehanicki kompresor i turbo. Rezultat je 160 KS, a sve to crpi iz samo 1.4 litra zapremine !
International Engine of the Year 2009 - Pobednik je Volkswagen

International Engine of the Year 2009 - Pobednik je Volkswagen

Motor godine 2009 postao je Volkswagenov četvorocilindrični 1.4 Twincharger. Pobednika ankete "International Engine of the Year" izabralo je 65 članova žirija iz 32 zemlje sveta, među kojima nema automobilskih stručnjaka iz Srbije. Ove godine ogdržano je jedanaesto izdanje izbora za "International Engine of the Year", a prvi put ovaj zanimljiv izbor održan je 1999. godine...
CELEBRITY EKO PIT STOP

CELEBRITY EKO PIT STOP

Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. organizovali su CELEBRITY PIT STOP, gde su se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičili u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila. Legendarni Pavle Komnenović i Andrej Kulundžić, članovi EKO Racing tima, pobrinuli su se da takmičenje bude fer i korektno i proglasiti pobednike!
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje