Najnovije vesti iz auto industrije
Rekordna prodaja Mazde u regionu centralne i jugoistočne Evrope
Objavljeno: 14.01.2009.
U 2008. godini Mazda CSEE (centralna i jugoistočna Evropa) sa sedištem u Austriji prodala je 31.247 vozila, odnosno 5.416 vozila ili 21 odsto više u poređenju sa 2007. godinom. Ovo je rekord za Mazdu u ovoj regiji, koja broji 14 tržišta – od Češke na severu do Bugarske na jugu...
Mazda beleži rekordnu prodaju u deset zemalja u regiji: u Mađarskoj, Sloveniji, Rumuniji, Bugarskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Bosni, Makedoniji, Moldaviji i Albaniji broj prodtih vozila veći je nego ikad...
Najdinamičnije tržište u regiji je Rumunija sa 2.537 prodatih modela Mazde, što predstavlja povećanje od 1.509 jedinica ili 147 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Proporcionalno veličini tržišta, Srbija zajedno sa Crnom Gorom postigla je izuzetan rast (141 odsto), kao i Albanija (143 odsto).
U Češkoj je zabeležen izuzetan prodajni uspeh sa 1.094 vozila više u odnosu na prethodnu godinu, kao i u Mađarskoj (801 vozilo više).
Najbolje prodajne rezultate Mazda je postigla u Austrji (13.481 vozilo u 2008. godini), Mađarskoj (3.566), Češkoj (3.214), Hrvatskoj (3.055) i Rumuniji (2.537).
Najpopularniji model u regiji centralne i jugoistočne Evrope je Mazda2 sa prodatih 10.399 jedinica, a prate je Mazda6 (7.057) i Mazda3 (6.726). Mazda CX-7 je takođe doživela veliki uspeh sa 1.867 prodatih vozila, ukazujući na porast broja kupaca kada je reč o premijum klasi.
"Mazda je odolela turbulencijama na međunarodnom automobilskom tržištu u 2008. godini. Nova paleta vozila okrenuta ekonomičnosti i inovativna na polju očuvanja životne sredine je očigledno bila ključ našeg uspeha." - objašnjava Jozef Šmid (Josef Schmied), regionalni direktor Mazda CSEE. "Uz rastuću mrežu dilera i stalni fokus na brigu o zadovoljstvu naših kupaca, Mazda je postala održiv i moćan brend. Naš cilj za 2009. godinu je da se očuvaju postojeći udeli na tržištima u celoj regiji centralne i jugoistočne Evrope."
Mazda PR
Mercedes-Benz na 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu nastupa ponovo u Hali 3, Beogradskog sajma na povrsini od oko 2500 m2. Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora će na ovogodišnjem Međunarodnom salonu automobila, zajedno sa celokupnom dilerskom mrežom, predstaviti kompletan program putničkih vozila Mercedes-Benz i novi brend Smart.
Popularnog "downsizinga" i snižavanja emisije štetnih materija neće biti pošteđeni ni "nabildovani" BMW modeli sa dodatkom M. Već je poznato da će novi BMW M5, umesto atmosferskog 10-cilindričnog gregata, pod haubu dobiti bi-turbo osmocilindrični agregat...
Toyota je prilikom razvoja nove generacije modela Verso posebnu pažnju obratila na sigurnosni element, budući da je cilj ostvariti svih pet zvezdica na Euro NCAP testu. Novi Verso u ponudi ima najznačajnija elektronska pomagala, kao što su ABS, EBD, BA (Brake Assist), VSC+ (Steering Assist Vehicle Stability Control), TRC, HAC (Hill-start Assist Control)...
Na ovogodišnjem 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, Toyota Srbija premijerno će izložiti sledeće modele: novi Toyota iQ, novi Toyota Urban Cruiser, novi Toyota Verso, novi Toyota Avensis (Sedan i Wagon) i redizajnirane Toyota modele Aygo, Yaris, Rav4 i Hilux...
Delta Generali Osiguranje generalni je sponzor 47. Međunarodnog salona automobila MSA (OICA), koji se od 27. marta do 5. aprila održava u Beogradu. Na štandu kompanije u Hali 1 Beogradskog sajma svi posetioci salona moćiće da se upoznaju sa raznovrsnom ponudom u osiguranju motornih vozila koju ima Delta Generali Osiguranje.
Međunarodni salon automobila, najprofitabilnija, najkomercijalnija i najduža manifestacija na Beogradskom sajmu, biće ove godine organizovana od 27. marta do 5. aprila u halama 1, 2, 3, 4 i 5 Beogradskog sajma, uz učešće više od 500 izlagača na površini od 40.000 kvadratnih metara izlagačkog prostora. Prvi put ove godine Međunarodni salon automobila biće otvoren za posetioce do 21h, a cena ulaznica ostala je na prošlogodišnjem nivou...
U okviru 11. Sajamskog pres relija, održanog u subotu, 21.03.2009. godine na Beogradskom sajmu, u organizaciji ASK „YU PRESS“, učestvovalo je 50 takmičara, predstavnika medija, iz cele Srbije.
Najbolje prodavana evropska gama Fordovih vozila, kompaktan Focus, nastavlja da jača uz dostupnost novog „Ford Individual“ programa personalizacije vozila, opcione kamere na zadnjoj strani vozila, i 1.6-litarskog Duratorq TDCi motora usaglašenog sa Stepenom-5...
Stuttgartska kompanija predstavila je prvu fotografiju ekskluzivnog modela Mercedes-Benz E63 AMG. Na fotografiji se vidi samo mali otkrivni deo automobila, koji će zvanično biti predstavljen na sajmu automobila u New Yorku...