Najnovije vesti iz auto industrije
Rekordna prodaja Mazde u regionu centralne i jugoistočne Evrope
Objavljeno: 14.01.2009.
U 2008. godini Mazda CSEE (centralna i jugoistočna Evropa) sa sedištem u Austriji prodala je 31.247 vozila, odnosno 5.416 vozila ili 21 odsto više u poređenju sa 2007. godinom. Ovo je rekord za Mazdu u ovoj regiji, koja broji 14 tržišta – od Češke na severu do Bugarske na jugu...
Mazda beleži rekordnu prodaju u deset zemalja u regiji: u Mađarskoj, Sloveniji, Rumuniji, Bugarskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Bosni, Makedoniji, Moldaviji i Albaniji broj prodtih vozila veći je nego ikad...
Najdinamičnije tržište u regiji je Rumunija sa 2.537 prodatih modela Mazde, što predstavlja povećanje od 1.509 jedinica ili 147 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Proporcionalno veličini tržišta, Srbija zajedno sa Crnom Gorom postigla je izuzetan rast (141 odsto), kao i Albanija (143 odsto).
U Češkoj je zabeležen izuzetan prodajni uspeh sa 1.094 vozila više u odnosu na prethodnu godinu, kao i u Mađarskoj (801 vozilo više).
Najbolje prodajne rezultate Mazda je postigla u Austrji (13.481 vozilo u 2008. godini), Mađarskoj (3.566), Češkoj (3.214), Hrvatskoj (3.055) i Rumuniji (2.537).
Najpopularniji model u regiji centralne i jugoistočne Evrope je Mazda2 sa prodatih 10.399 jedinica, a prate je Mazda6 (7.057) i Mazda3 (6.726). Mazda CX-7 je takođe doživela veliki uspeh sa 1.867 prodatih vozila, ukazujući na porast broja kupaca kada je reč o premijum klasi.
"Mazda je odolela turbulencijama na međunarodnom automobilskom tržištu u 2008. godini. Nova paleta vozila okrenuta ekonomičnosti i inovativna na polju očuvanja životne sredine je očigledno bila ključ našeg uspeha." - objašnjava Jozef Šmid (Josef Schmied), regionalni direktor Mazda CSEE. "Uz rastuću mrežu dilera i stalni fokus na brigu o zadovoljstvu naših kupaca, Mazda je postala održiv i moćan brend. Naš cilj za 2009. godinu je da se očuvaju postojeći udeli na tržištima u celoj regiji centralne i jugoistočne Evrope."
Mazda PR
Kada ceo dan pišete o tome, kako je neki automobil dobio pneumatike sa nižim otporom kotrljanja, menjač CVT i štedljiviji motor, to brzo počne da vam ide na nerve. Za promenu se pobrinuo Carroll Shelby, idejni tvorac modela od kojih se diže kosa na glavi. Pred nama je Ford Shelby GT500 Super Snake, pored kojeg "obični" Ford Mustang izgleda kao beba...
Renault nam predstavlja specijalnu seriju modela Clio i Megane, inspirisanih "World Series by Renault" takmičenjem. Oba modela karakteriše sportski akcenat, a modeli World Series Clio, Mégane hatchback i Mégane Coupe biće predstavljeni na britanskoj stazi Silverstone, tokom vikenda...
Tri godine posle uvođenja na tržište, aktuelna (četvrta) generacija modela Mitsubishi Pajero, dobija modernizovan turbodizel četvorocilindrični motor 3.2 DI-D i unapređen automatski menjač. Snaga motora povećana je sa dosadašnjih 190 konjskih snaga, na 200 KS, dok je emisija CO2 smanjena sa 280 grama po pređeniom kilometru, na 224 g/km...
Za sve one kojima Audi Q5 nije dovoljno atraktivan i agresivan, tjuner Caractere pripremio je specijalni optički tjuning paket: prednji branik sa spojlerom, zadnji branik sa velikim difuzorom, pragovi, krila i nove felne...
Najsportskiji Renault Clio Renault Sport, pripremljen u odeljenju Gordini, trebao bi izgledati agresivnije od standardnog modela Clio RS. Francuski dizajner Thomas Clavet, ne čekavši zvaničnu premijeru, predstavio nam je njegov predlog izgleda najsportskijeg Renaulta...
Švajcarska kompanija Sportec objavila je prve informacije o svom najnovijem projektu na bazi modela Porsche 911 Turbo. Sportec je objavio paket izmena, pod imenom SPR1 T80, koje su snagu motora povećale na monstruoznih 858 konjskih snaga...
Ovlašćeni diler Peugeot proizvoda, firma Premi-trade d.o.o. otvorilia je u četvrtak, 2. jula 2009. godine, Peugeot-ov servisno-prodajni salon Blue Box u Zrenjaninu, u Radničkoj ulici broj 40. Prostor površine 2000 metara kvadratnih izgrađen je u skladu sa najvišim standardima francuskog proizvođača automobila...
Ovogodišnje, 96. izdanje najslavnije biciklističke trke na planeti, Tour de France, po šesti put biće održano uz potporu kompanije Škoda Auto. Ovogodišnji Tour de France startuje u subotu, 4. jula u Monaku. Cilj trke je tradicionalno na Champs-Élysées, u centru Pariza...
Mazda Srbija i Crna Gora prodala je u prvih šest meseci ove godine ukupno 430 vozila, što predstavlja porast od 14% u odnosu na isti period prošle godine (ukupno 377 vozila od januara do juna 2008. godine). Najveći porast beleži se kod modela Mazda2 (67%), Mazda5 (88%) i Mazda6 (16%)...