AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Ekskluzivno za Automagazin portal,Hondu Accord 2.4 i-VTEC testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske šestostrukog državnog reli šampiona...

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Enterijer "Enterijer novog Accorda je jedan od najboljih u srednjoj klasi. Sedi se u širokim, nisko postavljenim kožnim sedištima sa perfektnim bočnim uporištima. Zahvaljujući izdašnom podešavanju volana i sedišta, svako može pronaći sebi idealan položaj sedenja. Sportski volan sa tri kraka, takođe, zaslužuje sve pohvale. Ruke se odlično "lepe" za njega i odlično je oblikovan. Kompletan enterijer je izrađen od kvalitetnih materijala i veoma je prijatan. Kokipt vozača i suvozača je odlično rešen i pruža, za ovu klasu, neobičan osećaj prostranosti. Kao da sedite u nekom većem luksuznom automobilu. Fantastičan spoj luksuza i sportskog duha u jednom automobilu. Ono što je za svaku pohvalu jeste organizacija komandi na centalnoj konzoli. Komande audio-sistema su jednostavne i jasno odvojene od komandi klima uređaja i ventilacije. Svi dugmići imaju precizan hod i izrađeni su od kvalitetnih materijala. Sve u svemu, odličan utisak kvaliteta i kompaktnosti."

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Motor i menjač "Moram da priznam da sam ovo od Honde i očekivao. Mogučnosti motora su stvarno velike, ali ono što posebno treba pohvaliti jeste njegova elastičnost u niskim područjima rada. Ta elastičnost smanjuje potrebu za šaltanjem, koje je u ovom modelu pravo uživanje. Još jednom moram pohvaliti Hondine inženjere koji su radili na transmisiji. Iako lično nisam ljubitelj poluautomatskih menjača, petostepeni menjač u Hondi Accord zaslužuje čistu desetku. Bez obzira da li se nalazi u "D" ili "S" modu ili kada koristimo manuelni mod sa polugicama iza volana, menjač je brzine menjao izuzetno brzo, bez kašnjenja i trzaja i veoma kultivisano. Motor Accorda veoma rado se odaziva na gas. Na 4.000 o/min ponaša se življe, a u visokim obrtajima do podloge stiže zavidna "porcija" konjskih snaga, što prati metalni i rezak zvuk motora. Ubrzanja su odlična, a preticanja sa ovim automobilom su prava rutina."

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Ponašanje u vožnji "Pri naglim promenama smera, stabilnost Accorda je na zavidnom nivou, a pri visokim brzinama vozaču pruža osećaj samopouzdanja i sigurnosti. Izmenjeno vešanje odlično odoleva zakonima fizike, a karoserija se naginjen minimalno. Čak i prilikom brzih prolazaka kroz neravne krivine, Accord će ostati neutralan, bez gubitka kontakta sa podlogom. Ono što će putnici sigurno osetiti jeste tvrđi trim amortizera, što se posebno manifestuje prilikom prelazaka preko rupa. Ali, to je sve u granicama udobnosti. Imam utisak da su inženjeri Honde kombinovali tvrde amortizere sa mekšim oprugama i tako obezbedili odličan kompromis između udobnosti i dobrog ponašanja u krivinama. Ipak, u graničnim područjima treba biti pažljiv, jer za one koji imaju previše sportskih ambicija vešanje može biti tromo, a ne zaborvimo da je ovo automobil težak preko 1,5 tona, sa izraženim prevesima. Takođe, milsim da bi prograsivni servo volan mogao biti za nijansu "komunikativniji". Više infomracije sa podloge ne bi smetalo, ali i to je induvidualno." Goran Sarić - Automagazin

Ford Shelby GT500 Super Snake

Ford Shelby GT500 Super Snake

Kada ceo dan pišete o tome, kako je neki automobil dobio pneumatike sa nižim otporom kotrljanja, menjač CVT i štedljiviji motor, to brzo počne da vam ide na nerve. Za promenu se pobrinuo Carroll Shelby, idejni tvorac modela od kojih se diže kosa na glavi. Pred nama je Ford Shelby GT500 Super Snake, pored kojeg "obični" Ford Mustang izgleda kao beba...
Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault nam predstavlja specijalnu seriju modela Clio i Megane, inspirisanih "World Series by Renault" takmičenjem. Oba modela karakteriše sportski akcenat, a modeli World Series Clio, Mégane hatchback i Mégane Coupe biće predstavljeni na britanskoj stazi Silverstone, tokom vikenda...
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Tri godine posle uvođenja na tržište, aktuelna (četvrta) generacija modela Mitsubishi Pajero, dobija modernizovan turbodizel četvorocilindrični motor 3.2 DI-D i unapređen automatski menjač. Snaga motora povećana je sa dosadašnjih 190 konjskih snaga, na 200 KS, dok je emisija CO2 smanjena sa 280 grama po pređeniom kilometru, na 224 g/km...
Caractere Audi Q5

Caractere Audi Q5

Za sve one kojima Audi Q5 nije dovoljno atraktivan i agresivan, tjuner Caractere pripremio je specijalni optički tjuning paket: prednji branik sa spojlerom, zadnji branik sa velikim difuzorom, pragovi, krila i nove felne...
Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Najsportskiji Renault Clio Renault Sport, pripremljen u odeljenju Gordini, trebao bi izgledati agresivnije od standardnog modela Clio RS. Francuski dizajner Thomas Clavet, ne čekavši zvaničnu premijeru, predstavio nam je njegov predlog izgleda najsportskijeg Renaulta...
Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Švajcarska kompanija Sportec objavila je prve informacije o svom najnovijem projektu na bazi modela Porsche 911 Turbo. Sportec je objavio paket izmena, pod imenom SPR1 T80, koje su snagu motora povećale na monstruoznih 858 konjskih snaga...
Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Ovlašćeni diler Peugeot proizvoda, firma Premi-trade d.o.o. otvorilia je u četvrtak, 2. jula 2009. godine, Peugeot-ov servisno-prodajni salon Blue Box u Zrenjaninu, u Radničkoj ulici broj 40. Prostor površine 2000 metara kvadratnih izgrađen je u skladu sa najvišim standardima francuskog proizvođača automobila...
Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Ovogodišnje, 96. izdanje najslavnije biciklističke trke na planeti, Tour de France, po šesti put biće održano uz potporu kompanije Škoda Auto. Ovogodišnji Tour de France startuje u subotu, 4. jula u Monaku. Cilj trke je tradicionalno na Champs-Élysées, u centru Pariza...
Mazda Srbija - Mazda korača napred uz novu Mazdu3

Mazda Srbija - Mazda korača napred uz novu Mazdu3

Mazda Srbija i Crna Gora prodala je u prvih šest meseci ove godine ukupno 430 vozila, što predstavlja porast od 14% u odnosu na isti period prošle godine (ukupno 377 vozila od januara do juna 2008. godine). Najveći porast beleži se kod modela Mazda2 (67%), Mazda5 (88%) i Mazda6 (16%)...
Rally Saudi Arabia 2025 - Sebastien Ogier
Slika nedelje