AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rekordna prodaja Mazde u regionu centralne i jugoistočne Evrope

Rekordna prodaja Mazde u regionu centralne i jugoistočne Evrope

U 2008. godini Mazda CSEE (centralna i jugoistočna Evropa) sa sedištem u Austriji prodala je 31.247 vozila, odnosno 5.416 vozila ili 21 odsto više u poređenju sa 2007. godinom. Ovo je rekord za Mazdu u ovoj regiji, koja broji 14 tržišta – od Češke na severu do Bugarske na jugu...

Mazda beleži rekordnu prodaju u deset zemalja u regiji: u Mađarskoj, Sloveniji, Rumuniji, Bugarskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Bosni, Makedoniji, Moldaviji i Albaniji broj prodtih vozila veći je nego ikad... Najdinamičnije tržište u regiji je Rumunija sa 2.537 prodatih modela Mazde, što predstavlja povećanje od 1.509 jedinica ili 147 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Proporcionalno veličini tržišta, Srbija zajedno sa Crnom Gorom postigla je izuzetan rast (141 odsto), kao i Albanija (143 odsto). U Češkoj je zabeležen izuzetan prodajni uspeh sa 1.094 vozila više u odnosu na prethodnu godinu, kao i u Mađarskoj (801 vozilo više). Najbolje prodajne rezultate Mazda je postigla u Austrji (13.481 vozilo u 2008. godini), Mađarskoj (3.566), Češkoj (3.214), Hrvatskoj (3.055) i Rumuniji (2.537). Najpopularniji model u regiji centralne i jugoistočne Evrope je Mazda2 sa prodatih 10.399 jedinica, a prate je Mazda6 (7.057) i Mazda3 (6.726). Mazda CX-7 je takođe doživela veliki uspeh sa 1.867 prodatih vozila, ukazujući na porast broja kupaca kada je reč o premijum klasi. "Mazda je odolela turbulencijama na međunarodnom automobilskom tržištu u 2008. godini. Nova paleta vozila okrenuta ekonomičnosti i inovativna na polju očuvanja životne sredine je očigledno bila ključ našeg uspeha." - objašnjava Jozef Šmid (Josef Schmied), regionalni direktor Mazda CSEE. "Uz rastuću mrežu dilera i stalni fokus na brigu o zadovoljstvu naših kupaca, Mazda je postala održiv i moćan brend. Naš cilj za 2009. godinu je da se očuvaju postojeći udeli na tržištima u celoj regiji centralne i jugoistočne Evrope." Mazda PR

Posebna dekoracija za Chevroletov automobil na WTCC  trci u Portu

Posebna dekoracija za Chevroletov automobil na WTCC trci u Portu

Chevrolet Cruze Alaina Menua isticaće se u mnoštvu svojom posebno dizajniranom dekoracijom na WTCC trci u Portu, Portugal, koja je na rasporedu ovog vikenda. Nova i originalna dekoracija pobednički je projekt takmičenja “Mladi? Kreativni? Chevrolet!” 2009., u kategoriji vizuelne umetnosti...
Novi Citroenov sajt u Srbiji

Novi Citroenov sajt u Srbiji

Od danas kompanija Vitro Group, generalni uvoznik automobila marke Citroen za Srbiju, ima novi, informativno potpuniji, dizajnerski moderniji i intuitivniji internet sajt. Od danas za sve informacije o Citroenu u Srbiji mogu se pronaći na adresi www.citroen.rs...
Lamborghini Gallardo LP550-2

Lamborghini Gallardo LP550-2

Ako sudimo po oznaci modela, pred nama je Lamborghini Gallardo čiji agregat razvija 550 konjskih snaga, sa pogonom na zadnje točkove. Snimak enterijera otkriva nam da je pred automatskim E-Gear menjačem prednost dobio manuelni...
Peugeot 207 - Facelift

Peugeot 207 - Facelift

Francuska kompanija Peugeot odlučila je da blago promeni izgled i tehniku svog modela Peugeot 207. Facelift je na prvi pogled teško vidljiv, i uočiće ga samo bolji poznavaoci modela ove francuske kompanije...
Hyundai izvezao u Afriku više od milion automobila

Hyundai izvezao u Afriku više od milion automobila

Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji, 23. juna dostigao je brojku od milion automobila eksportovanih na afrički kontinent. Jubilarni, milioniti primerak Hyundai automobila koji je stigao u Afriku, bio je model Elantra, namenjen egipatskom tržištu...
OMV: Ljiljana Todorović iz Trešnjevice dobila Folksvagen Polo

OMV: Ljiljana Todorović iz Trešnjevice dobila Folksvagen Polo

Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je preuzela Folksvagen Polo koji se dodeljuje u OMV nagradnoj igri „Igraj i osvoji!“. Ključeve automobila joj je na OMV benzinskoj stanici u Beogradu uručio direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko. GPS uređaje za automobil, preuzeli su i dobitnici druge nagrade u mesečnom izvlačenju...
Novi Citroen C3 - Prelep, mlad,  pametan

Novi Citroen C3 - Prelep, mlad, pametan

Izlazeći u novembru 2009.god., novi Citroën C3 ima jaku ambiciju: da zameni bestseler koji je prodan u više od 2 miliona primeraka. “Ovo je velika obnova marke i daje nam ono što nam je potrebno da dostignemo cilj povećanja tržišnog udela još više, i među pojedincima i među firmama kao kupcima'', kaže Frederik Banzet, Upravni Direktor Citroën-a...
Citroën C3: Prve zvanične informacije i fotografije

Citroën C3: Prve zvanične informacije i fotografije

Konačno su svetslot dana ugledale i prve zvanične fotografije i informacije o novoj generaciji modela Citroen C3. Pred nama je automobil sa najvećim prednjim staklom, ali najmanjim krovom u svojoj kategoriji. U automobilu kraćem od 4 metra, putnici će na raspolaganju imati i izdašan prtljažni prostor, čija zapremina iznosi 300 litara...
Grand Motors - Transiti u susret potencijalnim kupcima

Grand Motors - Transiti u susret potencijalnim kupcima

S nemerom da program lakih komercijalnih vozila maksimalno približi potencijalnim kupcima, Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila, od nedavno je najzanimljivije verzije iz poznate familije Tranist „izvezao“ iz prodajnog salona i prvi put prikazao na otvorenom prostoru...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje